Przydałby się vin lub chociaż kody opcji hamulców jakie masz w aucie.
Jak 19 cali to standardowo powinny być nacinane. Jak 18 cali to od
wew. strony są nacinane. Można wtedy nawiercane przy 18 calach dać.
Chociaż ja w ciężkich mocnych autach raczej bym unikał nawiercanych
ze względu ewentualne szybsze pojawianie się pęknięć pomiędzy otworami.
Pierwsze pytanie - dlaczego chcesz coś zmieniać? Jeżeli zbyt słabe
hamulce to mogę spróbować dobrać coś co będzie dobrze hamować, ale
zawsze na czymś się traci - na wytrzymałości (będę szybciej do wymiany),
na hałasie (mogą czasem piszczeć, tutaj wiele zależy od stylu jazdy),
pewnie jeszcze jakiś argument by się znalazł
Najlepszą opcją byłaby
ceramika, wiadomo.
_________________
924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992