Maguro23 napisał(a):
To poradźcie gdzie serwisować auto ( poza ASO) Cayenne II turbo S diesel 2013r w okolicach trójmiasta, wymiana płynów wszelakich itp. O panu Irku słyszałem ale jakoś nie wzbudza mojego zaufania
Wymiana płynów wszelakich wiele umysłu i wiedzy nie wymaga , ponieważ marka porsche nie jest czymś z dziedziny fantastyki - wszystko, co należy rozumieć - ilość oleju lub płynu , która wejdzie , tolerancja oleju tej czy innej firmy , znajomość numerów katalogowych filtrów. To może zrobić każdy warsztat, który się szanuje i ma pomysł jak dojść do tego, co opisałem powyżej. Tym bardziej takie stare modele jak E2 już od dawna mogą być obsługiwane za pomocą skanerów multibrendowych w sensie kasowania inspekcji.
Inna sprawa to jest coś jak:
- biore samochod na warsztat, bo chce kasy, ale nie wiem jak to naprawić, w konsekwencji - samochód stoi na warsztacie tygodniami, właściciel wkurwiony;
- specjaliści filozofowie;
- wymyślone "za 2 tygodnie" kolejki dla zapisu na warsztat -utopia...
- i tak dalej, o tych realijach można długo dyskutować.
https://www.youtube.com/watch?v=JvkaU5sC_QI+ w branży napraw, doposażenija, elektroniki porsche trzeba mieć dużo pieniędzy i układy, aby pewnie czuć się na tym rynku. Ja na przykład współpracuję z russkimi kolegami i w zasadzie mogę liczyć na jakąś poważną pomoc, za którą w wielu przypadkach trzeba zapłacić.
W końcu dla ogólnego zrozumienia ile kosztuje informacja do obsługi marki Porsche
A żeby banalne zdiagnozować Taycan - wydałem 3000 euro, wkrótce zaczną przypływać z Ameryki. Tak to wygląda, koledzy .... jeśli chcesz grać w grę o nazwie "Porsche"