Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 31.03.2011, 10:38 

Dołączył: 11.02.2011
Posty: 372
moje szczęście chyba nie trwało zbyt długo :roll:
zrobiłem 1000km.i dziś spadł mi poziom oleju do dwóch kresek.Dolałem 200ml.i pokazuje na wskażniuku stan wcześniejszy czyli połowe(podobno do pełna nie można lać)
Zauważyłem siwy tłusty korzuch na korku wlewu oleju i trochę na ściankach wlewu.
Płyn chłodzący raczej w normie.tzn.dolałem 100ml.ale na opasce pod silnikiem widziałem lekki wyciek.(być może tam ucieka)
Moje pytanie jest konkretne.czy czeka mnie wymiana silnkia czy bawić się w wymiane uszczelki pod głowicą?razem z planowaniem?Jakie to są koszta?bo wiem że wymiana silnika z gwarancją rozruchową to ok.20tys.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.03.2011, 11:30 

Dołączył: 25.02.2008
Posty: 238
Bo pośpiech jest dobry przy lapaniu pchel. Szczerze Ci chlopie współczuję. A najprawdopodobniej o Twoim aucie było na tym forum pisane, że z jazdy próbnej wróciło na lawecie. Wycieki oleju z silnika to rzecz nieakceptowalna! Dziwna maz na korku to też objaw nie najlepszy. Kupiłeś tanio, a teraz za to będziesz płacił. Szkoda, bo zrazisz się do marki,kiedy będziesz trzymał pod domem tą nieruchomość. Wybacz szczerość. Jednak wyznaje zasadę, że najlepsza nauka to ta za którą dużo zapłacisz, i mam nadzieję, że w przyszłości tak ciała już nie dasz. 911 szuka się kilka miesięcy, dokładnie czytając międzynarodowe fora, tydzień i to z polskiego komisu ... Zapomnij!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.03.2011, 11:39 

Dołączył: 22.06.2009
Posty: 826
Miałem coś takiego dawno temu w innym aucie ale spowodowane było pokonywaniem krótkich odległości,czyli częstym odpalaniem i gaszeniem silnika...chyba wilgoć wiązała się z olejem a wyglądało to jak masło na korku wlewu oleju.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.03.2011, 11:42 

Dołączył: 9.03.2007
Posty: 855
proste porównanie, wejdź na mobile i zobacz ile Niemcy chcą za takie same samochody


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.03.2011, 11:54 

Dołączył: 11.02.2011
Posty: 372
tak ,to takie masło.
Auto podłączone pod komputerem nie wykazało żadnych błędów.chodzi bardzo dobrze tylko czasem lekko falują obroty na luzie ale komputer tego nie wykrył.(może któraś sonda )


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.03.2011, 17:27 

Dołączył: 21.07.2007
Posty: 298
nie chce byc pesymista, ale u mnie skończyło to się wymianą silnika..............


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.03.2011, 17:36 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Masło na korku to nic nadzwyczajnego, co innego jeśli jest także na miarce oleju lub podejrzanie wygląda zawartość zbiorniczka płynu.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.03.2011, 18:32 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Jakie auto ? 996 3,4?




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.03.2011, 18:44 

Dołączył: 11.02.2011
Posty: 372
996 3.4 .na bagnecie jest czysty olej


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.03.2011, 18:57 

Dołączył: 24.03.2011
Posty: 27
Witam .Nie przejmuj się tym białym nalotem to normalne po zimie .Olej jest higroskopijny więc teraz po nagrzaniu oddał wodę .Najlepiej go wymienić.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.03.2011, 19:07 

Dołączył: 11.02.2011
Posty: 372
to najlepsza wiadomość jaką od rana słyszałem.Ale tak poważnie bacznie to będę obserwował.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.03.2011, 19:12 

Dołączył: 24.03.2011
Posty: 27
Ja tez nie mam lekko ,od 2 tyg pracuje nad tym gwintowanym zawieszeniem w tej czarnej carrerze którą miałes oglądac jak juz ją kupilem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.03.2011, 19:17 

Dołączył: 11.02.2011
Posty: 372
właśnie,miałem ją kupić.co z tym gwintowaniem?
oglądałeś moje auto?komis staszowski


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.03.2011, 19:25 

Dołączył: 24.03.2011
Posty: 27
Tej Twojej nie oglądałem ale tę czarną moją od pażdziernika. Tu forumowicze mają trochę racji .Trzeba sie namęczyć .W mojej jest zawiszenie sportowe tzw. gwint .Tylko tak jak w życiu ,dobre jest jak jest nowe .Musiałem znależć importera a pózniej uprosić go żeby pare gratów dosłał.Zestroiłem je wczoraj no i teraz ok.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.03.2011, 20:12 

Dołączył: 11.02.2011
Posty: 372
Jarek-a wiesz co jest najważniejsze?że dobry humor nas nie opuszcza. :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.03.2011, 20:24 

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 187
a wracając do tego oleju to chyba nie wybiega poza normę spalanie oleju na 1000km.wiele też zależy od stylu jazdy :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.04.2011, 1:06 

Dołączył: 14.05.2008
Posty: 581
Po zimie to norma o ile nie ma tego na bagnecie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.04.2011, 19:17 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Dadi napisał(a):
Po zimie to norma o ile nie ma tego na bagnecie.


No i w zbiorniczku wyrównawczym :idea:




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.04.2011, 13:24 

Dołączył: 24.11.2010
Posty: 8
Witam

A te silniki z 911 996 3.6 moga brac olej??

bo jakas tam norma jest napewno..

Kolega ma 3.6 i dolał ostatnio około 4 setki na 1000km tylko podobno te 1000km jezdzil mocno 200-270km/h takze roznie mozna myslec...


Ja tyle doleje na 2000-2500km dlatego jest roznica ale ten styl jazdu chyba ma tu znaczenie..


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.04.2011, 18:11 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
0,4 l na 1000 km przy ostrej jeździe to tyle co nic. Przy łagodnej jeździe właściwie między wymianami nie powinno być konieczności dolewania. Ale takie zużycie jak u Ciebie też nie powinno być powodem do niepokoju.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum