Autor |
Wiadomość |
MarJanek
|
Napisane: 15.09.2013, 13:36 |
|
Dołączył: 14.09.2013 Posty: 144
|
Panowie,
Rozpocząłem poszukiwania pierwszego w swojej karierze Porschaka, a to jest chyba najwłaściwsze miejsce na puszczenie tego pomysłu w eter , podzielenie się tą radochą i zasięgnięcie języka. Od długiego czasu prawie nałogowo przeglądam ogłoszenia i wiem, że znalezienie czegoś ciekawego nie jest kwestią tygodnia, a czarodziejów nie brakuje. Niedawno nastawiłem się na kupno, bo ile można przeglądać te ogłoszenia bez celu?!Do tego trochę radochy z życia…
Poszukuję 997 S lub 4S, 3,8L, wersję europejską, może być manual jak i automat, bezwypadek, serwisowany – z pełną historią, dopieszczony, oczywiście z możliwie niskim przebiegiem, ale tu raczej biorę pod uwagę sam stan samochodu niż liczbę na zegarze.
Wiem, że niekiedy samochody zmieniają właścicieli w obrębie klubu/forum bez wychodzenia na portale, więc gdyby ktoś planował sprzedaż takiego egzemplarza to ja jestem zainteresowany. Pośpiechu nie ma. Gdyby komuś wpadło w ręce ciekawe ogłoszenie i nie miał nic przeciwko, żeby się nim podzielić to poproszę.
Może jak na wymagania pula przeznaczona na zakup może się wydać się skromnawa, ale chyba do 150K pln-ów można już coś znaleźć?
Pozdrawiam.
|
|
Góra |
|
Andruszka
|
Napisane: 15.09.2013, 21:23 |
|
Dołączył: 13.02.2012 Posty: 1329
Nr klubowicza: 304
|
|
Góra |
|
MarJanek
|
Napisane: 15.09.2013, 22:51 |
|
Dołączył: 14.09.2013 Posty: 144
|
Cześć, dzięki za linka.
Myślałem już nad tym ogłoszeniem, ale to Amerykanin.Ja zdecydowanie wolałbym wersję europejską.
Szukałem na forum więcej obiektywnych konkretów na temat różnic USA vs. Europa w przypadku 997, ale ciągle wiem, że niewiele wiem.
Ktoś tam wspominał o różnicach w zawieszeniu, że jest bardziej miękkie czy różnicach w mocy silnika, co jest dla mnie zupełną nowością.
Ja osobiście ogólnie nie przepadam za amerykańską motoryzacją i stąd u mnie lekka alergia na mile i Fahrenheity.
Czy ktoś dysponuje wiedzą na temat faktycznych różnic pomiędzy autami z USA i wersjami europejskimi? Oprócz takich spraw jak "niesprzedawalność" egzemplarzy z USA.
Są głosy, że zasadniczo różnic nie ma albo, że są znikome, a są i takie, że różnice są stosunkowo znaczne.Jak to jest w rzeczywistości? Chodzi mi głównie o różnice techniczne mające znaczenie w eksploatacji.
|
|
Góra |
|
uluś
|
Napisane: 15.09.2013, 23:21 |
|
Dołączył: 30.01.2011 Posty: 244
|
Taka tylko uwaga co do ceny. Najniższe, jakie są na rynku za ten model to ok 130 -140 k pln. Piszesz, ze chcesz bezwypadkowy, serwisowany, dopieszczony, ale chcesz dac do 150 k pln.
Trzeba zrozumiec, ze jest grupa samochodow tanich, ale z kiepską historia, oraz takich , ktorych wlasciciele naprawde na nie dmuchali i piescili, ale przez to cena musi byc wyzsza.
A co do wersji usa, to sam jezdze caymanem z usa, serwisuje go i nigdy nie slyszalem o jakims problemie z niepasujacymi czesciami czy czyms podobnym. Termometr pokazuje temperature w celsjuszach, predkosc w km, przebieg rowniez. W zasadzie analogowy zegar ma tylko liczby w milach i to wszystko. A auto bylo produkowane w tej samej fabryce co egzemplarze europejskie. Natomiast tu rozumiem Twoje obawy, z usa jest sporo rozbitkow i stad taka fama.
powodzenia zyczę
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 16.09.2013, 0:09 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
A przy okazji: patrzy ktokolwiek na analogowy zegar prędkości?
Przy skalowaniu tak jak u mnie, co 50 km/h mało przydatne.
Jak ktoś jeździł w 911 to wie...
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
uluś
|
Napisane: 16.09.2013, 0:21 |
|
Dołączył: 30.01.2011 Posty: 244
|
Jasmin napisał(a): A przy okazji: patrzy ktokolwiek na analogowy zegar prędkości?
Moze na poczatku, po kupnie, tak jak przez pierwszy miesiac szukalem stacyjki po prawej.
|
|
Góra |
|
MarJanek
|
Napisane: 16.09.2013, 21:59 |
|
Dołączył: 14.09.2013 Posty: 144
|
Więc podsumowując, zasadniczo różnic nie ma poza analogowym prędkościomierzem w MPH (po zmianie oświetlenia i przeprogramowaniu jednostek + tylny zderzak)?
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 16.09.2013, 23:32 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
Jasmin napisał(a): A przy okazji: patrzy ktokolwiek na analogowy zegar prędkości? Przy skalowaniu tak jak u mnie, co 50 km/h mało przydatne.
Jak ktoś jeździł w 911 to wie...
Szczerze ? To jeszcze nigdy nie popatrzylem u siebie na analogowy predkosciomierz
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
patrico
|
Napisane: 17.09.2013, 10:14 |
|
Dołączył: 28.02.2012 Posty: 228
|
Jasmin napisał(a): A przy okazji: patrzy ktokolwiek na analogowy zegar prędkości? Przy skalowaniu tak jak u mnie, co 50 km/h mało przydatne.
Jak ktoś jeździł w 911 to wie...
Ja tylko czasami rzuce okiem powyżej 200km/h....
|
|
Góra |
|
stryj
|
Napisane: 18.09.2013, 20:06 |
|
Dołączył: 6.08.2013 Posty: 83
|
moze moje ci sie spodoba,moge zejsc jeszcze z ceny,wyslalem ci pw
|
|
Góra |
|
MarJanek
|
Napisane: 19.09.2013, 22:34 |
|
Dołączył: 14.09.2013 Posty: 144
|
|
Góra |
|
MarJanek
|
Napisane: 26.11.2013, 19:14 |
|
Dołączył: 14.09.2013 Posty: 144
|
Panowie,
na co zwrócić szczególną uwagę przy silniku 3.8 l w 911 przy zakupie samochodu? Chodzi mi o jego znane mankamenty albo usterki, które są uznawane za normalne i mogą się zdarzyć przy przebiegu powyżej 100K km bądź takie, przy których raczej lepiej się wstrzymać z zakupem albo wróżące wymianę silnika, co by się wiązało ze znaczącym kosztem, który trzbaby było uwzgędnić w cenie zakupu.
Czy w napędzie 4x4 jest coś szczególnie narażonego albo coś co się psuje?
Co jestem w stanie i na ile się dowiedzieć przy normalnym przeglądzie przed zakupem w Porsche Centrum, a co pozostaje zagadką, która może wyjść dopiero w eksploatacji?
Poszukuję S lub 4S nie tylko ze względu na większą moc, ale dlatego, że zasadniczo silniki te są uważanie za mniej usterkowe od 3.6l.
Z góry dzięki za pomoc.
|
|
Góra |
|
wojreg
|
Napisane: 28.11.2013, 11:57 |
|
Dołączył: 19.04.2012 Posty: 69
|
|
Góra |
|
PoZoR
|
Napisane: 28.11.2013, 12:42 |
|
Dołączył: 2.12.2010 Posty: 531 Lokalizacja: Toruń/Gdańsk
Nr klubowicza: 412
|
wersja USA jeden oryginalny kluczyk (tak mi się wydaje) sprawdzenie VIN konieczne i wszystko będzie wiadomo.
_________________ Marcin było: 986, 987S, 996.2 Targa Orient Red Metallicjest: Macan S i Boxster 718 http://WWW.AURAN.PLhttp://WWW.MISSALA.PLPerfumeria Quality Gdańsk
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 28.11.2013, 12:46 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Wygląda bardzo ładnie. A to nie to, które było niedawno w Reducie? Chyba na amerykańskim numerach.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
MarJanek
|
Napisane: 28.11.2013, 13:11 |
|
Dołączył: 14.09.2013 Posty: 144
|
wojreg napisał(a): Ja również szukam 911, cały czas się buje z myślami czy wziąć 993 czy 997. Poniższe ogłoszenie wydaje się ciekawe http://allegro.pl/porsche-911-s-carrera ... 00146.html
No ja mam zdecydowanie film na 997 ze wskazaniem na 4S.
Ten z linka to chba właśnie ten z Reduty: http://www.autoreduta.pl/ar/komis/auto3 ... l?grupa=33
Jedyna różnica to cena
Na zdjęciach rzeczywiście wygląda ładnie. Jak dla mnie to do zmiany jest zderzak tył z odbijaczami. Reszta chyba już ucywilizowana?!
Byłem tam niedawno, żeby obejrzeć to, co tam mają z 911 S i 4S, ale tego nie było. Ogólnie na placu nie mają zbyt wielu samochodów do obejrzenia, a zdecydowana większość jest u właścicieli.
|
|
Góra |
|
MarJanek
|
Napisane: 28.11.2013, 17:22 |
|
Dołączył: 14.09.2013 Posty: 144
|
|
Góra |
|
MarJanek
|
Napisane: 28.11.2013, 18:03 |
|
Dołączył: 14.09.2013 Posty: 144
|
Cześć,
Dzięki za newsa. No rzeczywiście cena rozsądna, prawie do rany przyłóż:). Z opisu nie wygląda to źle. Są gdzieś jakieś zdjęcia do obejrzenia?
Zakładam, że sam samochód jest do obejrzenia w Wawie?
Coprawda nakręciłem się na S-a, ale nie idzie to zbyt gładko.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 28.11.2013, 20:58 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Jest w Wawie. Kolor szary, foty jakieś były w poprzednim temacie - poszukaj po nicku.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|