Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 13.01.2012, 17:41 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1541
http://otomoto.pl/porsche-911-carrera-s ... 81350.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.01.2012, 18:01 

Dołączył: 25.12.2011
Posty: 235
Ja oglądałem. Auto miało podobno stłuczkę w tylni lewy narożnik, wg mnie to coś więcej niż stłuczka. Silnik do uszczelnienia bo kapie olej, czego z kolei właściciel nie ukrywał. Na zdjęciach wygląda super!!! Ja nie kupiłem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.01.2012, 18:08 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1541
aha,dzięki.A jakie są koszta uszczelnienia silnika?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.01.2012, 18:25 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Zależy gdzie i czy idziesz na maxa czy nie. Od 2-3 do nastu tys.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.01.2012, 21:07 

Dołączył: 11.11.2011
Posty: 327
W PC 5-7 tyś za samo uszczelnienie. Ale zawsze chce się zrobić coś więcej jak otworzysz i wyjmiesz silnik... U mnie skończyło się na ca. 15 tyś ale napęd mam jak nowy. :)
Ja to raczej ciężki przypadek :? podejście purystyczne i ortodoksyjne. Silnik wewnątrz i na zewnątrz musi być dla mnie TIP TOP i to niestety we wszystkich zabawkach. :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.01.2012, 21:33 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Wydaje mi się, że 86 za Tiptronica to dużo za dużo. Zwłaszcza takiego, w którym cieknie silnik i miał jakieś przygody.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.01.2012, 22:00 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1541
automat to fajna sprawa i myślę że do 964 pasuję bo manual będzie wiadomo,sprzęgło gaz,biegi,wszystko ciężko chodzi.

jest jeszcze ten...
http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/show ... geNumber=1

oglądaliście?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.01.2012, 23:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1897
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
wit007 napisał(a):
Wydaje mi się, że 86 za Tiptronica to dużo za dużo. Zwłaszcza takiego, w którym cieknie silnik i miał jakieś przygody.


86 to nie jest mało za Tiptronica, ale wszystko zależy od całości stanu technicznego, jeżeli wnętrze super i technicznie ok poza zlokalizowanymi usterkami to czasami warto dać więcej.




_________________

Staszek


958


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.01.2012, 23:35 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
wit007 napisał(a):
Zależy gdzie i czy idziesz na maxa czy nie. Od 2-3 do nastu tys.


sorry, nie rób ludziom apetytu, bo zaczną szukać takiej opcji 2-3 co w przypadku 964 nie ma miejsca. Poziom zaczyna się realnie od ok.4-5 do -tak....potrafi dojść do kilkunastu i to jest moment, w którym warto przymknąć oko na tych kilka,.... naście..nawet dziesiąt kropli oleju , bo przy przebiegach 5-8-10 tyś rocznie uważam że nie warto ruszać do głębi fabrycznego montażu, ale oczywiście to jedynie moje zdanie.

Tiptronic - a tak, myślę,że mi czas o takim pomyśleć.......




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.01.2012, 0:21 

Dołączył: 9.11.2011
Posty: 208
Czemu te silniki cholercia tak ciekną... ?
Mówicie że 964 takie bezawaryjne, a tu co chwila czytam o uszczelnianiu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.01.2012, 0:29 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
bo bezawaryjne tylko trochę ciekną :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.01.2012, 0:32 

Dołączył: 25.03.2011
Posty: 298
964 z tiptronicem mysle ze prawie niezbywalne auto na polskim rynku, 2 lata temu sprzedalem 993 tiptronica(vario ram,litronic) za 65k wywiezli go spowrotem do Niemiec pojawil sie na mobilach i po 4 dniach zdjeli ogloszenie a wystawiony za 24k euro.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.01.2012, 2:29 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
Ze swojej strony bardzo polecam 964 tiptronic.

Gdyby kiedykolwiek przyszedł mi do głowy pomysł sprzedaży mojego (mam nadzieję że nie nadejdzie!) zdecydowanie celowałbym w klienta niemieckiego - nikt tak nie doceni "perełek" jak tam...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.01.2012, 12:02 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3734
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Specem od silników w Porsche nie jestem ale podejrzewam ,że problemów z wyciekiem jest kilka , od sposobu chłodzenia silnika (wiatraki chodzone powietrzem maja o wiele większą rozszerzalność metalu bo pracują w o wiele wyższych temperaturach bloku niż chłodzone woda czyli współczesne ) oraz w samej technologi uszczelek kiedyś były robione z materiałów tekturo-podobnych a obecnie uszczelniane na bardziej elastycznych od silikonowych po kompozytowe .Dlatego wiatraki z czasem przeciekają ale to zależy głównie od wieku i katowania motoru i trudno mówić w tym przypadku o awaryjności wiatraków raczej o technologii i użytkowaniu.




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.01.2012, 16:14 

Dołączył: 25.11.2009
Posty: 678
911Bart napisał(a):
Ze swojej strony bardzo polecam 964 tiptronic.

Gdyby kiedykolwiek przyszedł mi do głowy pomysł sprzedaży mojego (mam nadzieję że nie nadejdzie!) zdecydowanie celowałbym w klienta niemieckiego - nikt tak nie doceni "perełek" jak tam...


100% poparcia.

moim zdaniem tiptronic dużo fajniej pasuje do 964 niż manual.
to i oczywiście dużo bardzie wytrzymała skrzynia.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.01.2012, 17:17 

Dołączył: 9.11.2011
Posty: 208
pit napisał(a):

911Bart napisał(a):
Ze swojej strony bardzo polecam 964 tiptronic.



tiptronic..... dużo bardzie wytrzymała skrzynia.



????
poważnie ?
Skrzynia manualna częścej sie psuje w 964 niż automat ? :shock:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.01.2012, 18:03 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1541
Jest napewno wygodniejsza od tego prymitywnego manualu


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.01.2012, 18:24 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
boogie napisał(a):
Skrzynia manualna częścej sie psuje w 964 niż automat ? :shock:


Jeżeli automat używasz i serwisujesz z głową to raczej tak...
W każdym razie manual wymaga częstszych interwencji mechanicznych (sprzęgła, synchronizatory itp.)

Dodatkowy plus automatu - silnik na 100% nie jest "przeciągnięty" :P


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.01.2012, 18:48 

Dołączył: 25.03.2011
Posty: 298
Mi osobiscie tak nie podszedl tiptronic w 993 ze bylem o krok od sciagniecia z francji rozbitka i przelozenia skrzyni z polosiami i cala reszta
no ale zycie potoczylo sie inczej i musialem sie rozstac na 2 lata z porsche.No ale jesli komus odpowiada jazda z automatem to oczywiscie czemu nie.No ale napewno nie uwazam ze ta skrzynia bardziej pasuje do charakteru auta niz manual :evil:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.01.2012, 18:53 

Dołączył: 9.11.2011
Posty: 208
Arekk napisał(a):
Jest napewno wygodniejsza od tego prymitywnego manualu

Dlaczego prymitywnego ??
nie jest synchronizowany ?
Manual to manual, czy w VW Golfie, czy w Carrerze GT.... konstrukcja ta sama, ewentualnie inne materiały w związku z przenoszonymi mocami


911Bart napisał(a):
W każdym razie manual wymaga częstszych interwencji mechanicznych (sprzęgła, synchronizatory itp.)


?? Panowie zaczynam mocno sie zastanawiac na sensem kupowania Carrery po tym co Wy tu piszecie...
Jezdze od prawie 10 lat autami o mocach 300KM+ z manualem i nigdy nic nie robiłem przy skrzyni poza przepisową zmianą oleju, i jedyne awarie jakie znam skrzyń manualnych to w autach typu padlina, gdzie było coś pokrzywione, niespasowane czy nieskręcone jak należy...
Jeśli taki jest poziom techniki w tych autach, to czegoś tu nie rozumiem


911Bart napisał(a):
Dodatkowy plus automatu - silnik na 100% nie jest "przeciągnięty" :P

:shock: co to znaczy ?
Carrera z manualem nie miała ogranicznika obrotów ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum