Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 24.12.2020, 16:04 
Avatar użytkownika

Dołączył: 28.05.2020
Posty: 560
Lokalizacja: Bydgoszcz / Poznan
Nr klubowicza: 711
Cześć,

Jako ze kiedyś widziałem tutaj wątek polepszenia wrażeń dźwiękowych z wydechów sportowych stockowych, chciałem podzielić się z Wami tym co sam zrobiłem w swojej Panamerze 4s 2015 aby zablokować flapy tłumika w pozycji otwartej :)

Otóż wężyk z podciśnieniem sterujący flapami należy odpiąć od tłumika od strony kierowcy ( wystarczy tylko po tej stronie ). Następnie potrzebujemy Tee golfowy - idealny wymiar, który wkładamy w odłączony przewód, w celu dodatkowego uszczelnienia zakładamy opaskę zaciskowa, aby komputer nie pokazywał nam błędów zwłaszcza przy gwałtownym przyspieszaniu.

Mam nadzieje ze komuś pomogłem :) na zdjęciu owoc tej wspaniałej pracy :D

Pzdr

Obrazek


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk




_________________

981 GT4 Pikachu
971 3.0t
718 2.0 "Spajder"

było: 970 4S; 958T, 958S, 987S, 997 4S.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.12.2020, 16:17 
Avatar użytkownika

Dołączył: 28.05.2020
Posty: 560
Lokalizacja: Bydgoszcz / Poznan
Nr klubowicza: 711
Obrazek


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk




_________________

981 GT4 Pikachu
971 3.0t
718 2.0 "Spajder"

było: 970 4S; 958T, 958S, 987S, 997 4S.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.12.2020, 0:36 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Jest pewien duży minus takiego rozwiązania - po jakimś czasie klapek już nie da się ruszyć - nieruszane tak zardzewieją.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.12.2020, 14:05 
Avatar użytkownika

Dołączył: 28.05.2020
Posty: 560
Lokalizacja: Bydgoszcz / Poznan
Nr klubowicza: 711
Oczywiście, jednakże ja nie przewiduje takiej konieczności :) dźwięk jest sto razy lepszy a i nie czuje spadku mocy w przypadku silnika z turbinami ( CWDA 3.0tt )


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk




_________________

981 GT4 Pikachu
971 3.0t
718 2.0 "Spajder"

było: 970 4S; 958T, 958S, 987S, 997 4S.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.12.2020, 21:47 

Dołączył: 26.05.2020
Posty: 58
Loras napisał(a):
Oczywiście, jednakże ja nie przewiduje takiej konieczności :) dźwięk jest sto razy lepszy a i nie czuje spadku mocy w przypadku silnika z turbinami ( CWDA 3.0tt )


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


O jakim spadku mocy kolego piszesz w CWDA, nic takiego nie zaobserwowałem?
Jaki masz silnik u siebie?
Dźwięk na Sport Plus jest ok. wystarczający a i tak rzadko używam przycisku otwierania klap bo głośno :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.12.2020, 22:19 
Avatar użytkownika

Dołączył: 28.05.2020
Posty: 560
Lokalizacja: Bydgoszcz / Poznan
Nr klubowicza: 711
O CWDA czyli 3.0 TT ( 2997 cm TT ), napisałem ze nie czuje spadku mocy właśnie, na forach zagranicznych piszą, ze w przypadku wolnossacych jednostek jest dziura w przyspieszeniu na niskich obrotach- podobno te klapy pomagają w stworzeniu podciśnienia w wolnossacych silnikach aby przyspieszać ( parafrazuje co udało mi się odnaleźć ). Zaznaczyli tez ze w jednostkach uturbionych będzie miało to delikatne znaczenie, ja nie czuje nic.

Co do sport plus - zgadzam się z dźwiękiem ale denerwuje mnie zażynanie silnika na 2 biegu podjeżdżając w korku do innego auta, to już robi się lekki „overkill” sytuacyjny :) :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk




_________________

981 GT4 Pikachu
971 3.0t
718 2.0 "Spajder"

było: 970 4S; 958T, 958S, 987S, 997 4S.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.12.2020, 22:15 

Dołączył: 26.05.2020
Posty: 58
Loras napisał(a):
O CWDA czyli 3.0 TT ( 2997 cm TT ), napisałem ze nie czuje spadku mocy właśnie, na forach zagranicznych piszą, ze w przypadku wolnossacych jednostek jest dziura w przyspieszeniu na niskich obrotach- podobno te klapy pomagają w stworzeniu podciśnienia w wolnossacych silnikach aby przyspieszać ( parafrazuje co udało mi się odnaleźć ). Zaznaczyli tez ze w jednostkach uturbionych będzie miało to delikatne znaczenie, ja nie czuje nic.

Co do sport plus - zgadzam się z dźwiękiem ale denerwuje mnie zażynanie silnika na 2 biegu podjeżdżając w korku do innego auta, to już robi się lekki „overkill” sytuacyjny :) :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


A masz przycisk tłumików jak dołożyłem u siebie Sport Plus i właśnie aktywny wydech i jak chcę aby był głośny to włączam bo myślałem aby może X-pipe wrzucić i jak dodatkowo otworzę klapy to będzie już fajnie.
Też masz CWDA?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.12.2020, 23:33 
Avatar użytkownika

Dołączył: 28.05.2020
Posty: 560
Lokalizacja: Bydgoszcz / Poznan
Nr klubowicza: 711
Tak tez CWDA, x pipe super ale PA stracę :/


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk




_________________

981 GT4 Pikachu
971 3.0t
718 2.0 "Spajder"

było: 970 4S; 958T, 958S, 987S, 997 4S.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum