Bardziej zastanawiałem się nad tym dlaczego nie dali 4.0 z GT3 które jak zresztą w tych spekulacjach w linku powyżej, planują do wersji drogowej. Konstrukcja też już sprawdzona, GT3 już sporo jeździ. Chyba że auta klientów to żaden test, a nie pamiętam co jest w wersji CUP, ale GT3 R ma 4,0.
Kiedyś czytałem wywiad z Andreasem Preuningerem, który wypowiadał się na temat silników. Oczywiście nie powiedział wprost jaki motor będzie w 718 GT4, ale nie będzie to silnik turbo ani nie będzie to też silnik z 991.2 GT3. Ma to być nowa konstrukcja, być może pokrewna z GT3, ale nie tak wyrafinowana, niżej kręcąca się no i oczywiście tańsza. Chyba nikt nie wierzył, że przeszczepią silnik z GT3 do GT4 bo ten silnik jest po prostu za drogi i nie pasuje do pozycjonowania cenowego Caystera.
Czy ktoś z Was zwrócił uwagę, że na oficjalnej stronie Porsche Polska w zakładce samochody używane pojawiła się pozycja 718 Cayman GT4?? Czyżby premiera tuż, tuż?? Czyżby importer zawczasu przygotował kącik dla spekulantów, którzy chcą sprzedać auto zanim w ogóle zostanie wyprodukowane lub je otrzymają??
Wprawdzie dotyczy poprzedniej generacji GT4, ale w 10:43 (włączone automatyczne napisy angielskie) mnie rozbawiło:
I teraz pomslcie ze zarząd czy kto tam odpowidzialny za klasy na zlotach wsadził 20 Letnie auto 996tt z gt4 w jednej klasie gdzie gt4 tonkonkurent najsilniejszych wolnossakow , 996gt3 dał niżej niż 996tt gdziebkazdy test z gazet de USA jakinoamietam porównywał 996gt3 vs996tt
No wlqsnie jest dużo jeden z bardziej popularnych modeli się zrobił na forum zreszta z uzasadnionych względów , opłać składkę i wejdź w dział auta klubowiczy temat 996 turbo register , twojego warto tam dopisać . No klasa jego to jakieś nieporozumienie nr1 tego zamieszania z klasami
Wczoraj wieczorem Porsche pokazało oficjalnie w sieci nowe GT4 i Spydera. Premiera na żywo na Goodwood FOS na początku lipca. Jednak zostawili silnik NA, ale nie z GT3 tylko z rodziny silników 3.0 tyle że rozwiercony i odturbiony, redline 8k. Na razie manual, ale podobno szykują PDK(S?) na przyszły rok. W konfiguratorze też już są; doposażony GT4 600k, Spyder 20k tańszy. Ktoś z Was wie jak długa kolejka jest w PL po te auta??
A mnie zastanawia jak to się stało, że Spyder waży więcej niż moje 911T. Sprawdziłem na stronie Porsche. Drugim niepokojącym detalem jest pozostawienie długich przełożeń mimo wyższej odcinki. Dwójka kończy się przy 136 km/h. Oczywiście mogę się mylić ale mam wrażenie, że większy fun factor dałby oryginalny Spyder.
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników