|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 9 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
biela
|
Napisane: 27.05.2024, 11:03 |
|
Dołączył: 24.09.2012 Posty: 19
|
Cześć Taki wątek do przemyśleń. Ile trzeba wydać najmniej by kupić sprawne, jeżdżące Porsche nie generujące jakiś wielkich obciążeń finansowych? Przebiegi tak z 10tys rocznie.
Z tego co widzę to pewnie Cayenne z 3.2 jest takim rozsądnym wyborem. Coś innego na co warto zwrócić uwagę?
|
|
Góra |
|
Galileusz
|
Napisane: 27.05.2024, 13:03 |
|
Dołączył: 23.05.2024 Posty: 12
|
biela napisał(a): Cześć Taki wątek do przemyśleń. Ile trzeba wydać najmniej by kupić sprawne, jeżdżące Porsche nie generujące jakiś wielkich obciążeń finansowych? Przebiegi tak z 10tys rocznie.
Z tego co widzę to pewnie Cayenne z 3.2 jest takim rozsądnym wyborem. Coś innego na co warto zwrócić uwagę? Pamiętaj, że jeśli auto jest tanie, to jest ku temu jakiś powód. Albo jest to model, który jest awaryjny (takie w Porsche też niestety były), albo auto jest po przygodach, bądź było źle serwisowane i stary właściciel się zorientował, że to ostatni moment, aby takie auto sprzedać jeżdżące. Faktycznie, przebieg 10 tysięcy, to nie jest dużo, ale trzeba pamiętać, że "okazje" w 99% przypadków nie istnieją, a awaria w Porsche może cię kosztować drugie tyle, co za auto zapłaciłeś. Lepiej uważać, bo szkoda pieniędzy i nerwów.
|
|
Góra |
|
biela
|
Napisane: 27.05.2024, 14:05 |
|
Dołączył: 24.09.2012 Posty: 19
|
Galileusz napisał(a): biela napisał(a): Cześć Taki wątek do przemyśleń. Ile trzeba wydać najmniej by kupić sprawne, jeżdżące Porsche nie generujące jakiś wielkich obciążeń finansowych? Przebiegi tak z 10tys rocznie.
Z tego co widzę to pewnie Cayenne z 3.2 jest takim rozsądnym wyborem. Coś innego na co warto zwrócić uwagę? Pamiętaj, że jeśli auto jest tanie, to jest ku temu jakiś powód. Albo jest to model, który jest awaryjny (takie w Porsche też niestety były), albo auto jest po przygodach, bądź było źle serwisowane i stary właściciel się zorientował, że to ostatni moment, aby takie auto sprzedać jeżdżące. Faktycznie, przebieg 10 tysięcy, to nie jest dużo, ale trzeba pamiętać, że "okazje" w 99% przypadków nie istnieją, a awaria w Porsche może cię kosztować drugie tyle, co za auto zapłaciłeś. Lepiej uważać, bo szkoda pieniędzy i nerwów. Nie chodzi mi jak gdyby o okazje cenowe tylko kwotę ile tak trzeba szykować na sprawne w miare porsche. 50k na sam zakup żeby coś znaleźć w miarę utrzymanego wystarczy?
|
|
Góra |
|
Przemek KG
|
Napisane: 27.05.2024, 15:53 |
|
Dołączył: 23.03.2021 Posty: 291
Nr klubowicza: 724
|
Za 50k kupisz Porsche, które ma około 20 lat. Auto w tym wieku będzie mieć coroczne wydatki na części eksploatacyjne. Klocki + tarcze to już jest 10 tys. Zawieszenie wyjdzie drugie tyle. Do tego jakieś dodatkowe awarie, poprawki etc. Opony to spokojnie 5k.
Uczciwie mówią, nastaw się, że jeśli kupisz auto za 50k to w ciągu 2 lat wydasz na nie lekko kilkanaście tysięcy. Nawet jeśli kupisz super zadbany egzemplarz, to i tak czekają Cię wydatki na rzeczy, które się zużywają z wiekiem.
|
|
Góra |
|
Romcio
|
Napisane: 27.05.2024, 17:29 |
|
Dołączył: 10.06.2017 Posty: 1190
|
Jeśli jesteś typem majsterkowicza i masz warunki -garaż z kanałem- i lubisz grzebać to dużo przy takiej Cayenne 3.2 zrobisz sam . Jeśli nic nie potrafisz i pojedziesz na tarcze i klocki do ASO to będzie 10 tyś. Oczywiście spokojnie kupisz taki model do 50 tyś ale wskazana dobra weryfikacja. Dużo zależy od kogo auto dostaniesz.
|
|
Góra |
|
biela
|
Napisane: 28.05.2024, 9:18 |
|
Dołączył: 24.09.2012 Posty: 19
|
Przemek KG napisał(a): . Klocki + tarcze to już jest 10 tys. Zawieszenie wyjdzie drugie tyle. Do tego jakieś dodatkowe awarie, poprawki etc. Opony to spokojnie 5k.
Uczciwie mówią, nastaw się, że jeśli kupisz auto za 50k to w ciągu 2 lat wydasz na nie lekko kilkanaście tysięcy. Zdziwiłem się trochę że klocki i tarcze 10k. Przód i tył z tego co widzę na necie ze 2tys może kosztować. Robota nawet niech będzie 2 tys bo porsche to jest max 4.
|
|
Góra |
|
Romcio
|
Napisane: 28.05.2024, 14:19 |
|
Dołączył: 10.06.2017 Posty: 1190
|
Pchasz się w gips Tu niektórzy nie liczą się z kosztami MA BYĆ DROGO . A tak na serio to tak jak piszesz zestaw ok 2koła i wymiana samemu lub u dobrego ZWYKŁEGO mechanika ok 600 zeta.
|
|
Góra |
|
Mikołaj
|
Napisane: 28.05.2024, 17:31 |
|
Dołączył: 18.07.2018 Posty: 862 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 805
|
Dwóch znajomych użytkuje Cayenne 1 3.2 z gaziutkiem - relatywnie tanie w utrzymaniu, bardzo komfortowe nawet po tych 20 latach co mogłoby wydawać się dziwne, mam wrażenie, że jak policzysz koszt użytkowania takiego auta i utrzymywania go w dobrej kondycji (o ile nie kupisz zaniedbanego auta) to okaże się, że wyjdzie taniej niż nowy Superb (jeżeli będziesz go serwisował w ASO ze względu na gwarancję)
_________________
MB W126 260SE '87 MB C126 560SEC '90 MB R129 SL500 '99 MB W204 C63 AMG '09 Porsche 911 996.2 C2 '01 Honda CRX ED9 K20 track tool '90 BMW S1000R '17
|
|
Góra |
|
Roger
|
Napisane: 28.05.2024, 22:05 |
|
Dołączył: 24.09.2020 Posty: 17
|
biela napisał(a): Cześć Taki wątek do przemyśleń. Ile trzeba wydać najmniej by kupić sprawne, jeżdżące Porsche nie generujące jakiś wielkich obciążeń finansowych? Przebiegi tak z 10tys rocznie.
Z tego co widzę to pewnie Cayenne z 3.2 jest takim rozsądnym wyborem. Coś innego na co warto zwrócić uwagę? Cześć, posiadam zadbane Cayenne 3.2 benz. z małym przebiegiem, żadnego gazu. Jeśli Cię interesuje to pisz na priv.
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 9 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|