Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 17.05.2020, 14:22 

Dołączył: 6.05.2016
Posty: 52
Nr klubowicza: 735
Witam serdecznie, pytanie jak w temacie bo przeczesując forum nie znalazłem. Oglądając oferty wypożyczalni też nie do końca jestem w stanie znaleźć konkretne, rzetelne informacje dlatego proszę o pomoc :-)
Czy polecacie jakieś godne miejsca na wynajęcie 991 turbo S? Jako kierowca na tor, może być oczywiście na okrążenia.
Udanej niedzieli.




_________________

Michał

Jest: .. in progress..

Było: 991.1 S / 991.1 TTS


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.05.2020, 8:50 

Dołączył: 22.07.2019
Posty: 5
Lynx napisał(a):
Witam serdecznie, pytanie jak w temacie bo przeczesując forum nie znalazłem. Oglądając oferty wypożyczalni też nie do końca jestem w stanie znaleźć konkretne, rzetelne informacje dlatego proszę o pomoc :-)
Czy polecacie jakieś godne miejsca na wynajęcie 991 turbo S? Jako kierowca na tor, może być oczywiście na okrążenia.
Udanej niedzieli.



Według mojej wiedzy to żadna wypożyczalnia, która posiada w ofercie Turbo S (a chyba tylko jedna lub dwie w PL mają, przy czym auta jeżdżą w najmach długoterminowych czyli de facto ich nie ma) nie zgodzi się na wyjazd autem na tor. Jeśli chodzi o firmy, które organizują eventy z jazdami po torze np. Autoprezent to również nie posiadają w swojej ofercie Turbo S z prostego powodu - Porsche ma lepsze modele na takie zabawy np. GT3.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.05.2020, 9:51 
Avatar użytkownika

Dołączył: 18.01.2012
Posty: 1647
Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
PS. Na którym torze w PL można wykorzystać w pełni potencjał Turbo S ?
No i trzeba mieć umiejętności, ale zakładam, że je masz.




_________________

ROADSTER Boxster S 986


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.05.2020, 14:16 

Dołączył: 6.05.2016
Posty: 52
Nr klubowicza: 735
Dzięki za odpowiedź.
Rozumiem i wiem, że żadna wypożyczalnia długoterminowa nie wypożyczy na tor, to zrozumiałe, dlatego moje pytanie dotyczyło firm organizujących eventy.


A kto mówi o wykorzystaniu pełnego potencjału? Nie chodzi tutaj o wykorzystanie pełnego potencjału, swoją droga pewnie na palcach jednej ręki w Polsce policzymy osoby które to umieją. W przyszłości chciałbym kupić 911 z tej generacji, chce cywilną wersję a nie gt3 co nie zmienia faktu, że musi to być wspaniałe auto. Porsche 991 s czy 4s nie tak trudno dostać do testu, ale chciałbym też spróbować dla porównania topowego Turbo S, na drogach publicznych raczej to bezsensowne.

Pozdrawiam serdecznie




_________________

Michał

Jest: .. in progress..

Było: 991.1 S / 991.1 TTS


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.05.2020, 14:43 

Dołączył: 30.03.2018
Posty: 176
To że porsche ma lepsze modele do jazdy na torze to jedno. Turbo s ma ten problem że jest ciężka krową i jazda po torze wychodzi drogo. Jeśli chcesz regularnie jeździć na trackdaye to poszedł bym w zakup carrery S na codzień i caymana/boxstera na tor. Możesz wtedy bez wyrzutów sumienia założyć gwint i semislicki co w daily by nie przeszło za bardzo.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.05.2020, 16:20 

Dołączył: 6.05.2016
Posty: 52
Nr klubowicza: 735
Dzięki MDU za rzeczową odpowiedź.

W takim razie jakie przeznaczenie ma turbo s? Do tej pory wydawało mi się, że z tych topowych wersji to jedyne nadające się na daily, nie tak spartańskie jak gt3 ale dalej na tyle brutalnie mocne, że piekielnie przyjemne na wyjazdy na tor kilka razy w roku.




_________________

Michał

Jest: .. in progress..

Było: 991.1 S / 991.1 TTS


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.05.2020, 19:56 

Dołączył: 23.12.2018
Posty: 257
byłem kilka razy na torze, kilka razy miałem okazję się przejechać (nie umiem tego, ale próbowałem ;)....
na torze Silesia Ring regularnie jest pełno prywatnych 911 turbo S... boxsterów/caymanów jak na lekarstwo.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.05.2020, 20:27 

Dołączył: 18.12.2014
Posty: 490
Miałem Turbo S i w wersji 997 i 991. Na torze też bywałem i jednym i drugim. Jak nie chcesz auta wyłącznie na tor, to TTS jest super maszyną - taką do "tańca i do różańca. Na codzień rewelacja i wcale nie trzeba gubić plomb z zębów, a i na torze daje mnóstwo frajdy. Z tym określeniem "ciężka krowa" to duuuża przesada. Oczywiście, do GT3 na torze mu brakuje, ale już reszta nie ma szans.

Ja szukasz auta uniwersalnego to jest to. Tylko pamiętaj, że w utrzymaniu jest drogooo. Ot takie coś za coś.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.05.2020, 23:10 

Dołączył: 8.10.2013
Posty: 264
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 352
Jordan napisał(a):
Miałem Turbo S i w wersji 997 i 991. Na torze też bywałem i jednym i drugim. Jak nie chcesz auta wyłącznie na tor, to TTS jest super maszyną - taką do "tańca i do różańca. Na codzień rewelacja i wcale nie trzeba gubić plomb z zębów, a i na torze daje mnóstwo frajdy. Z tym określeniem "ciężka krowa" to duuuża przesada. Oczywiście, do GT3 na torze mu brakuje, ale już reszta nie ma szans.

Ja szukasz auta uniwersalnego to jest to. Tylko pamiętaj, że w utrzymaniu jest drogooo. Ot takie coś za coś.


z tym,że 991 TS do GT3 "na torze mu brakuje", to się nie do końca zgadzam, ale reszta opisu zalet TSa w punkt....




_________________

Wiesław

992 Turbo S
______________________
991 Turbo S, 997 Turbo


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.05.2020, 22:12 

Dołączył: 1.01.2014
Posty: 102
Jordan napisał(a):
Ja szukasz auta uniwersalnego to jest to. Tylko pamiętaj, że w utrzymaniu jest drogooo. Ot takie coś za coś.


Jordan, czy możesz napisać co generuje najwyższe koszty w utrzymaniu takiego 991.2 TTS?? Chodzi mi tu bardziej o użytkowanie cywilne a nie upalanie na torze. Rozumiem, że hamulce ceramiczne ale czy można przykładowo zrobić "swap'a" na zestaw stalowy z TT jak tarcze ceramiczne się skończą?
Jakieś inne newralgiczne i kosztowne podzespoły ulegające szybszemu zużyciu?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum