Autor |
Wiadomość |
mbos911
|
Napisane: 9.05.2014, 22:52 |
|
Dołączył: 12.08.2013 Posty: 81
|
Witam Panów, krótkie pytanie: Na co w szczególności powinienem zwrócić uwagę przy zakupie Boxster'a z 1999 roku.silnik 2.5l, przebieg 150 tyś km, chodzi o kwestie mechaniczne.
Pozdrawiam!
|
|
Góra |
|
Serrgiusz
|
Napisane: 9.05.2014, 22:58 |
|
Dołączył: 24.11.2012 Posty: 249
|
Który to? Załącz link.
|
|
Góra |
|
mbos911
|
Napisane: 9.05.2014, 23:07 |
|
Dołączył: 12.08.2013 Posty: 81
|
|
Góra |
|
mbos911
|
Napisane: 10.05.2014, 10:18 |
|
Dołączył: 12.08.2013 Posty: 81
|
Panowie, jakieś wskazówki? co do pracy silnika, stanu płynów eksploatacyjnych, rozruch na zimnym silniku. Mogę nagrać filmik z uruchomienia silnika i pracy silnika.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 10.05.2014, 11:01 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Przy tym przebiegu chyba jest pora na rozrząd, co jest dość kosztowne - ale może niech się wypowiedzą użytkownicy 986...
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
mbos911
|
Napisane: 11.05.2014, 11:44 |
|
Dołączył: 12.08.2013 Posty: 81
|
Mam pytanie, po odkręceniu korka wlewu oleju pojawia sie nierówna praca silnika jak na filmiku, czy to normalne dla tego modelu/silnika.
http://youtu.be/0g1vd2KnyaI
|
|
Góra |
|
mbos911
|
Napisane: 11.05.2014, 18:18 |
|
Dołączył: 12.08.2013 Posty: 81
|
|
Góra |
|
mbos911
|
Napisane: 11.05.2014, 21:36 |
|
Dołączył: 12.08.2013 Posty: 81
|
Panowie, 356 wyświetleń wątka i brak konkluzji? Panowie, przecież macie BOXSTERy, proszę tylko o odpowiedź czy w waszych samochodach też sie tak dzieje. Gdzie sie podziali specjaliści z tego forum ?
|
|
Góra |
|
pe.pe
|
Napisane: 12.05.2014, 9:15 |
|
Dołączył: 6.11.2013 Posty: 19
|
Az dzis to sprawdze z ciekawosci,ale chyba nie powinno tak byc z tym korkiem.takie minimalne falowanie raczej nie jest grozne,ale masz to samo co ja,roxrusznik albo bendix,bo slychac zgrzyt po odpaleniu
|
|
Góra |
|
adamww1977
|
Napisane: 12.05.2014, 11:41 |
|
Dołączył: 14.09.2008 Posty: 308
|
Z tą nierówną pracą na niskich obrotach i rozgrzanym silniku sam już walczę od dłuższego czasu i nie potrafię znaleźć przyczyny.
Wymieniłem świece, cewki, przewody odpowietrzające, odmę i dalej nic.
Muszę go odstawić do kogoś kto się zna i zobaczymy.
Ale to dopiero za jakiś czas.
Jeździ normalnie, nie dławi się, dopiero na postoju zaczyna się "jąkać"
|
|
Góra |
|
mikey85
|
Napisane: 12.05.2014, 17:41 |
|
Dołączył: 3.07.2011 Posty: 190 Lokalizacja: Mikołów
Nr klubowicza: 313
|
mbos911 napisał(a): Na co w szczególności powinienem zwrócić uwagę Na raport po przeglądzie w najbliższym Porsche Centrum Widzę, że bardzo martwisz się przed tym zakupem, więc serio zachęcam do oddania do sprawdzenia. Zależy czy swój święty spokój wyceniasz na co najmniej 800zł mbos911 napisał(a): A tutaj na biegu jałowym: Odczuwałem lekkie drgania po czym zauważyłem że obroty pływają na przedstawionym filmie. adamww1977 napisał(a): Wymieniłem świece, cewki, przewody odpowietrzające, odmę i dalej nic.
Polecam sprawdzić jeszcze przepływkę (ich stosunkowo częste padanie to znany problem). Najproście przez jej chwilowe odpięcie i sprawdzenie czy to pomogło. Zanim zaczniesz poczytaj tutaj (generalnie szczerze polecam całą stronę www.pelicanparts.com ). Ale to tylko strzał. Z innych strzałów to może sondy lambda?, silniczek krokowy?
Przynajmniej podepnij pod komputer. Ale nie pierwszy lepszy OBDII, tylko u kogoś kto ma przynajmniej durametrica lub PIWIS (warsztaty specjalizujące się w Porsche). Na takim zwykłym nie zobaczysz wielu błędów (chyba tylko takie które powodują zapalenie kontrolki 'check engine', ale że się nie świeci to nie znaczy że nie ma błędów).
_________________
Mikołaj --- jest: 991.2 4S było: 997 C4, 986 2.7
|
|
Góra |
|
mbos911
|
Napisane: 12.05.2014, 20:55 |
|
Dołączył: 12.08.2013 Posty: 81
|
Dziękuje za odpowiedź. Na rampie zauważyłem 3 wycieki oleju, dwa z głowic oraz trzeci z skrzyni biegów. Określiłbym to raczej jako pocenie się. Niestety po konsultacji z ubezpieczalnią (w Wielkiej Brytanii) cena za ubezpieczenie jest absurdalnie wysoka. Szkoda bo jak na swój wiek, stan techniczny oraz koszt pojazdu, aż grzech nie brać tego auta.
|
|
Góra |
|
Serrgiusz
|
Napisane: 4.06.2014, 17:33 |
|
Dołączył: 24.11.2012 Posty: 249
|
Kupiłeś?
|
|
Góra |
|
mbos911
|
Napisane: 21.07.2014, 23:35 |
|
Dołączył: 12.08.2013 Posty: 81
|
Niestety, za długo się zastanawiałem i poszło autko za śmieszne pieniążki. Tak więc wkrótce ruszam z poszukiwaniem 986 od nowa.
Swoją drogą - jak wygląda kwestia zakupu w Niemczech i rejestracji w PL?
Czy kosztowo się to opłaca ?
Pozdrawiam!
|
|
Góra |
|
MP-GDY
|
Napisane: 22.07.2014, 0:10 |
|
Dołączył: 22.06.2009 Posty: 826
|
Raczej nie...dyszke ojro trza nad Odrą dać no i wysoka akcyza
|
|
Góra |
|
mbos911
|
Napisane: 22.07.2014, 0:36 |
|
Dołączył: 12.08.2013 Posty: 81
|
Ciekaw jestem jak ciągną auta z Niemiec i to się jeszcze kalkuluje
|
|
Góra |
|
Bartek1987
|
Napisane: 22.07.2014, 12:19 |
|
Dołączył: 28.07.2012 Posty: 335
|
ciągną, ale na lawecie, a potem są jako bezwypadkowe
|
|
Góra |
|
mbos911
|
Napisane: 22.07.2014, 18:29 |
|
Dołączył: 12.08.2013 Posty: 81
|
Bartek1987 - strzal w dziesiatke!
|
|
Góra |
|
mbos911
|
Napisane: 23.07.2014, 19:36 |
|
Dołączył: 12.08.2013 Posty: 81
|
|
Góra |
|
Serrgiusz
|
Napisane: 23.07.2014, 20:08 |
|
Dołączył: 24.11.2012 Posty: 249
|
Jedź oglądaj, sprawdzaj.
Sam jestem ciekawy.
No chyba, że ktoś dysponuje info o tym egzemplarzu.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|