Autor |
Wiadomość |
Mata
|
Napisane: 6.03.2016, 3:40 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Jarecki Ja tam kibicuję i chętnie wpadnę do Łomianek poznać "Japońca" we właściwym momencie Aktualizuj proszę info o projekcie na bieżąco... Chris Wasz projekt też rozwala! A odpowiadając Darkowi to mając luźną "bańkę" i duży "warsztat" lub Kacpra na wyłączność pewnie poszłoby szybciej... Również kibicuję Oba projekty są oznaką naszej pasji, choć w innej formie niż ja praktykuję ale szanuję, podziwiam i wspieram (mentalnie)
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 6.03.2016, 9:46 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2284 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
DK napisał(a): Chris co jest że ten projekt tak długo się kończy i skończyć nie może? To jest projekt nieporównywalny do RWB już mu bliżej do Singera niż japońca. Kacper ma ograniczone moce a zapadła decyzja ,że pierwsza skończona będzie minerwa.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
_________________
-http://classic911.pl
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 6.03.2016, 11:41 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Kolor <3
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 6.03.2016, 11:57 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2284 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
wit007 napisał(a): Kolor <3 "de gustibus et coloribus non est disputandum" kolor ori i co najważniejsze mi się podoba
_________________
-http://classic911.pl
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 6.03.2016, 12:46 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
wit007 napisał(a): Kolor <3 Kolor 5+ ! Ale do rzeczy. Jarku, jak na razie nie widzę ani jednego "hejterstwa" odnośnie Twojego projektu, więc nie bardzo widzę sens utyskiwania ! Byłbym bardziej rad i sądzę nie tylko ja, gdybyś napisał coś więcej o garażu Akiry. Czy np. jest to robota oparta na starych, "złomowych" autach, których używa do swoich prac i w ten sposób przywraca je do życia ? Czy to jedynie sztuka designerska, czy tuning mechaniczny też, ale głębszy niż wydech np.- co jest powszechne. Czy jego auta biorą udział w sporcie czy jedynie w pokazach. Każdy temat na Forum, który wykracza poza "kupię, sprzedam" jest warty rozszerzenia ! Temat tuningu jest nam, klubowiczom, znany od dawna, choć przesłaniem raczej jest poprawa osiągów. Tu prym wiodą Cichy i Piterson. Piękne auto zbudował Arek ( SC Rothmans). Są bardzo fajne repliki Piotra Zaleskiego, z sukcesami w GSMP. Fajne rzeczy buduje Piotr Szafrański i może jego RSR pokaże się w Europie. Jest tego trochę i szkoda, że ubogość naszego rynku sprawia, że nie są widoczne. Stąd chwała, że promujesz pewien styl, czy może sztukę. Myślę, że zrobisz z tego swoisty performance, medialny. Czy przewidujesz zaproszenie na to bezprecedensowe w naszym kraju wydarzenie np. Honorowych Członków Klubu takich jak Zasada, Rodowicz, Giermaziak - bo tak zacnych mamy. (tak dla zasady, chociaż, i dla Klubu, którego Forum jest nośnikiem wiedzy o Tobie. Tak, o gustach się nie dyskutuje, a jednak, jedziemy równo po różnych "tjuningach". Jakby tak spojrzeć po zlotach BMW czy VW...to rany boskie...suchej nitki nie zostawiamy. Czym się, co do zasady, różni przeróbka BMW od Porsche ? Ja wyżej cenię doprowadzenie zniszczonego Porsche do stanu co najmniej dobrego, niż np."zglebianie" przyzwoitego auta. Co do zabawy przeróbkami, jeszcze raz podkreślam, warto się w to bawić bo to wielka frajda i cały świat to od dawna robi ! Jakież było moje miłe zdziwienie, gdy sprzedając "czerwonego" nadarzyła mi się rozmowa z autorem czerwonego RS z okładki "Porsche Scene", na którym się też wzorowałem, robiąc swoje.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 6.03.2016, 13:03 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2284 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
_________________
-http://classic911.pl
|
|
Góra |
|
Jarecki
|
Napisane: 6.03.2016, 13:32 |
|
Dołączył: 29.12.2013 Posty: 864 Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
|
Piotr - to żadne utyskiwania na obecny hejt, raczej nasza polska rzeczywistość. Ale zapewniam Cię, że mam do tego stosunek taki jak właśnie do gustów: komuś się może podobać a innemu nie Co do zasady całego przedsięwzięcia - tak jak już wspomniałem, poza budową samochodu chciałbym również żebyśmy my wszyscy, miłośnicy Porsche mieli okazję zobaczyć jak to wygląda na żywo. W Łomiankach, a nie tylko na YouTubie w różnych częściach świata. Wizyta Akiry będzie miała miejsce w czerwcu, dokładną datę podam odpowiednio wcześnie. Postaram się zadbać o odpowiednią oprawę i stworzyć okazję każdemu kto będzie miał ochotę zobaczyć Akirę w trakcie prac. Planuję również zaprosić ludzi ze środowiska Porsche (dzięki Piotr za podsunięcie tych nazwisk), mam nadzieję na współpracę z zarządem PCP w tej sprawie i tak tradycyjnie na koniec zrobić jakiś raucik A teraz parę słów o wizycie w JP. Wbicie się w kalendarz Akiry w zasadzie graniczy z cudem. Mi udało się go złapać pomiędzy przylotem z Nowej Zelandii, a wylotem do Tajlandii. Z dwóch dni w domu, prawie jeden cały poświęcił na moją wizytę. Żeby Wam jeszcze bardziej przybliżyć jego popularność - na tą chwilę zakontraktowanych projektów (czyli: zapłaconych i w produkcji) Akira ma około 40. Normalna kolejka jest na drugą połowę 2017r - tylko z tego względu, że jesteśmy Krzysztofami Kolumbami RWB w tej części Europy udało się ten kalendarz trochę rozsunąć. Zresztą m.in po to osobiście poleciałem do Tokio. Akira kilkukrotnie podkreślił, że bardzo lubi Europę i jednocześnie bardzo chętnie pozna ojczyznę Chopina (Żelazowa Wola chyba będzie grana ) Co do człowieka… Jest to rzemieślnik i bardzo kompetentny mechanik z duszą artysty. Trochę introwertyczny, momentami bardzo żartobliwy - ale ogólnie trzyma pewien dystans i robi wrażenie jakby trochę go przerastała jego własna popularność. Ale zna się na tym co robi jak mało kto. Jego garaż w prowincji Kashiwa, nie robi dobrego wrażenia na pierwszy rzut oka. Wygląda jakby się tam paliło i ugaszono pożar. W środku stoi kilka aut na różnym etapie przeróbek. Masa części, kół, kilkanaście gotowych kitów - ogólnie ciężko to nazwać porządkiem. Ale on sam w tym się czuje jak ryba w wodzie. Zestawy są wykonane bardzo solidnie i precyzyjnie i całość później jest również bardzo precyzyjnie spasowana. Chłopaki stworzyli kilka rodzajów i szerokości swoich zestawów i to się z nimi ustala. Na świecie ludzie przerabiają przenajróżniejsze modele: od bazowych 964 i 993, po RUFy, Turbo, wide bodies, targi i cabrio. I to jest niesamowite - jak ktoś sobie zapragnie mieć 993 Turbo zrobione przez RWB, to je przerabia. U nas też się traktuje te auta momentami jak święte krowy, a ludzie na świecie mają do tego zdrowy dystans i robią to co im pasuje. Oddzielną historią są koła do RWB. Oczywiście można sobie je samemu zorganizować i rzeczywiście projekty mają bardzo rożne koła. Ale RWB najbardziej się kojarzy z kołami japońskiego WORKA i taką możliwość udostępnia Akira. Zamawia się w fabryce WORK felgi pod konkretny projekt: kolor rotorów, szerokości rantów, stopień ich wypolerowania i najnowsza możliwość: wygrawerowany spersonalizowany napis na rancie, związany z projektem. Podsumowując: zestaw body jest już w drodze (po mojej stronie jest przygotowanie go lakiernicze do przyjazdu Akiry), koła spersonalizowane by me - zamówione. Auto aktualnie przygotowuje się pod względem mechanicznym i tworzy się nowe wnętrze. Wszystko dokumentujemy i pokażę to Wam jak będzie gotowe. Jeżeli ktokolwiek miałby ochotę pogadać, podpowiedzieć, zobaczyć jak nam idzie - zapraszam do podwarszawskich Łomianek, siedziby 911Garage. Zawsze chętnie każdego ugoszczę i opowiem o postępach. A w czerwcu, mam nadzieję zobaczyć wiele znajomych i mniej znajomych twarzy w trakcie wizyty Akiry w Polsce. Trzymajcie kciuki P.S. Zostałem na miejscu zaproszony przez Akirę i jego ekipę, na przepyszną kolację w lokalnej restauracji. Takiego jedzenia wraz z okolicznościami - raczej prędko nie powtórzę
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
_________________
*Porsche 911
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 6.03.2016, 15:15 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
chris napisał(a): wit007 napisał(a): Kolor <3 "de gustibus et coloribus non est disputandum" kolor ori i co najważniejsze mi się podoba Krzychu to nie jest ocena 3+ a serce czyli raczej aprobata koloru
_________________
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 6.03.2016, 18:59 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
No i taki opis (Jareckiego) chodzi. Więcej takich ! ps. czy "wyroby" Akiry mają aspiracje sportowe ?
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
freeq
|
Napisane: 6.03.2016, 19:34 |
|
Dołączył: 23.07.2015 Posty: 193
|
Bardzo przyjemnie się czyta i ogląda. Chętnie będę śledził postępy prac no i 3mam kciuki. Powodzenia!
Jedno pytanie laika, a jak to jest później z homologacją?
Pozdrawiam, tomek
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 6.03.2016, 20:37 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2284 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
wit007 napisał(a): Kolor <3 Witek cieszę się ,że Ci się podoba DK wyjaśnił co to serce choć i inną część ciała tez przypomina Nigdy nie przepadałem za kolorem niebieskim - ale trafiła sie Minerwa
_________________
-http://classic911.pl
|
|
Góra |
|
adam748
|
Napisane: 6.03.2016, 21:57 |
|
Dołączył: 15.05.2012 Posty: 601
|
Mi osobiście podoba się styl w jakim Akira przerabia 911, to takie przerysowane wyścigówki sprzed lat. Poszerzone błotniki z widocznymi śrubkami jak w 993 GT które jest dla mnie najładniejszą jedenastką. Wiadomo, że nie jest to auto do wyczynowego sportu, patrząc chociażby na zawieszenie, nikt na tor nie stosuje takich potężnych dystansów, ale sam wygląd jest mega. Myślę, że gdybym miał w garażu o jedną sztukę za dużo to bym ją poświęcił Zastanawia mnie tylko jakość tych elementów, czy jest to coś solidnego, czy taki laminat o który strach się oprzeć ? I jeszcze jedno pytanie, czy Akira sam montuje wszystkie zestawy czy jest to opcja extra ??
|
|
Góra |
|
adam748
|
Napisane: 6.03.2016, 21:59 |
|
Dołączył: 15.05.2012 Posty: 601
|
chris napisał(a): Niestety to nie Akira ale Kacper and Me Wszystkie przeróbki w żelazie ,pokryte cyną Pięknie się zapowiada ten Wasz "Singer"
|
|
Góra |
|
GaMic
|
Napisane: 6.03.2016, 22:08 |
|
Dołączył: 15.09.2014 Posty: 312
|
Jarecki - a ja bardzo chętnie bym robił za "bohatera drugiego planu" w trakcie przeróbki Twojego auta !!! Jak byś wysyłał "wejściówki" i pamiętał o mnie (pomimo tego, że się osobiście nie znamy) - był bym w 7 niebie !!! 3mam kciuki za projekt.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|