Zrobiłem właśnie diagnostykę 944 S2 i jedna rzecz nie daje mi spokoju. Mianowicie różnica oporów toczenia na tylnej osi wyniosi ponad 50%. Czy może to być spowodowane faktem iż jest to mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu??
Siły przedstawiają się następująco:
Lewe koło: 196 N
Prawe koło: 76 N
Opory toczenia prawego koła są, w porównaniu do innych nawet aut, zdecydowania niskie. Dlatego zastanawiam się czy nie jest to przekłamanie spowodowane szperą.
Może ktoś miał podobne doświadczenia?
Raczej nie. Nie wydaje mi się aby to była kwestia skrzyni. Stawiałbym na zacisk hamulcowy, szczęki hamulca ręcznego, w dalszej kolejności łożysko koła.
Dzięki za pomoc.
Pomyślałem, że może to być szpera, ponieważ opory toczenia jednego z kół wydały mi się podejrzanie małe.
Okazało się ze będą to zaciski hamulców, jak słusznie zauważyliście, wnoszę po lekko większym zakurzeniu felgi podejrzanego koła, w stosunku do pozostałych, poza tym czasami słychać lekkie szuranie.
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników