askomadam
wierz mi przepływka to bardziej skomplikowane urządzenie niż ci się wydaje. Czujnik temperatury jest tylko na zewnątrz. Opornik to chyba nie jest. W plastyku jest zalany układ scalony. Wpisz do Google to Ci wyskoczą zdjęcia.
Do przepustnicy jeszcze nie dotarłem. Nie mam za bardzo czasu, poczekam jeszcze trochę aż mi się trafi sprawny przepływomierz. Najbliżej mam Rafała Duszę jak pojadę w kierunku Katowic to zadzwonię do niego może będzie tak miły i użyczy na 3 minuty
Michale może mnie nakierujesz gdzie tej przepustnicy szukać?
Jest duże prawdopodobieństwo ,ze to będzie przepustnica gdyż po ostatniej jeździe na Katowice przegoniłem Boxa trochę to różnica falowania z 30 obrotów spadła do 10... Moze przypadek a może istotnie problem zapchanego kolektora czy przepustnicy z powodu moich krótkich odcinków jazdy. Do pracy 5km, do sklepu 2km....Rzadko robię dłuższe odcinki.
Aha, na przepływce pisze Bosch
Kolega z forum wysłał mi taką sugestię :
Lekkie falowanie na jałowym szczególnie na ciepło to najczęściej objaw zbyt szybkiego zapłonu, czyli tuningu, jak przyspieszyłem zapłon to też zaczęło falować więc dla wolnych obrotów zostawiłem w pobliżu serii.
Z tymże u mnie temperatura silnika nie ma żadnego znaczenia. Czy silnik zimny czy ciepły faluje tak samo.