Szerokość opony to jedno, ale przy feldze ważniejsze są : jej szerokość (j) i osffset (ET) (jeśli nie chcesz bawić się w dystanse).
Więc radzę szukać po parametrach felg a nie założonych na nie opon.
Jeśli dobrze pamiętam to do 986 na tył max 10,5 cala szerokości wchodzi.
Nad tematem zmian felg do 986 zastanawiam się od pierwszego dnia po kupnie...
Jak kasa pozwoli to u mnie minimum 19 wpadną, a jeśli się da to nawet 20" !!!
- tu są podobno 20" (jeśli wierzyć piszącemu) (
http://986forum.com/forums/uploads01/ph ... 999207.jpg )
- u też, ale to już 987 (
http://986forum.com/forums/attachments/ ... wlrims.jpg )
Przepisy u nas zaostrzyli, więc trzeba się powoli "toczyć" , a jak powoli to żeby robił "wooow"
Profil "35" - nic strasznego, bo jest to procent do szerokości opony - im szersza tym te "35" jest wyższe...
Mam w A1 żony 225/35/18 - nie zamienię na nic innego - twardo, (czuję każdy kamyczek) ale auto jak przyklejone.
Na mój gust, w 986 na tył musi wejść felga z małym ET , czyli max rant felgi do błotnika, żeby był efekt "wklęśnięcia" ...
Oczywiście przy feldze powyżej 18" (choć i tu już bym zastosował) - obniżamy zawieszenie ... po co ? A tylko po to by optycznie lepiej to wyglądało. Bo nagle "czarna plama" opony stanie się dużo mniejsza niż czeluść nadkola... i optycznie będzie to wyglądało jak auto na szczudłach. Mi się podoba jak szpara w nadkolu jest równa bądź mniejsza od opony
Ale to moje rozmyślania na temat felg do Boxstera 986
a te mnie urzekły:
http://986forum.com/forums/uploads01/SD ... 335299.jpg - 9x18 i 11x18 - ale zawias mocno w dół poszedł...