Autor |
Wiadomość |
QbaqBA
|
Napisane: 3.05.2013, 10:51 |
|
Dołączył: 11.02.2012 Posty: 146
|
|
Góra |
|
Via
|
Napisane: 3.05.2013, 11:05 |
|
Dołączył: 7.02.2012 Posty: 136
|
Konkretna maszyna Fajnie wygląda z chromami przy szybach.
|
|
Góra |
|
raf86
|
Napisane: 3.05.2013, 11:35 |
|
Dołączył: 12.08.2012 Posty: 560
|
|
Góra |
|
Pawelinho71
|
Napisane: 3.05.2013, 13:55 |
|
Dołączył: 26.10.2012 Posty: 213
|
raf86 napisał(a): Tutaj trochę filmów i opisów zmian: http://www.porsche.com/microsite/911-turbo/uk.aspx?ws=1Tylne koła skrętne, ruchome przednie i tylne spoilery w zależności od prędkości, overboost dodający 50Nm, ledowe lampy. Moc 520 i 560km.
Dzięki za podesłanie linka, naprawde warto poczytać
Musze przyznać że sporo już teraz wiadomo
A design jest nieziemski
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 3.05.2013, 17:40 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2284 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
Widziałem przymiarki do innego tyłu -dla mnie ładniejszy bo bardziej zmieniony
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
_________________
-http://classic911.pl
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 3.05.2013, 18:18 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
Ciekaw kto bedzie pierwszy w klubie z 991 Turbo
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
HAJ$u
|
Napisane: 3.05.2013, 18:40 |
|
Dołączył: 28.07.2010 Posty: 246
|
Mi z fot jak narazie bardziej leży GT3 .
|
|
Góra |
|
QbaqBA
|
Napisane: 3.05.2013, 18:59 |
|
Dołączył: 11.02.2012 Posty: 146
|
chris napisał(a): Widziałem przymiarki do innego tyłu -dla mnie ładniejszy bo bardziej zmieniony
paskudna ta wersja, jakby Peugeotem na wstecznym jechał
|
|
Góra |
|
Tomata
|
Napisane: 3.05.2013, 19:25 |
|
Dołączył: 2.12.2012 Posty: 88
|
Matschke napisał(a): Ciekaw kto bedzie pierwszy w klubie z 991 Turbo
Hej,
No ja czekam na START. W Car Configurator na stronie porsche juz jest.
Musze pomyslec jak najlepiej sprzedac moje GT3 i sprobuje te Turbo.
Tomata
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 3.05.2013, 21:41 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
jedna sprawa mnie zdziwiła , 0-100 w gt3 3,5 sec a auto z 2 turbinami i 2x takim momentem , napedem doskonałym na 4 buty 3,4 sec ??? wiem ze 100 to nie wszystko ale spodziewałem się znacznej różnicy, dodatkowo gt3 jest znacznie tansza , chyba tym razem byłbym przy gt3
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 3.05.2013, 21:53 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5188 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Fizyki nie oszukasz nawet dolarami
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 3.05.2013, 22:14 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
A skąd masz dane? Ja nie mogę znaleźć. Stare Turbo (500 KM) podczas prezentacji mierzyli mnóstwo egzemplarzy na 0-100 i najlepszy egzemplarz miał 3,09 s. A 3,2-3,3 to był standard. Turbo S niemal każdy miał poniżej 3,0 s więc myślę, że to po prostu takie zabezpieczenie fabryki. Żeby nikt, nawet właściciel najgorzej przyspieszającego do 100 km/h auta nie mówił, że dane fabryczne obiecują gruszki na wierzbie.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 3.05.2013, 22:16 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Idealne rozwiazanie: GT3 i Turbo.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 3.05.2013, 22:52 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
wit007 napisał(a): A skąd masz dane? Ja nie mogę znaleźć. Stare Turbo (500 KM) podczas prezentacji mierzyli mnóstwo egzemplarzy na 0-100 i najlepszy egzemplarz miał 3,09 s. A 3,2-3,3 to był standard. Turbo S niemal każdy miał poniżej 3,0 s więc myślę, że to po prostu takie zabezpieczenie fabryki. Żeby nikt, nawet właściciel najgorzej przyspieszającego do 100 km/h auta nie mówił, że dane fabryczne obiecują gruszki na wierzbie.
dane ze strony producenta , a idąc twoim tropem myślowym to w gt3 tez tak pomierzyli 0-100 a dobry kierowca raczej więcej urwie w gt3 niż w 4x4 ... wiec wynik jest mega zaskakujący , ciekaw jestem co będzie z wiksza pradkoscia bo potem turbo ma tylko opory w napedzie i mase wieksza a gt3 dalej same plusy . Mysle ze przydławili to auto na tyle żeby więcej sprzedawac turbo S niż dawniej , a cena dużo wieksza bo prawie 200tys euro wiec jakos trzeba było to zareklamować osiągami vs zwykłe turbo . Z mojego punktu widzenia gt3 to prawie 70tys euro w kieszeni i zdecydowany faworyt nie wspominając nawet o zakretach
|
|
Góra |
|
zibi911
|
Napisane: 3.05.2013, 23:15 |
|
Dołączył: 23.02.2008 Posty: 865 Lokalizacja: Drammen/Wadowice
Nr klubowicza: 318
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 3.05.2013, 23:52 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
Tomata napisał(a): Matschke napisał(a): Ciekaw kto bedzie pierwszy w klubie z 991 Turbo Hej, No ja czekam na START. W Car Configurator na stronie porsche juz jest. Musze pomyslec jak najlepiej sprzedac moje GT3 i sprobuje te Turbo. Tomata
No mi w konfiguratorze niemieckim wyszlo za Turbo S 202k EUR, a Turbo w tej samej konfiguracji i dodatkami od Turbo S 190k EUR
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 4.05.2013, 9:54 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2284 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
porscheee napisał(a): jedna sprawa mnie zdziwiła , 0-100 w gt3 3,5 sec a auto z 2 turbinami i 2x takim momentem , napedem doskonałym na 4 buty 3,4 sec ??? wiem ze 100 to nie wszystko ale spodziewałem się znacznej różnicy, dodatkowo gt3 jest znacznie tansza , chyba tym razem byłbym przy gt3
Czyżby coś zmienili -miały być 3 turbiny
_________________
-http://classic911.pl
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 4.05.2013, 18:49 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
mogę się mylić z iloscia turbin ...
|
|
Góra |
|
Pawelinho71
|
Napisane: 4.05.2013, 19:46 |
|
Dołączył: 26.10.2012 Posty: 213
|
Ma 3 Turbiny, ale w sumie nadal może być TT... triple turbo
Ale mnie też nieco dziwi to co porusza porscheee że mając te 75 KM wiecej (co w Porsche to jest znaczna różnica w mocy) i moment obrotowy w turbo 710Nm(440Nm w gt3)
W każdym bądź razie porsche słynie z tych niesamowitych właściwości jezdnych nie tylko przyspieszenie, niezwykle ciekawy musi być ten system skrętnych kół tylnych
|
|
Góra |
|
Duc748
|
Napisane: 4.05.2013, 20:50 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
|
raczje wole bez...
Manthey przygotowujacy sie do LeMans jako Factory
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
_________________ Marcin ---------------- http://aidi.pl
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|