|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 10 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Lynx
|
Napisane: 17.05.2020, 14:22 |
|
Dołączył: 6.05.2016 Posty: 52
Nr klubowicza: 735
|
Witam serdecznie, pytanie jak w temacie bo przeczesując forum nie znalazłem. Oglądając oferty wypożyczalni też nie do końca jestem w stanie znaleźć konkretne, rzetelne informacje dlatego proszę o pomoc Czy polecacie jakieś godne miejsca na wynajęcie 991 turbo S? Jako kierowca na tor, może być oczywiście na okrążenia. Udanej niedzieli.
_________________
Michał
Jest: .. in progress..
Było: 991.1 S / 991.1 TTS
|
|
Góra |
|
AleksanderWroc
|
Napisane: 21.05.2020, 8:50 |
|
Dołączył: 22.07.2019 Posty: 5
|
Lynx napisał(a): Witam serdecznie, pytanie jak w temacie bo przeczesując forum nie znalazłem. Oglądając oferty wypożyczalni też nie do końca jestem w stanie znaleźć konkretne, rzetelne informacje dlatego proszę o pomoc Czy polecacie jakieś godne miejsca na wynajęcie 991 turbo S? Jako kierowca na tor, może być oczywiście na okrążenia. Udanej niedzieli. Według mojej wiedzy to żadna wypożyczalnia, która posiada w ofercie Turbo S (a chyba tylko jedna lub dwie w PL mają, przy czym auta jeżdżą w najmach długoterminowych czyli de facto ich nie ma) nie zgodzi się na wyjazd autem na tor. Jeśli chodzi o firmy, które organizują eventy z jazdami po torze np. Autoprezent to również nie posiadają w swojej ofercie Turbo S z prostego powodu - Porsche ma lepsze modele na takie zabawy np. GT3.
|
|
Góra |
|
rafie
|
Napisane: 21.05.2020, 9:51 |
|
Dołączył: 18.01.2012 Posty: 1647 Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
|
PS. Na którym torze w PL można wykorzystać w pełni potencjał Turbo S ? No i trzeba mieć umiejętności, ale zakładam, że je masz.
_________________
ROADSTER Boxster S 986
|
|
Góra |
|
Lynx
|
Napisane: 21.05.2020, 14:16 |
|
Dołączył: 6.05.2016 Posty: 52
Nr klubowicza: 735
|
Dzięki za odpowiedź. Rozumiem i wiem, że żadna wypożyczalnia długoterminowa nie wypożyczy na tor, to zrozumiałe, dlatego moje pytanie dotyczyło firm organizujących eventy.
A kto mówi o wykorzystaniu pełnego potencjału? Nie chodzi tutaj o wykorzystanie pełnego potencjału, swoją droga pewnie na palcach jednej ręki w Polsce policzymy osoby które to umieją. W przyszłości chciałbym kupić 911 z tej generacji, chce cywilną wersję a nie gt3 co nie zmienia faktu, że musi to być wspaniałe auto. Porsche 991 s czy 4s nie tak trudno dostać do testu, ale chciałbym też spróbować dla porównania topowego Turbo S, na drogach publicznych raczej to bezsensowne.
Pozdrawiam serdecznie
_________________
Michał
Jest: .. in progress..
Było: 991.1 S / 991.1 TTS
|
|
Góra |
|
MDU
|
Napisane: 21.05.2020, 14:43 |
|
Dołączył: 30.03.2018 Posty: 176
|
To że porsche ma lepsze modele do jazdy na torze to jedno. Turbo s ma ten problem że jest ciężka krową i jazda po torze wychodzi drogo. Jeśli chcesz regularnie jeździć na trackdaye to poszedł bym w zakup carrery S na codzień i caymana/boxstera na tor. Możesz wtedy bez wyrzutów sumienia założyć gwint i semislicki co w daily by nie przeszło za bardzo.
|
|
Góra |
|
Lynx
|
Napisane: 21.05.2020, 16:20 |
|
Dołączył: 6.05.2016 Posty: 52
Nr klubowicza: 735
|
Dzięki MDU za rzeczową odpowiedź.
W takim razie jakie przeznaczenie ma turbo s? Do tej pory wydawało mi się, że z tych topowych wersji to jedyne nadające się na daily, nie tak spartańskie jak gt3 ale dalej na tyle brutalnie mocne, że piekielnie przyjemne na wyjazdy na tor kilka razy w roku.
_________________
Michał
Jest: .. in progress..
Było: 991.1 S / 991.1 TTS
|
|
Góra |
|
Adam_911
|
Napisane: 21.05.2020, 19:56 |
|
Dołączył: 23.12.2018 Posty: 257
|
byłem kilka razy na torze, kilka razy miałem okazję się przejechać (nie umiem tego, ale próbowałem .... na torze Silesia Ring regularnie jest pełno prywatnych 911 turbo S... boxsterów/caymanów jak na lekarstwo.
|
|
Góra |
|
Jordan
|
Napisane: 21.05.2020, 20:27 |
|
Dołączył: 18.12.2014 Posty: 490
|
Miałem Turbo S i w wersji 997 i 991. Na torze też bywałem i jednym i drugim. Jak nie chcesz auta wyłącznie na tor, to TTS jest super maszyną - taką do "tańca i do różańca. Na codzień rewelacja i wcale nie trzeba gubić plomb z zębów, a i na torze daje mnóstwo frajdy. Z tym określeniem "ciężka krowa" to duuuża przesada. Oczywiście, do GT3 na torze mu brakuje, ale już reszta nie ma szans.
Ja szukasz auta uniwersalnego to jest to. Tylko pamiętaj, że w utrzymaniu jest drogooo. Ot takie coś za coś.
|
|
Góra |
|
wieslaw
|
Napisane: 21.05.2020, 23:10 |
|
Dołączył: 8.10.2013 Posty: 264 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 352
|
Jordan napisał(a): Miałem Turbo S i w wersji 997 i 991. Na torze też bywałem i jednym i drugim. Jak nie chcesz auta wyłącznie na tor, to TTS jest super maszyną - taką do "tańca i do różańca. Na codzień rewelacja i wcale nie trzeba gubić plomb z zębów, a i na torze daje mnóstwo frajdy. Z tym określeniem "ciężka krowa" to duuuża przesada. Oczywiście, do GT3 na torze mu brakuje, ale już reszta nie ma szans.
Ja szukasz auta uniwersalnego to jest to. Tylko pamiętaj, że w utrzymaniu jest drogooo. Ot takie coś za coś. z tym,że 991 TS do GT3 "na torze mu brakuje", to się nie do końca zgadzam, ale reszta opisu zalet TSa w punkt....
_________________
Wiesław
992 Turbo S ______________________ 991 Turbo S, 997 Turbo
|
|
Góra |
|
Doggy Dogg
|
Napisane: 22.05.2020, 22:12 |
|
Dołączył: 1.01.2014 Posty: 102
|
Jordan napisał(a): Ja szukasz auta uniwersalnego to jest to. Tylko pamiętaj, że w utrzymaniu jest drogooo. Ot takie coś za coś. Jordan, czy możesz napisać co generuje najwyższe koszty w utrzymaniu takiego 991.2 TTS?? Chodzi mi tu bardziej o użytkowanie cywilne a nie upalanie na torze. Rozumiem, że hamulce ceramiczne ale czy można przykładowo zrobić "swap'a" na zestaw stalowy z TT jak tarcze ceramiczne się skończą? Jakieś inne newralgiczne i kosztowne podzespoły ulegające szybszemu zużyciu?
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 10 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|