|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 16 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Pablos
|
Napisane: 19.04.2023, 10:23 |
|
Dołączył: 25.11.2021 Posty: 31
|
Coś cisza na forum, jak wasze wrażenia? mam mieszane odczucia odnośnie przednich świateł rodem z taycana, jakoś mi to nie pasuje. Niby było wiadomo, że tak będzie ale stylistycznie starsza wersja dużo bardziej mi się podoba.
|
|
Góra |
|
Bartek_rozay
|
Napisane: 19.04.2023, 23:08 |
|
Dołączył: 1.02.2018 Posty: 38
|
Moja reakcja byla podobna, ale zawsze tak jest na początku. Zobaczymy dwa razy na ulicy i się zakochamy
|
|
Góra |
|
apsza
|
Napisane: 20.04.2023, 12:59 |
|
Dołączył: 25.10.2019 Posty: 87
|
Mnie się nie podoba to, że wykroili tyle w desce nad zegarami. Czyżby światło słoneczne podczas testów nie przeszkadzało? Za to super, że silnik V8 jest dostępny już w Sce i nie trzeba już dopłacać do niego 100kzł jak było dotychczas (i trzeba było brać GTSa lub Turbo).
|
|
Góra |
|
Pablos
|
Napisane: 23.04.2023, 11:24 |
|
Dołączył: 25.11.2021 Posty: 31
|
apsza napisał(a): Mnie się nie podoba to, że wykroili tyle w desce nad zegarami. Czyżby światło słoneczne podczas testów nie przeszkadzało? Za to super, że silnik V8 jest dostępny już w Sce i nie trzeba już dopłacać do niego 100kzł jak było dotychczas (i trzeba było brać GTSa lub Turbo). To jest chyba jedyny argument za nową generacją, w sumie przysłaniający stylistykę.
|
|
Góra |
|
explosiv
|
Napisane: 23.04.2023, 14:13 |
|
Dołączył: 11.05.2015 Posty: 347 Lokalizacja: GDYNIA
Nr klubowicza: 442
|
Mi sie podoba juz nawet zrobilem sobie config. Coprawda do ceny startowej 368k trzeba dolozyc prawie 200k zeby auto mialo sens.
_________________
eXpL@S!V In: 718 Cayman GT4RS In: E3 Cayenne II [9YAAI1] Out: Macan FL [95BAA1] Out: 911 S PDK [997.2] TP 1:51:672 Out: 911 4GTS PDK [991.1] TP 1:49:642
|
|
Góra |
|
Pablos
|
Napisane: 23.04.2023, 17:39 |
|
Dołączył: 25.11.2021 Posty: 31
|
explosiv napisał(a): Mi sie podoba juz nawet zrobilem sobie config. Coprawda do ceny startowej 368k trzeba dolozyc prawie 200k zeby auto mialo sens. nowy zaczyna się od 420 jesteś pewien, że konfigurowałeś nowego?
|
|
Góra |
|
explosiv
|
Napisane: 23.04.2023, 18:21 |
|
Dołączył: 11.05.2015 Posty: 347 Lokalizacja: GDYNIA
Nr klubowicza: 442
|
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
_________________
eXpL@S!V In: 718 Cayman GT4RS In: E3 Cayenne II [9YAAI1] Out: Macan FL [95BAA1] Out: 911 S PDK [997.2] TP 1:51:672 Out: 911 4GTS PDK [991.1] TP 1:49:642
|
|
Góra |
|
Pablos
|
Napisane: 23.04.2023, 20:27 |
|
Dołączył: 25.11.2021 Posty: 31
|
to jest konfig starej wersji, wejdź jeszcze raz na stronę i tam są dwa konfiguratory, starej i nowej wersji. Nowy zaczyna się od 428 i ma zupełnie inny wygląd przednich reflektorów z boku.
|
|
Góra |
|
explosiv
|
Napisane: 24.04.2023, 20:10 |
|
Dołączył: 11.05.2015 Posty: 347 Lokalizacja: GDYNIA
Nr klubowicza: 442
|
Pablos napisał(a): to jest konfig starej wersji, wejdź jeszcze raz na stronę i tam są dwa konfiguratory, starej i nowej wersji. Nowy zaczyna się od 428 i ma zupełnie inny wygląd przednich reflektorów z boku. No niestety za kazdym razem nawet jak wybieram nowy cayenne otwiera sie config starego
_________________
eXpL@S!V In: 718 Cayman GT4RS In: E3 Cayenne II [9YAAI1] Out: Macan FL [95BAA1] Out: 911 S PDK [997.2] TP 1:51:672 Out: 911 4GTS PDK [991.1] TP 1:49:642
|
|
Góra |
|
kamilwww
|
Napisane: 17.05.2023, 16:52 |
|
Dołączył: 16.10.2014 Posty: 65
|
Cześć! Od czasu kiedy sprzedałem poprzednie Cayenne minęło już parę lat i rozważam zakup nowego. Wcześniej miałem GTS 2008 rok. Później jakoś bardziej pasowały mi auta typu "kombi" w szybszych wersjach, bardziej niż SUV ale żona woli SUVa więc może znowu Cayenne. Wybór to raczej wersja S, jakieś sugestie odnośnie wyposażenia? Z tego, co widzę to koła są o cal większe niż w poprzednim modelu, przy tej samej szerokości opony np przód 285/40 w starym było 21" a nowy model to już 22" Pozostając w nowym przy kole 21" opona przód będzie 285/45 - to już balon prawie jak w terenowym samochodzie. świadomie nie chcę okna dachowego, dostępu bez kluczykowego i domykania drzwi - soft close. Raczej wybiorę: fotele sportowe, szyby z izolacją termo-akustyczną, pneumatyka, tylne koła skrętne, PDCC, ogrzewanie postojowe, wentylacja i grzanie foteli, LED matrix HD, koło dojazdowe, czarne ramki szyb, kamery 360, klima 4 strefy, aktywny tempomat, oświetlenie ambient, boczne poduszki z tyłu. Zastanawiam się nad: kolorem (granatowy lub czarny), tapicerka (czarna lub czarno/czerwona), PTV plus, Burmester/Bose, Sportowy wydech ( czy daje coś poza "hałasem" ). Z góry dzięki za sugestie odnośnie wyposażenia, tego co warto i czego nie warto.
|
|
Góra |
|
Bartek_rozay
|
Napisane: 18.05.2023, 22:42 |
|
Dołączył: 1.02.2018 Posty: 38
|
kamilwww napisał(a): Cześć! Od czasu kiedy sprzedałem poprzednie Cayenne minęło już parę lat i rozważam zakup nowego. Wcześniej miałem GTS 2008 rok. Później jakoś bardziej pasowały mi auta typu "kombi" w szybszych wersjach, bardziej niż SUV ale żona woli SUVa więc może znowu Cayenne. Wybór to raczej wersja S, jakieś sugestie odnośnie wyposażenia? Z tego, co widzę to koła są o cal większe niż w poprzednim modelu, przy tej samej szerokości opony np przód 285/40 w starym było 21" a nowy model to już 22" Pozostając w nowym przy kole 21" opona przód będzie 285/45 - to już balon prawie jak w terenowym samochodzie. świadomie nie chcę okna dachowego, dostępu bez kluczykowego i domykania drzwi - soft close. Raczej wybiorę: fotele sportowe, szyby z izolacją termo-akustyczną, pneumatyka, tylne koła skrętne, PDCC, ogrzewanie postojowe, wentylacja i grzanie foteli, LED matrix HD, koło dojazdowe, czarne ramki szyb, kamery 360, klima 4 strefy, aktywny tempomat, oświetlenie ambient, boczne poduszki z tyłu. Zastanawiam się nad: kolorem (granatowy lub czarny), tapicerka (czarna lub czarno/czerwona), PTV plus, Burmester/Bose, Sportowy wydech ( czy daje coś poza "hałasem" ). Z góry dzięki za sugestie odnośnie wyposażenia, tego co warto i czego nie warto. Szyby z izolacją obowiązkowo! Uważam, ze warto doinwestować w bose i sportowy wydech (na pewno musza być 4 gwizdki, to dużo zmienia nawet wizualnie). A przy okazji mam pytanie? Dlaczego czerwona tapicerka? Wiem, że to kwestia gustu ale czy coś poza tym, że się podoba?
|
|
Góra |
|
kamilwww
|
Napisane: 19.05.2023, 11:43 |
|
Dołączył: 16.10.2014 Posty: 65
|
Bartek_rozay napisał(a): kamilwww napisał(a): Cześć! Od czasu kiedy sprzedałem poprzednie Cayenne minęło już parę lat i rozważam zakup nowego. Wcześniej miałem GTS 2008 rok. Później jakoś bardziej pasowały mi auta typu "kombi" w szybszych wersjach, bardziej niż SUV ale żona woli SUVa więc może znowu Cayenne. Wybór to raczej wersja S, jakieś sugestie odnośnie wyposażenia? Z tego, co widzę to koła są o cal większe niż w poprzednim modelu, przy tej samej szerokości opony np przód 285/40 w starym było 21" a nowy model to już 22" Pozostając w nowym przy kole 21" opona przód będzie 285/45 - to już balon prawie jak w terenowym samochodzie. świadomie nie chcę okna dachowego, dostępu bez kluczykowego i domykania drzwi - soft close. Raczej wybiorę: fotele sportowe, szyby z izolacją termo-akustyczną, pneumatyka, tylne koła skrętne, PDCC, ogrzewanie postojowe, wentylacja i grzanie foteli, LED matrix HD, koło dojazdowe, czarne ramki szyb, kamery 360, klima 4 strefy, aktywny tempomat, oświetlenie ambient, boczne poduszki z tyłu. Zastanawiam się nad: kolorem (granatowy lub czarny), tapicerka (czarna lub czarno/czerwona), PTV plus, Burmester/Bose, Sportowy wydech ( czy daje coś poza "hałasem" ). Z góry dzięki za sugestie odnośnie wyposażenia, tego co warto i czego nie warto. Szyby z izolacją obowiązkowo! Uważam, ze warto doinwestować w bose i sportowy wydech (na pewno musza być 4 gwizdki, to dużo zmienia nawet wizualnie). A przy okazji mam pytanie? Dlaczego czerwona tapicerka? Wiem, że to kwestia gustu ale czy coś poza tym, że się podoba? Tapicerka tak jak pisałem wcześniej albo czarna albo czarno/czerwona. Jasne tapicerki nie wchodzą w grę. To samochód typowo rodzinny - dziecko pies itd... Jak wszystko będzie czarne to trochę będzie przytłaczające wnętrze, można dodać czerwone pasy bezpieczeństwa do czarnej dla przełamania. Czarne i czerwono/czarne tapicerki już były przerabiane i dają radę. Brązy i szare nie nasz gust... Rozmawiałem z chłopakami CarSpa Gdynia o tapicerkach, a zajmują się naszymi samochodami od 10 lat i mówią, że te dadzą radę. Z góry dzięki za dalsze sugestie, co warto, czego nie. Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
Gregg
|
Napisane: 20.05.2023, 7:23 |
|
Dołączył: 21.12.2016 Posty: 43
Nr klubowicza: 512
|
Super spec. Ze środka jeszcze może grzanie/wentylacja foteli? Podsufitka z race-tex daje super efekt. Immo-drive przydaje się w dłuższych trasach i korkach.
|
|
Góra |
|
kamilwww
|
Napisane: 20.05.2023, 9:16 |
|
Dołączył: 16.10.2014 Posty: 65
|
Gregg napisał(a): Super spec. Ze środka jeszcze może grzanie/wentylacja foteli? Podsufitka z race-tex daje super efekt. Immo-drive przydaje się w dłuższych trasach i korkach. Dzięki za info Gregg! Grzanie i wentylacja foteli przy skórzanej tapicerce to konieczność. Wentylacja będzie tylko z tyłu a grzanie p+t. Syn i tak przez parę lat będzie jeździł jeszcze w foteliku. Tak nawiasem: Moja ulubiona tapicerka to race-tex + skóra ale niestety nie da się połączyć z wentylacją foteli Odnośnie RaceTex na podsufitce zgadza się wygląda świetnie, miałem w Cayenne GTS ale przy tej konfiguracji nie chcę już przeginać z ceną... Inno drive - raczej tak. Jeszcze jedna sprawa, w konfiguratorze widzę, że standardowo dla 22" montują opony Continental SC 7, Pirelli PZero i Yokohama Advan. Czy jest wogóle możliwość, wyboru przy zamówieniu auta np chcę Continentala? Pirelli to już starsza konstrukcja mająca czasy świetności za sobą. Z Yokohama mam jak najgorsze doświadczenia, średnie właściwości jezdne a do tego dostałem opony "krzywe" z nowym autem (MB E AMG) wymieniono je na nowe, znowu są problemy i nie można ich wyważyć. Kupiłem więc Continentala 7 w tym roku i jestem mega zadowolony. Oczywiście jedna opona też była nie do wyważenia ale wymieniono ją natychmiast na gwarancji. Gdyby była taka możliwość to chciałbym w zamówieniu zastrzec, że chcę Continentala 7 (jest w wykazie opon konfiguratora). Właściwie opony to najważniejsza część systemów bezpieczeństwa i co z tego, że naładujemy radarów, poduszek tempomatów itd jak opona jest delikatnie mówiąc średnia i będzie słabym ogniwem w tym wszystkim. Sytuacja zaczyna wyglądać tak, że aby mieć dobry komplet nowych opon, które da się wyważyć to trzeba zamówić 2 komplety i później jeden odesłać... Niestety w innych samochodach wygląda to podobnie... czy to tylko mnie taki pech dopadł? Jeszcze raz z góry dzięki za propozycje wyposażenia. Jak, ktoś będzie konfigurował Porsche to proszę zwrócić uwagę na wycenę wyposażenia dodatkowego dla hybryd. Ceny są jak dla aut pow 3.0 dla akcyzy 18,6%, a dla hybrydy akcyza jest 9,6%. Wyposażenie dodatkowe powinno być więc w niższej cenie dla hybryd. Pozdrawiam.
|
|
Góra |
|
chceporsche
|
Napisane: 20.05.2023, 15:59 |
|
Dołączył: 26.11.2021 Posty: 29
|
No właśnie niby powinno a nie jest. Albo w konfiguratorze jest błąd albo jest tak jak mówił kinsorzedawca z którym rozmawiałem ze po facelift cena wyposażenia dla hybryd jest taka sama jak dla czysto benzynowych.
|
|
Góra |
|
apsza
|
Napisane: 20.05.2023, 21:39 |
|
Dołączył: 25.10.2019 Posty: 87
|
No i kamera 360 zniknęła z konfiguratora, na szczęście tylko polskiego. Pewnie już teraz zegary za kierownicą będą tak odsłonięte przed słońcem we wszystkich następnych nowych modelach (Panamerze czy w 911),oby nie. Temu, kto to wymyślił trzeba by obciąć napletek, też tak by wyglądał jak te odsłonięte zegary.
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 16 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|