|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 10 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Igor
|
Napisane: 16.09.2007, 11:25 |
|
Dołączył: 16.03.2007 Posty: 2795
|
|
Góra |
|
Igor
|
Napisane: 16.09.2007, 13:26 |
|
Dołączył: 16.03.2007 Posty: 2795
|
więc co, panowie - bez komentarzy??
|
|
Góra |
|
meewosh
|
Napisane: 16.09.2007, 13:30 |
|
Dołączył: 14.03.2007 Posty: 292
|
zakładanie turbo do 944 na jest tak samo opłacalne jak zakładanie LPG do diesla.
|
|
Góra |
|
Igor
|
Napisane: 16.09.2007, 13:37 |
|
Dołączył: 16.03.2007 Posty: 2795
|
hehe dobre
ale jak tam pewnie zobaczyles - caly silnik poprzerabial...
ja niestety az tak sie nie znam, ale wlasnie ciekaw jestem Waszych opinii...
Czesto na zlotach zaczepam Was i pytam, wszystkim staje przed oczyma slynna historia z turbo w (chyba) 3 litrach... a co myslicie o tym projekcie?
|
|
Góra |
|
piterson
|
Napisane: 16.09.2007, 13:56 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1589 Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
|
Igor - prosta rada. Doprowadź najpierw auto do stanu idealnego (mechanicznie i kosmetycznie!) a dopiero potem myśl o tuningu! I to tak zaawansowanym i moim zdaniem kompletnie bezsensownym jak wsadzanie turbo do N/A. Bo po prostu może się okazać że wydasz sporo kasy a moc będziesz miał mniejszą niż 944 TurboS. Więc po co wyważać otwarte drzwi...
_________________
Piotrek 944 '86 3.0 wydmucha 996.2 C4 cabrio '02 997 TT '06 Cayenne Diesel S '14 Macan GTS '16
ex: 944 S2 '89
|
|
Góra |
|
Igor
|
Napisane: 16.09.2007, 13:59 |
|
Dołączył: 16.03.2007 Posty: 2795
|
Nie no - to oczywiste
ja po prostu teoretycznie rozmawiam o tym, bo w sumie fajny temat do przemyślenia... a tak jak mówisz - na pewno taniej by wyniosło po prostu kupić 951 / S ...
Po prostu interesujaca przeróbka...
|
|
Góra |
|
gazelot
|
Napisane: 16.09.2007, 14:45 |
|
Dołączył: 12.03.2007 Posty: 178
|
Sądzę, że nie tak prosto byłoby znaleźć kogoś komu by się chciało z tym dłubać, chyba że własnoręcznie byś się wziął. No i sens jest wątpliwy ze względu na istnienie wspomnianej wcześniej odmiany turbo S, a także silnika z 968. Jeśli już, to można spróbować zaadaptować V8 z Cayenne. Widziałem na allegro taki silnik za 8kzł
|
|
Góra |
|
meewosh
|
Napisane: 16.09.2007, 14:47 |
|
Dołączył: 14.03.2007 Posty: 292
|
w USA najpopularniejszy sposób podniesienia mocy to przeszczepy z Chevroletów itd, 5,7 Heimi i takie tam, brzmi to pięknie, ale to juz nie to.
|
|
Góra |
|
Igor
|
Napisane: 16.09.2007, 15:21 |
|
Dołączył: 16.03.2007 Posty: 2795
|
meewosh napisał(a): brzmi to pięknie, ale to juz nie to.
no właśnie...
|
|
Góra |
|
wampir
|
Napisane: 17.09.2007, 11:08 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3164
|
Jesli chodzi o rennlist to jest tam naprawde WIELU zapalencow ktorzy nie maja co robic z kasa. Ludzie maja swoich mechanikow na etacie i przewaznie jeszcze ze 2 nowe auta do jazdy na codzien.
Jesli chodzi o takie przerobki to po prostu pokazuja ze tak sie da. Uturbione 3.0 tez jest popularne w stanach. Zwykle Turbo podkrecaja do ponad 500KM i tez z tym zyja. Ale prawda jest taka ze w to wszystko ida ogromne naklady pracy i pieniedzy.
Wez pod uwage ze wlozenie turbo do n/a wiaze sie z wymiana polowy silnika, koniecznoscia zamontowania intercoolera, zmiana hamulcow na mocniejsze, zawieszenia tez lepiej juz na twardsze itp... Do tego trzeba komus zaplacic za zrobienie tego, jesli sam sie na tyle nie znasz. A po co skoro masz to juz gotowe w wersji turbo?
Przypomina mi sie pewien projekt ktory wlasnei rennlister robil. Chcial zrobic turbo ktore objedzie wszystkie seryjne porsche. Budowal auto przez 2 lata, i gdy prawie juz skonczyl to uznal ze jego osiagi sa niezadowalajace i postanowil sie pozbyc silnika i zaczac od nowa...
To fakt, w stanach jest popularne wkladanie v8, ale jest tez ogromna ilosc ludzi ktorzy na zwyklym 2.5 turbo kreca takie moce ze moznaby sie zastanawiac jak dlugo jeszcze ten silnik wytrzyma.
Warto tez powiedziec ze tak podkrecone auta (okolice 300-400 KM) mozna tam kupic za ok 20-25 tys $, podczas gdy normalne turbo mozna trafic nawet za 4 tys $.
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 10 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|