Autor |
Wiadomość |
Arekk
|
Napisane: 13.01.2012, 17:41 |
|
Dołączył: 11.07.2011 Posty: 1541
|
|
Góra |
|
Macpraw
|
Napisane: 13.01.2012, 18:01 |
|
Dołączył: 25.12.2011 Posty: 235
|
Ja oglądałem. Auto miało podobno stłuczkę w tylni lewy narożnik, wg mnie to coś więcej niż stłuczka. Silnik do uszczelnienia bo kapie olej, czego z kolei właściciel nie ukrywał. Na zdjęciach wygląda super!!! Ja nie kupiłem.
|
|
Góra |
|
Arekk
|
Napisane: 13.01.2012, 18:08 |
|
Dołączył: 11.07.2011 Posty: 1541
|
aha,dzięki.A jakie są koszta uszczelnienia silnika?
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 13.01.2012, 18:25 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Zależy gdzie i czy idziesz na maxa czy nie. Od 2-3 do nastu tys.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
TET930
|
Napisane: 13.01.2012, 21:07 |
|
Dołączył: 11.11.2011 Posty: 327
|
W PC 5-7 tyś za samo uszczelnienie. Ale zawsze chce się zrobić coś więcej jak otworzysz i wyjmiesz silnik... U mnie skończyło się na ca. 15 tyś ale napęd mam jak nowy.
Ja to raczej ciężki przypadek podejście purystyczne i ortodoksyjne. Silnik wewnątrz i na zewnątrz musi być dla mnie TIP TOP i to niestety we wszystkich zabawkach.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 13.01.2012, 21:33 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Wydaje mi się, że 86 za Tiptronica to dużo za dużo. Zwłaszcza takiego, w którym cieknie silnik i miał jakieś przygody.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Arekk
|
Napisane: 13.01.2012, 22:00 |
|
Dołączył: 11.07.2011 Posty: 1541
|
|
Góra |
|
stach
|
Napisane: 13.01.2012, 23:06 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1897 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
|
wit007 napisał(a): Wydaje mi się, że 86 za Tiptronica to dużo za dużo. Zwłaszcza takiego, w którym cieknie silnik i miał jakieś przygody.
86 to nie jest mało za Tiptronica, ale wszystko zależy od całości stanu technicznego, jeżeli wnętrze super i technicznie ok poza zlokalizowanymi usterkami to czasami warto dać więcej.
_________________
Staszek
958
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 13.01.2012, 23:35 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
wit007 napisał(a): Zależy gdzie i czy idziesz na maxa czy nie. Od 2-3 do nastu tys.
sorry, nie rób ludziom apetytu, bo zaczną szukać takiej opcji 2-3 co w przypadku 964 nie ma miejsca. Poziom zaczyna się realnie od ok.4-5 do -tak....potrafi dojść do kilkunastu i to jest moment, w którym warto przymknąć oko na tych kilka,.... naście..nawet dziesiąt kropli oleju , bo przy przebiegach 5-8-10 tyś rocznie uważam że nie warto ruszać do głębi fabrycznego montażu, ale oczywiście to jedynie moje zdanie.
Tiptronic - a tak, myślę,że mi czas o takim pomyśleć.......
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
boogie
|
Napisane: 14.01.2012, 0:21 |
|
Dołączył: 9.11.2011 Posty: 208
|
Czemu te silniki cholercia tak ciekną... ?
Mówicie że 964 takie bezawaryjne, a tu co chwila czytam o uszczelnianiu.
|
|
Góra |
|
kacper
|
Napisane: 14.01.2012, 0:29 |
|
Dołączył: 19.03.2007 Posty: 1122
|
bo bezawaryjne tylko trochę ciekną
|
|
Góra |
|
Michal4444
|
Napisane: 14.01.2012, 0:32 |
|
Dołączył: 25.03.2011 Posty: 298
|
964 z tiptronicem mysle ze prawie niezbywalne auto na polskim rynku, 2 lata temu sprzedalem 993 tiptronica(vario ram,litronic) za 65k wywiezli go spowrotem do Niemiec pojawil sie na mobilach i po 4 dniach zdjeli ogloszenie a wystawiony za 24k euro.
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 14.01.2012, 2:29 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
Ze swojej strony bardzo polecam 964 tiptronic.
Gdyby kiedykolwiek przyszedł mi do głowy pomysł sprzedaży mojego (mam nadzieję że nie nadejdzie!) zdecydowanie celowałbym w klienta niemieckiego - nikt tak nie doceni "perełek" jak tam...
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 14.01.2012, 12:02 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Specem od silników w Porsche nie jestem ale podejrzewam ,że problemów z wyciekiem jest kilka , od sposobu chłodzenia silnika (wiatraki chodzone powietrzem maja o wiele większą rozszerzalność metalu bo pracują w o wiele wyższych temperaturach bloku niż chłodzone woda czyli współczesne ) oraz w samej technologi uszczelek kiedyś były robione z materiałów tekturo-podobnych a obecnie uszczelniane na bardziej elastycznych od silikonowych po kompozytowe .Dlatego wiatraki z czasem przeciekają ale to zależy głównie od wieku i katowania motoru i trudno mówić w tym przypadku o awaryjności wiatraków raczej o technologii i użytkowaniu.
_________________
|
|
Góra |
|
pit
|
Napisane: 14.01.2012, 16:14 |
|
Dołączył: 25.11.2009 Posty: 678
|
911Bart napisał(a): Ze swojej strony bardzo polecam 964 tiptronic.
Gdyby kiedykolwiek przyszedł mi do głowy pomysł sprzedaży mojego (mam nadzieję że nie nadejdzie!) zdecydowanie celowałbym w klienta niemieckiego - nikt tak nie doceni "perełek" jak tam...
100% poparcia.
moim zdaniem tiptronic dużo fajniej pasuje do 964 niż manual.
to i oczywiście dużo bardzie wytrzymała skrzynia.
|
|
Góra |
|
boogie
|
Napisane: 14.01.2012, 17:17 |
|
Dołączył: 9.11.2011 Posty: 208
|
pit napisał(a): 911Bart napisał(a): Ze swojej strony bardzo polecam 964 tiptronic. tiptronic..... dużo bardzie wytrzymała skrzynia.
????
poważnie ?
Skrzynia manualna częścej sie psuje w 964 niż automat ?
|
|
Góra |
|
Arekk
|
Napisane: 14.01.2012, 18:03 |
|
Dołączył: 11.07.2011 Posty: 1541
|
Jest napewno wygodniejsza od tego prymitywnego manualu
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 14.01.2012, 18:24 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
boogie napisał(a): Skrzynia manualna częścej sie psuje w 964 niż automat ?
Jeżeli automat używasz i serwisujesz z głową to raczej tak...
W każdym razie manual wymaga częstszych interwencji mechanicznych (sprzęgła, synchronizatory itp.)
Dodatkowy plus automatu - silnik na 100% nie jest "przeciągnięty"
|
|
Góra |
|
Michal4444
|
Napisane: 14.01.2012, 18:48 |
|
Dołączył: 25.03.2011 Posty: 298
|
Mi osobiscie tak nie podszedl tiptronic w 993 ze bylem o krok od sciagniecia z francji rozbitka i przelozenia skrzyni z polosiami i cala reszta
no ale zycie potoczylo sie inczej i musialem sie rozstac na 2 lata z porsche.No ale jesli komus odpowiada jazda z automatem to oczywiscie czemu nie.No ale napewno nie uwazam ze ta skrzynia bardziej pasuje do charakteru auta niz manual
|
|
Góra |
|
boogie
|
Napisane: 14.01.2012, 18:53 |
|
Dołączył: 9.11.2011 Posty: 208
|
Arekk napisał(a): Jest napewno wygodniejsza od tego prymitywnego manualu Dlaczego prymitywnego ?? nie jest synchronizowany ? Manual to manual, czy w VW Golfie, czy w Carrerze GT.... konstrukcja ta sama, ewentualnie inne materiały w związku z przenoszonymi mocami 911Bart napisał(a): W każdym razie manual wymaga częstszych interwencji mechanicznych (sprzęgła, synchronizatory itp.)
?? Panowie zaczynam mocno sie zastanawiac na sensem kupowania Carrery po tym co Wy tu piszecie... Jezdze od prawie 10 lat autami o mocach 300KM+ z manualem i nigdy nic nie robiłem przy skrzyni poza przepisową zmianą oleju, i jedyne awarie jakie znam skrzyń manualnych to w autach typu padlina, gdzie było coś pokrzywione, niespasowane czy nieskręcone jak należy... Jeśli taki jest poziom techniki w tych autach, to czegoś tu nie rozumiem 911Bart napisał(a): Dodatkowy plus automatu - silnik na 100% nie jest "przeciągnięty"
co to znaczy ?
Carrera z manualem nie miała ogranicznika obrotów ?
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|