Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 18.07.2008, 22:47 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
Posiadam 2 kity w skali 1:25 z modelami Porsche do składania, które, z racji niedostatku czasu w najbliższym okresie :), mogłyby znaleźć kolejnych posiadaczy:

model Porsche 928 Revella - trochę napoczęte (maska połączona z budą, złożone jedno koło: opona sklejona z felgą, parę części odciętych z poszczególnych gałązek), ale w pełni kompletne i w świetnym stanie :)
Obrazek Obrazek Obrazek
cena: ok 80 zł

model Porsche 935 bburago - nieodfoliowany metalowy kit w skali 1:25
nietknięty jeszcze przez nikogo :)
Obrazek Obrazek Obrazek
cena: ok 100 zł

Ewentualnych zainteresowanych proszę o kontakt mailowy: simprez@wp.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.07.2008, 20:30 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
to ja przy okazji pochwale sie moim modelem ;)
Obrazek




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.08.2008, 1:21 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
Park maszynowy powiększył mi się ostatnio o kolejne modele, które jestem skłonny (za odpowiednią rekompensatą ;-) ) oddać w dobre ręce.

Są to następujące modele:
1) Porsche 911 (930) Turbo Slant Nose, prod. Monogram (USA), datowany na rok 1989:
- skala 1/24,
- 2 możliwe wersje wykonania: cabrio ze złożonym dachem lub z hardtopem.
- zestaw w pełni kompletny, 90% części nadal połączona z ramkami, pojedyncze elementy są luzem,
- karoseria: pęknięty jest słupek A po lewej stronie (od strony kierowcy) - niestety jest to skutek nieuwagi podczas transportu paczki, uszkodzenia widoczne na foto poniżej, mimo to sądzę, że usterkę bardzo łatwo usunąć po starannym zmontowaniu przedniej i bocznej szyby do nadwozia,
- reszta części jest w nienagannym stanie technicznym,
- model jest wyposażony w elementy silnika stylizowane na chromowane oraz posiada kultowe felgi Fuchs :D
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
cena: ok 90 zł

2) Porsche 911 (930) Targa, prod. Testors (USA)/Fujimi (Japonia), z roku 1986:
- skala 1/24,
- różne konfiguracje wykonania: 2 typy przednich reflektorów, 2 rodzaje kierownic, 2 wersje tablic rejestracyjnych (europejska bądź US),
- bardzo szczegółowe wykonanie: perfekcyjnie odwzorowane wnętrze, silnik, bagażnik, podwozie,
- przeszło 160 części,
- montaż silnika wewnątrz auta bądź na specjalnym podeście na zewnątrz,
- felgi telefony z oponami Pirelli Cinturato P7,
- 90% części nadal w ramkach i fabrycznym ofoliowaniu.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
cena: ok 110 zł

3) Porsche 968 Coupe z 6 biegową skrzynią manual, prod. Hasegawa Seisakusho (Japonia), rok 1992:
- skala 1/24,
- wszystkie elementy w perfekcyjnym stanie, połączone z ramkami, fabrycznie ofoliowane!
- idealne odwzorowanie i wykonie detali,
- felgi CS z oponami Pirelli Cinturato P7,
- koła mogą być wykonane jako skrętne,
- do zestawu dołączone podzespoły do modelu Porsche 944 turbo (kompletny silnik z wydechem, reflektory, kierownica bez AirBag'u)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
cena: około 175 zł (ewentualnie wymienię na roletę bagażnika do 944 w stanie bdb :D)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.08.2008, 18:05 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
No i dotarły do mnie kolejne modele - tym razem to wersje ściśle związane ze sportem samochodowym. Wyczyn, moc i zero kompromisów! :-D

1) Porsche 956C, prod. Revell (z roku 2008 - zupełna nowość w ofercie producenta!):
- skala 1:24,
- w pełni kompletny, wszystkie elementy fabrycznie zapakowane w folie ochronne,
- replika prawdziwego bolidu w barwach Jagermeistera, którego kierowcą podczas wyścigu na torze Norisring w Norymbergi był Niemiec Stefan Bellof,
- oryginalne felgi BBS z oponami typu slick Dunlopa,
- wiernie i szczegółowo odtworzona karoseria, podwozie i kokpit.

Porsche 956C zostało zaprojektowane w 1981 roku w oparciu o przepisy FIA dla wyścigowej grupy C. Perfekcyjnie zaprojektowana aerodynamika oraz niezawodny 6 cylindrowy silnik w układzie boxer (poj. 2.7 l) o mocy przeszło 620 KM pozwalały na osiąganie prędkości rzędu 350 kmh. Porsche 956C (oraz bliźniaczy model 962C) dominował na torach całego świata przez cała dekadę lat 80 ubiegłego wieku. Wielokrotnie odnosił zwycięstwa podczas wyścigów 24-godzinnych (w tym także na legendarnym torze w Le Mans) i zdobywał tytuły Mistrza Świata w wyścigach prototypów.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Cena: ok. 85 zł

2) Porsche 962C, prod. Tamiya (Japonia), rok prod. 1990:
- skala 1:24,
- w pełni kompletny, wszystkie elementy fabrycznie zapakowane w folie ochronne,
- replika prawdziwego bolidu w barwach prywatnego zespołu Joest Team of Germany, który startując w roku 1989 w Mistrzostwach Świata Prototypów Sportowych zdobył tytuł wicemistrza (ustępując wyłącznie fabrycznemu zespołowi Sauber - Mercedes),
- oryginalne felgi BBS z oponami typu slick Goodyear,
- wiernie i szczegółowo odtworzona karoseria, podwozie i kokpit.

Porsche 962 było technicznym rozwinięciem wielce utytułowanego modelu 956C, przystosowanym do przepisów amerykańskiej federacji IMSA. W roku 1985 dokonano kolejnych modyfikacji, zgodnych z wymogami wyścigów o Mistrzostwo Świata aut prototypowych - tak narodził się model 962C.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
cena: około 85 zł

3) Porsche 928 w wersji Rally, prod. Revell (z roku 1978 - prawdziwy rarytas!):
- skala 1:25,
- w pełni kompletny, wszystkie elementy zapakowane w folie ochronne,
- oryginalne felgi Porsche (telefony) z oponami typu Pirelli Centurato P7,
- wiernie i szczegółowo odtworzona karoseria, podwozie, kokpit i silnik V8 (poj. 4,5 l).
- unikalne ospojlerowanie, zmodyfikowany przedni wlot powietrza z dodatkowymi reflektorami, specjalnie dedykowane tylne skrzydło, krata z żaluzjami z tworzyw sztucznych zamiast tylnej szyby,
- wersja targa.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
cena: ok. 95 zł


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.09.2008, 0:58 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
Po krótkiej przerwie dotarły do mnie nowe modele. I tak:

1. Porsche 911 GT1, prod Tamiya z roku 1997:
- skala 1:24,
- nadwozie "wzorowane" jeszcze na modelu 993 (patrz awatar Duc748 ;) ),
- w pełni kompletny, wszystkie elementy fabrycznie zapakowane w folie ochronne,
- replika prawdziwego bolidu w barwach Mobil1 i Warsteinera, którego kierowcami podczas wyścigu 24h LeMans w 1996 r.byli: B. Wollek, H. J. Stuck i T. Boutsen (zdobywcy 2 miejsca na mecie),
- oryginalne felgi BBS z oponami typu slick Michelin,
- wiernie i szczegółowo odtworzona karoseria, podwozie, silnik i kokpit,
- maskownice na szyby, pomocne przy lakierowaniu auta,

Porsche 911 GT1 zostało zaprojektowane w oszałamiającym czasie zaledwie 8 miesięcy tylko w jednym celu: by przywrócić marce tytuł najlepszego samochodu wyścigowego po przeszło 8 latach przerwy (od wycofania się marki z programu 956C i 962C). Wielkim sukcesem okazał się start w wyścigu 24h LeMans, gdzie załogi Porsche 911 GT1 zajęły 2 i 3 miejsce na podium, ulegając wyłącznie jeszcze bardziej radykalnemu prototypowi kategorii LMP1: zbudowanemu przez Tom Walkinshaw Racing Porsche WSC-95 teamu: Davy Jones, Alexander Wurz i Manuel Reuter.
911 GT1 doczekało się również wersji dopuszczonej do poruszania się po drogach publicznych. Kosztujące przeszło 1,5 mln marek monstrum rozpędzał się 10 s do 200km/h i pokonywał pierwszy kilometr w 20,4 s.
Ogółem zbudowano 10 sztuk tego samochodu.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
cena: ok. 75 zł

2. Porsche 944 Turbo Cabrio, prod. Testors, z roku 1988:
- skala 1:24,
- prawdziwy UNIKAT!!!
- w pełni kompletny, pudełko z modelem nadal fabrycznie ofoliowane!
- ponad 80 części,
- wariant zdejmowalnej przedniej maski w celu pokazania detali silnika,
- wariant przednich kół skrętnych,
- oryginalne felgi telefony z oponami Michelin TRX,
- wiernie i szczegółowo odtworzona karoseria, podwozie, silnik i kokpit,
- jedyna wada zestawu - naddarcie pudełka w prawym górnym rogu, poza tym zestaw jest w stanie idealnym!

Wersja cabrio modelu 944 była produkowana pomiędzy lutym 1989 a lipcem 1991 roku. Wyposażano ją w typy silników: 3,0l 16V, 211 KM (S2) oraz 2,5l 8V turbo, 250 KM. Ogółem powstało prawie 7000 egzemplarzy (z tego tylko 500 w wersji turbo).

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
cena: ok 150 zł

3. Porsche 944 Turbo, prod. Testors, z roku 1988:
- skala 1:24,
- w pełni kompletny, większość części nadal przymocowana do poszczególnych gałązek,
- ponad 86 części,
- wariant zdejmowalnej targi,
- zdejmowalna maska oraz otwierana klapa bagażnika!
- oryginalne felgi telefony z oponami Michelin TRX,
- wiernie i szczegółowo odtworzona karoseria, podwozie, silnik i kokpit,

odnośnie tego konkretnego zestawu:
- pudełko w perfekcyjnym stanie!
- opony są połączone z felgami,
- pojedyncze części są oderwane od swoich gałązek, ale wszystkie są kompletne!
- do zestawu jest dołączona tubka z oryginalnym klejem Testors,

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
cena: ok 115 zł

4. Porsche 944 Turbo, prod. Testors, z roku 1988:
- specyfikacja jak powyżej,

odnośnie tego konkretnego zestawu:
- pudełko w perfekcyjnym stanie!
- opony i felgi są osobno,
- wszystkie części są kompletne w 99% - brakuje wyłącznie jednego dekielka na felgę (patrz foto gałązki z chromowanymi elementami: felgi, dekle, lusterka),
- nadwozie lekko przerysowane (papierem ściernym?) na dachu i lewym boku,
- maska odłączona od nadwozia,
- pojedyncze części są oderwane od swoich gałązek,
- instrukcja kompletna, lecz rozcięta na poszczególne kartki A4,

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
cena: ok 100 zł

5. Porsche 928 Rally, prod Revell z roku 1978 - opis identyczny jak ten umieszczony w poprzednim poście:
- Całe opakowanie jest nadal fabrycznie ofoliowane! Pudełko nigdy nie było otwierane! Stan perfekcyjny!

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
cena: ok 105 zł

6. Porsche 356 Roadster "Competition", prod. Revell z roku 1996:
- skala 1:24,
- rzadka reedycja zabytkowego modelu Revella z lat 50,
- pudełko nigdy nie otwierane, nadal fabrycznie ofoliowane!
- roadster wyposażony w pałąk przeciwkapotażowy i stylowe felgi z epoki (wraz z oponami Goodyear),
- unikalne, ozdobne pudełko ;)

Ten 2-osobowy roadster wyposażony był w skromne nie obite zadszenie, niską szybę przednią i pałąk antykapotażowy. pozbawiony był też również dodatkowego siedzenia z tyłu. Samochód produkowała na zamówienie szwajcarska firma Drauz oraz belgijska D'leteren. Dostępna była również wersja hardtop-coupe. Auto było wyposażane we wszystkie dostepne dla 356 silniki.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
cena: ok. 95 zł


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum