Sumaryczna kwota budzi respekt. Znaczy raczej dużo wyszło
Przede wszystkim koszty robocizny to kosmos
Olej - w PL ok 150-170 PLN za bańkę. Weszły pewnie ze 3 bańki. Więc kwota zbliżona.
Filtr oleju - w ASO oryginał kupiłem za niecałe 70, więc nieco taniej.
Mocowanie wydechu? Jedno mocowanie, czy jakaś większa ilość. Fajnie byłoby zobaczyć co dokładnie przy nim gmerali (za taką ilość $).
Za hamulce też sobie sporo policzyli. Klocki Textara (takie same jak w ASO) są po ok 300 PLN.
Przewody ATE do czujników zużycia - po ok 40-50 PLN szt.
Ori tarcze w ASO też chyba tańsze są.
A np. wentylowane BREMBO do 993 można mieć już za 560 PLN/kpl:
http://allegro.pl/tarcze-porsche-911-99 ... 24979.html (pewno do 964 też by się udało skombinować za podobną kwotę).
Amortyzatory Bilstein kpl. przód i tył są wystawiane np tutaj:
http://allegro.pl/porsche-911-964-amort ... 71388.html
Same przody Bilsteina widziałem niedawno wystawione za 2k-2,2k
Przewody olejowe do i z filtra też jakieś takie drogawe
Oryginalne?
Generalnie ja bym raczej dorabiał w zakładzie hydrauliki siłowej. Koszt byłby nie większy niż 100zł przewód (łącznie z nowymi końcówkami i śrubunkiem).
Ceny oryginalnych części możesz porównać np. przez TEILE.pl
Ceny zamienników można sprawdzić np. na
http://transaxle.istore.pl/ (ewentualnie pytać Tomka bezpośrednio na maila
)
Ważne że frajda nie ustaje!