Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 3.03.2009, 14:13 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2284
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
witam
Może ktoś ma kontakt na mechanika który dałby sobie radę z silnikiem 2,7 /Wymaga uszczelnienia/ Autkp doprowadziłemjuż do stanu bardzo fajnego ale z silnikiem moje orły nie dają sopbie rady
chris


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.03.2009, 14:22 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
Jesli chodzi o wawe to mozliwe ze Darek Lipski by sie podjal. Jakbys chcial namiar to daj znac.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.03.2009, 14:26 

Dołączył: 4.07.2007
Posty: 106
Żaden problem, czy 3,4 czy 2,7 czy 2,5, mój kumpel robił mi remont kapitalny w mojej 996 - typowa usterka silników 3,4 (zatarty czop wału na ostatnim garze, zerwana blokada panewki) Poradził sobie bez problemu. Nawet dorabialiśmy specjalny przyrząd do zakładania zawleczek na tłokach. Ustawienie rozrządu opanowane. Zrobił to raz to i zrobi drugi raz - zresztą jak porządny mechanik to nie patrzy na to czy silnik boxer czy rzędówka, zasada działania taka sama, tylko trzeba się przyłożyć. Napisz na priva to podam ci do niego telefon a dostęp do części mam bezproblemowy.

Peter


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.03.2009, 20:35 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5188
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Chris, popełniłeś duży błąd nie pisząc jakie to auto i jaki rok.
Jak rozumiem, to nie jest 944 2.7, tylko 911 z 74 roku? :)

W takim razie już Tona Ci polecił w innym wątku :)




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.03.2009, 23:21 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
poszlo na priw


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.03.2009, 23:36 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
qbak: http://porscheclub.home.pl/forum/viewtopic.php?p=31214 :P


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.03.2009, 23:59 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5188
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Nie za bardzo rozumiem :)
Myślałem, że Darek chyba robi głównie przedniosilnikowce.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.03.2009, 0:03 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
Napisal jakie to auto. A Darek z 911 tez sobie poradzi ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.03.2009, 17:15 

Dołączył: 4.07.2007
Posty: 106
Qbak napisał(a):
Chris, popełniłeś duży błąd nie pisząc jakie to auto i jaki rok.
Jak rozumiem, to nie jest 944 2.7, tylko 911 z 74 roku? :)

W takim razie już Tona Ci polecił w innym wątku :)


A no faktycznie tego nie przewidziałem ;););) Ja miałem na myśli Boxstera 2,7 ;);)

No to powiem tak - mój mechanik na pewno sobie z tym poradzi, natomiast nie wiem jak wygląda sprawa z częściami. Zobaczymy co jest dostępne z uszczelnień ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum