Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 16.09.2007, 11:25 

Dołączył: 16.03.2007
Posty: 2795
Ci co mnie znaja, wiedzą że dość często poruszam ten temat... Callaway Kit pewnie wielu z Was zna z rennlist... http://members.rennlist.com/tholyoak/callaway.html
co myślicie?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.09.2007, 13:26 

Dołączył: 16.03.2007
Posty: 2795
więc co, panowie - bez komentarzy??


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.09.2007, 13:30 

Dołączył: 14.03.2007
Posty: 292
zakładanie turbo do 944 na jest tak samo opłacalne jak zakładanie LPG do diesla. :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.09.2007, 13:37 

Dołączył: 16.03.2007
Posty: 2795
hehe dobre :)
ale jak tam pewnie zobaczyles - caly silnik poprzerabial...
ja niestety az tak sie nie znam, ale wlasnie ciekaw jestem Waszych opinii...
Czesto na zlotach zaczepam Was i pytam, wszystkim staje przed oczyma slynna historia z turbo w (chyba) 3 litrach... a co myslicie o tym projekcie?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.09.2007, 13:56 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1589
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
Igor - prosta rada. Doprowadź najpierw auto do stanu idealnego (mechanicznie i kosmetycznie!) a dopiero potem myśl o tuningu! I to tak zaawansowanym i moim zdaniem kompletnie bezsensownym jak wsadzanie turbo do N/A. Bo po prostu może się okazać że wydasz sporo kasy a moc będziesz miał mniejszą niż 944 TurboS. Więc po co wyważać otwarte drzwi...




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.09.2007, 13:59 

Dołączył: 16.03.2007
Posty: 2795
Nie no - to oczywiste :)
ja po prostu teoretycznie rozmawiam o tym, bo w sumie fajny temat do przemyślenia... a tak jak mówisz - na pewno taniej by wyniosło po prostu kupić 951 / S ...
Po prostu interesujaca przeróbka...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.09.2007, 14:45 

Dołączył: 12.03.2007
Posty: 178
Sądzę, że nie tak prosto byłoby znaleźć kogoś komu by się chciało z tym dłubać, chyba że własnoręcznie byś się wziął. No i sens jest wątpliwy ze względu na istnienie wspomnianej wcześniej odmiany turbo S, a także silnika z 968. Jeśli już, to można spróbować zaadaptować V8 z Cayenne. Widziałem na allegro taki silnik za 8kzł :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.09.2007, 14:47 

Dołączył: 14.03.2007
Posty: 292
w USA najpopularniejszy sposób podniesienia mocy to przeszczepy z Chevroletów itd, 5,7 Heimi i takie tam, brzmi to pięknie, ale to juz nie to.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.09.2007, 15:21 

Dołączył: 16.03.2007
Posty: 2795
meewosh napisał(a):
brzmi to pięknie, ale to juz nie to.

no właśnie... :roll:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.09.2007, 11:08 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
Jesli chodzi o rennlist to jest tam naprawde WIELU zapalencow ktorzy nie maja co robic z kasa. Ludzie maja swoich mechanikow na etacie i przewaznie jeszcze ze 2 nowe auta do jazdy na codzien.
Jesli chodzi o takie przerobki to po prostu pokazuja ze tak sie da. Uturbione 3.0 tez jest popularne w stanach. Zwykle Turbo podkrecaja do ponad 500KM i tez z tym zyja. Ale prawda jest taka ze w to wszystko ida ogromne naklady pracy i pieniedzy.
Wez pod uwage ze wlozenie turbo do n/a wiaze sie z wymiana polowy silnika, koniecznoscia zamontowania intercoolera, zmiana hamulcow na mocniejsze, zawieszenia tez lepiej juz na twardsze itp... Do tego trzeba komus zaplacic za zrobienie tego, jesli sam sie na tyle nie znasz. A po co skoro masz to juz gotowe w wersji turbo?
Przypomina mi sie pewien projekt ktory wlasnei rennlister robil. Chcial zrobic turbo ktore objedzie wszystkie seryjne porsche. Budowal auto przez 2 lata, i gdy prawie juz skonczyl to uznal ze jego osiagi sa niezadowalajace i postanowil sie pozbyc silnika i zaczac od nowa...
To fakt, w stanach jest popularne wkladanie v8, ale jest tez ogromna ilosc ludzi ktorzy na zwyklym 2.5 turbo kreca takie moce ze moznaby sie zastanawiac jak dlugo jeszcze ten silnik wytrzyma.
Warto tez powiedziec ze tak podkrecone auta (okolice 300-400 KM) mozna tam kupic za ok 20-25 tys $, podczas gdy normalne turbo mozna trafic nawet za 4 tys $.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum