dziwny tytuł tematu? ale ja w temacie akurat
ja właśnie przesiadłem się z boxa S manual do 996C4 Cabrio Tiptronic - i mam porównanie obu - dla mnie Boxster S daje więcej frajdy z jazdy bez dwóch zdań - 911 mam za to wielka frajdę że mogę całą rodzinką się przejechać.
911 w mojej konfiguracji mimo obniżonego sportowego zawieszenia bardziej jak auto GT jeździ podczas gdy boxster S jak go-kart.
911 jest wygodniejsze, boxster bardziej sportowy. (zwykły box z 2.5/2.7 też mocno odstaje silnikowo, ale S już nie wcale nie tak bardzo - przynajmniej od 3.4 C4 Cabrio)
No i 911 też prestiżem odstaje - nie zrozum mnie źle - mi osobiście boxster bez dachu podoba się znacznie bardziej niż 911 bez dachu - natomiast opinie pobocznych osób nie pozostawiają złudzeń - mimo że mam auta z tego samego rocznika wszyscy mysią że 911 znacznie młodsza. - ale jadąc boxe nie musisz się tym przejmować - Ty wiesz ile radochy on sprawia - za jednak niewspółmiernie niższe pieniądze
- ja gdyby nie te 2 miejsca więcej bym został z boxem (tylko eS - bo zwykły niestety odstaje straszliwie od innych aut które miałem... (inna sprawa że Boxster S jest nawet na papierze dość blisko C4 Cabrio - wiec może po eS powinienem w GT3 celować
)
kończąc - pewnie zaraz przez to ze mojego Boxa wystawiłem w dziale sprzedam zostanę posądzony o nieszczerość że tak zachwalam;) - ale sądzę że ci co jak ja mieli/mają oba powinni się zgodzić. a hardkorowych fanów 911 i tak nie przekonasz - ale po co? to ty masz frajdę za ułamek ceny