Autor |
Wiadomość |
moon48
|
Napisane: 4.01.2019, 11:23 |
|
Dołączył: 28.05.2015 Posty: 685 Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 615
|
...oraz elementy karoserii z włókiej, olaboga, konopnych! https://newsroom.porsche.com/en/products/porsche-world-premiere-new-718-cayman-gt4-clubsport-16733.htmlThe 718 Cayman GT4 Clubsport is the first ever production race car to feature body parts made of natural-fibre composite material. The driver and co-driver doors and the rear wing are made of an organic fibre mix, which are sourced primarily from agricultural by-products such as flax or hemp fibres and feature similar properties to carbon fibre in terms of weight and stiffness. Powering the 718 GT4 Clubsport is a 3.8-litre flat-six engine producing 313 kW (425 hp). Tipping the scales at 1,320 kilograms, the 718 Cayman GT4 Clubsport, delivered ex-works with a welded-in safety cage, a racing bucket seat as well as a six-point harness, is a real lightweight. Orphy, bierzesz?
_________________
996 C4S
|
|
Góra |
|
rafie
|
Napisane: 4.01.2019, 11:45 |
|
Dołączył: 18.01.2012 Posty: 1647 Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
|
Mimo wszystko 1320 kg... Chyba ciężki jak na zabawkę / wydmuszkę torową ? Co sądzisz ?
_________________
ROADSTER Boxster S 986
|
|
Góra |
|
moon48
|
Napisane: 4.01.2019, 12:06 |
|
Dołączył: 28.05.2015 Posty: 685 Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 615
|
Nie znam się Ma jakieś 321 kunia na tonę. To tyle co Caterham7 R300 Superlight. To więcej niż pierwsza seria Audi R8 V10 czy GTR35.
_________________
996 C4S
|
|
Góra |
|
mareknowak
|
Napisane: 4.01.2019, 12:17 |
|
Dołączył: 3.08.2015 Posty: 734
|
|
Góra |
|
Doggy Dogg
|
Napisane: 4.01.2019, 13:07 |
|
Dołączył: 1.01.2014 Posty: 102
|
981 GT4 CS ważył 1.300 kg, więc mamy przyrost wagi rzędu 1,5% ale moc wzrosła o ok 10% więc nie jest źle, słabo natomiast z momentem obrotowym. Zresztą mają tam jakieś limity wagowe, więc jakby był za lekki to musieliby dorzucić balast.
|
|
Góra |
|
rafie
|
Napisane: 4.01.2019, 14:39 |
|
Dołączył: 18.01.2012 Posty: 1647 Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
|
w/g mnie powinien być lżejszy min. o jakieś 150 kg. Popatrzcie na Alpine...
_________________
ROADSTER Boxster S 986
|
|
Góra |
|
moon48
|
Napisane: 4.01.2019, 16:55 |
|
Dołączył: 28.05.2015 Posty: 685 Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 615
|
Tak, tylko, że Alpine ma o 175 kuca mniej od tego Caymana.
_________________
996 C4S
|
|
Góra |
|
QbaqBA
|
Napisane: 5.01.2019, 16:51 |
|
Dołączył: 11.02.2012 Posty: 146
|
PDK
|
|
Góra |
|
tunix
|
Napisane: 5.01.2019, 18:36 |
|
Dołączył: 1.01.2015 Posty: 1038
|
QbaqBA napisał(a): PDK A to źle do torowego auta?
|
|
Góra |
|
tunix
|
Napisane: 5.01.2019, 20:53 |
|
Dołączył: 1.01.2015 Posty: 1038
|
|
Góra |
|
Arekk
|
Napisane: 5.01.2019, 21:04 |
|
Dołączył: 11.07.2011 Posty: 1541
|
|
Góra |
|
bialykk
|
Napisane: 5.01.2019, 21:22 |
|
Dołączył: 28.02.2015 Posty: 275 Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Nr klubowicza: 469
|
Cennik na GT4 będzie w 19 tygodniu 2019. Pierwsze odbiory samochodów 30 tydzień . GT4 RS raczej 2020.
_________________ Tomek Fajne 911 i auto fryzjera. www.autotechnika.info
|
|
Góra |
|
rafie
|
Napisane: 5.01.2019, 22:58 |
|
Dołączył: 18.01.2012 Posty: 1647 Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
|
moon48 napisał(a): Tak, tylko, że Alpine ma o 175 kuca mniej od tego Caymana. Co nie przeszkadza jej dołożyć Caymanowi na torze Alpina jest inaczej zbudowana, Cayman jest znacznie solidniejszy (ciekawe jak by wypadły testy zderzeniowe) nie mniej jednak mógłby być trochę lżejszy...
_________________
ROADSTER Boxster S 986
|
|
Góra |
|
roco
|
Napisane: 5.01.2019, 22:58 |
|
Dołączył: 10.08.2016 Posty: 345
Nr klubowicza: 588
|
Biały, bierzesz teraz GT4 czy czekasz na RSa ? Jest PeDeK tak jak chciałeś i 425kM
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 5.01.2019, 23:09 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5198 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
W CS zawsze był tylko PDK, nowością będzie jeżeli dadzą w wersji drogowej i ciekawe czy RS będzie miał homologacje? Jeszcze bardziej zastanawia mnie dlaczego dali do CSa 3,8 a do wersji drogowej planują 4,0 (takie domysły w artykule). Może kwestia regulaminów w konkretnych seriach wyścigowych, ale mogli przecież zmniejszyć pojemność. Z drugiej strony może po prostu łatwiej dać "stary" silnik, bo leżą na magazynie, niż zmniejszać pojemność Ktoś planuje CSa kupić i gdzieś startować? 981 GT4 CS chyba w kraju nie mamy?
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
Doggy Dogg
|
Napisane: 6.01.2019, 0:32 |
|
Dołączył: 1.01.2014 Posty: 102
|
Speculation goes on!!! Śledzę trochę zagraniczne fora i wydaje mi się, że do GT4 CS dali 3.8 a nie 4.0 z tych samych powodów, dla których mercedes swego czasu został w swoim wyścigowym AMG GT3 ze starym poczciwym wolnossącym motorem 6.2 V8 a nie zamienił go na nowe biturbo 4.0. Jednym słowem - ani 6.2 merca ani 3.8 porsche nie dostałoby homologacji drogowej ze względu na normy emisji spalin. Wątpie też, żeby trzymali przez 1,5 roku na półkach stare silniki 3,8 - wszystko leci na bieżąco, ograniczają magazyn do zera, wiadomo - powierzchnia kosztuje. Raczej na pewno zostaną przy silniku NA, a jeżeli tak to jedyną opcją pozostaje 4.0 GT3. Pytanie brzmi, jak nisko zejdą z mocą i i max obrotami. Osobiście wolałbym mniejszą pojemność z wyższym redline. Ten silnik z CS byłby spoko, ale już wiemy że go nie będzie. Czy ktoś ma info z pewnego źródła, że będzie opcja PDK w GT4 tym razem???
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 6.01.2019, 1:30 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5198 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Bardziej zastanawiałem się nad tym dlaczego nie dali 4.0 z GT3 które jak zresztą w tych spekulacjach w linku powyżej, planują do wersji drogowej. Konstrukcja też już sprawdzona, GT3 już sporo jeździ. Chyba że auta klientów to żaden test, a nie pamiętam co jest w wersji CUP, ale GT3 R ma 4,0. Ja bym jednak od tej wersji że im silniki zostały nie odchodził, niby wszystko zaplanowane, ale to nigdy nie wiadomo ClubSportów jednak jakoś szczególnie dużo się nie sprzedaje. Ciekawe czy są jakieś dane.
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 6.01.2019, 10:27 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Gdzieś mignęło mi że poprzedniego CS sprzedali 429 sztuk
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
tpotok
|
Napisane: 6.01.2019, 12:01 |
|
Dołączył: 7.04.2018 Posty: 61
|
moon48 napisał(a): ...oraz elementy karoserii z włókiej, olaboga, konopnych! Upalanie nabrało nowego znaczenia
|
|
Góra |
|
bialykk
|
Napisane: 6.01.2019, 14:25 |
|
Dołączył: 28.02.2015 Posty: 275 Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Nr klubowicza: 469
|
roco napisał(a): Biały, bierzesz teraz GT4 czy czekasz na RSa ? Jest PeDeK tak jak chciałeś i 425kM Czekam . Jestem twardy
_________________ Tomek Fajne 911 i auto fryzjera. www.autotechnika.info
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|