mam pytanie odnośnie wyboru opon. Chciałem kupić nowe Michelin Pilot Sport 4S niestety jest problem z dostępnością opony na tył - mają być na koniec maja:(.
W konsekwencji zastanawiam się nad kupnem opon Pirelli Pzero które są dostępne od ręki i nawet trochę tańsze.
Czy Pirelli są dużo gorsze od Michelina? Jakie macie doświadczenia
Dołączył: 18.05.2022 Posty: 249 Lokalizacja: Bydgoszcz
Nr klubowicza: 804
Wyjechałem 911 Turbo S z warszawskiego salonu na nowych Pirelli PZero.
I po przyjeździe do domu (circa 300km) zamieniłem je ASAP na Michelin.
Według mojego skromnego zdania to są dwie różne planety...
_________________
Darek
Porsche 911 Turbo S (991.2) Porsche 911 S (997.1) BMW M6 (E63) BMW M3 (F80) BMW M3 (E46) BMW X6M (E71) BMW 550i (F10) BMW 850i (E31) SL500 (R230) Brera 3.2JTS Q4 Coupe Turbo 2.0 16V Corvette LS1 V8
Powstrzymałem się na początku od wypowiedzi, ale Pirelli to słabe opony(mam zimówki akurat z homologacją N), jak nie ma Michelinów to bierz Continentale, świetne opony.
Jeździłem na jednych i drugich . Pzero są twarde przez co dużo szybciej się zużywają ale jak już się rozgrzaja to świetnie kleją. Z tych dwóch zdecydowanie bardziej polecam Micheliny .
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2300 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
potwierdzam że pirelli jak nie dogrzana to lipa -szkoda że Porsche je zakłada na pierwszy montaż /nie ma możliwości wyboru mimo baaardzo rozbudowanego konfiguratora
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1596 Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
Potwierdzam - Michelin to top. Czy PS2 czy PS4 zawsze trzymały świetnie i były przewidywalne. P Zero miałem raz przy kupnie używanego auta - opony miały 3 lata i ponad połowę bieżnika i o ile na suchym/ciepłym było ok to na mokrym albo zimnym asfalcie była śmierć w oczach. Nigdy więcej.
Dołączył: 10.11.2017 Posty: 264
Nr klubowicza: 692
W naszych warunkach klimatycznych Michelin Pilot Sport nie ma sobie równych, ale to nie jest tak, że Pirelli nie umie robić opon. One są po prostu projektowane na cieplejszy klimat. Jeździłem na jednych i drugich, i tam gdzie Michelin płynie to Pirelli trzyma i na odwrót. W Alpy na wysokie przełęcze tylko Michelin, ale na południe Europy jednak Pirelli. W tej materii nie ma produktów dobrych do wszystkiego.
Rozumiem, że Michelinów nie ma, więc nasze wywody niewiele wnoszą.
_________________
718 Spyder '22 991 Carrera S MRE '14 987 Boxster S '05 Macan kosiarka '18
Pisz do GUMISa - może coś ma jeszcze na stanie , ja w zeszłym roku kupiłem u niego Michelin jak na zwykłe przejażdżki , dla mnie są OK . Ja miałem problem z nowymi na przód
Dołączył: 2.12.2010 Posty: 541 Lokalizacja: Toruń/Gdańsk
Nr klubowicza: 412
Podepnę się pod temat z pytaniem: Czy mając gwarancję Porsche Approved i chcąc ją przedłużyć na kolejne 3 lata nowe opony, które będę kupował muszą mieć homologację Porsche, czy mogą być Michelin PS 4S bez homologacji?
Dołączył: 18.05.2022 Posty: 249 Lokalizacja: Bydgoszcz
Nr klubowicza: 804
Wymogi formalne gwarancja/homologacja to jedno a drugie to faktyczna różnica pomiędzy oponą homologowaną i bez....według mojego doświadczenia jest ona naprawdę odczuwalna, głównie w portfelu...Trwałość przy torowej jeździe gum z literką N jest nieporównywalnie większa..
_________________
Darek
Porsche 911 Turbo S (991.2) Porsche 911 S (997.1) BMW M6 (E63) BMW M3 (F80) BMW M3 (E46) BMW X6M (E71) BMW 550i (F10) BMW 850i (E31) SL500 (R230) Brera 3.2JTS Q4 Coupe Turbo 2.0 16V Corvette LS1 V8
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników