Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 26.07.2019, 10:21 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
mata70 napisał(a):
chris napisał(a):
Na tor C2 manual
Daily C2 automat
Nie ma prawa być korozji na aucie bezkolizyjnym /mam 964 89 i 965 91/
Niby osiągi są bardzo zbliżone ale C4 sprawia wrażenie słabszego


Chris ten manual moim zdaniem to nie tylko na tor,jak ktoś lubi pośmigać po zakrętach to zdecydowanie lepiej w manualu. Wszystko zależy kto co lubi. Co do jednego wszyscy chyba są zgodni, że C4 w automacie to zdecydowanie tylko dla tych co chcą zadawać szyku, a nie czerpać przyjemność z jazdy.


C4 nigdy nie było w automacie zawsze manual


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.07.2019, 15:44 

Dołączył: 8.06.2019
Posty: 77
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 646
mata70 napisał(a):
chris napisał(a):
Na tor C2 manual
Daily C2 automat
Nie ma prawa być korozji na aucie bezkolizyjnym /mam 964 89 i 965 91/
Niby osiągi są bardzo zbliżone ale C4 sprawia wrażenie słabszego


Chris ten manual moim zdaniem to nie tylko na tor,jak ktoś lubi pośmigać po zakrętach to zdecydowanie lepiej w manualu. Wszystko zależy kto co lubi. Co do jednego wszyscy chyba są zgodni, że C4 w automacie to zdecydowanie tylko dla tych co chcą zadawać szyku, a nie czerpać przyjemność z jazdy.




Jako daily, to nie wyobrazam sobie miec nic innego jak automat. Nawet gdybym kupowal teraz jako drugie auto (weekendowe) 996 czy 997, to tez bym chyba wybral automat, ale kupujac starsze jak 964 czy 993, to dla mnie bylo by absolutna kastracja kupowac w automacie :angel4:




_________________

Krzysztof


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.07.2019, 17:33 

Dołączył: 22.07.2019
Posty: 55
kris_m napisał(a):
...ale kupujac starsze jak 964 czy 993, to dla mnie bylo by absolutna kastracja kupowac w automacie :angel4:


Hehe tak mi się trochę wydawało, wiec już nad skrzynią nie muszę się zastanawiać. C2 w sumie też jest wyjściem. Teraz tylko pozostanie znaleźć coś... 🙄


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.07.2019, 19:15 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2932
Są istotne różnice konstrukcyjne pomiędzy C2 i C4 (sterowanie ABS, napędu 4x4, konstrukcja hamulców). Różnice są również pomiędzy kolejnymi rocznikami. Niby niewielkie, ale potrafią wpływać na komfort i koszty eksploatacji. Jako auto stricte turystyczno-wypoczynkowo-pokazowe proponowałbym C2cabrio w automacie. Wóz całoroczny (niemal) to c4 coupe. Inwestycyjnie - RS lub choćby C4 targa. Albo grubo, albo wcale - turbo AKA 965.
Osobiście mam doświadczenia tylko z użytkowania 2 szt. c4 z wczesnych roczników. Mają swoje słabe strony, ale poziom frajdy z jazdy jest wprost nieziemski! Zwłaszcza na śliskich, krętych, górskich ścieżynach :D
No i lód i śnieg! Tym autem? Bajka! :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.07.2019, 19:40 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2285
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
senk napisał(a):
kris_m napisał(a):
...ale kupujac starsze jak 964 czy 993, to dla mnie bylo by absolutna kastracja kupowac w automacie :angel4:


Hehe tak mi się trochę wydawało, wiec już nad skrzynią nie muszę się zastanawiać. C2 w sumie też jest wyjściem. Teraz tylko pozostanie znaleźć coś... 🙄


Zapraszam 964 C2 manual /turbo/ stan perfekcyjny :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.07.2019, 2:17 

Dołączył: 22.07.2019
Posty: 55
chris napisał(a):
Zapraszam 964 C2 manual /turbo/ stan perfekcyjny :D


Coś czuje że to ten egzemplarz oznaczony numerem 699 😳


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.07.2019, 9:23 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2285
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
senk napisał(a):
chris napisał(a):
Zapraszam 964 C2 manual /turbo/ stan perfekcyjny :D


Coś czuje że to ten egzemplarz oznaczony numerem 699 😳

Raczej 66 :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.07.2019, 20:01 

Dołączył: 22.07.2019
Posty: 55
Rafał-El napisał(a):
Dostałeś od Porsche opinię na papierze czy tylko jakiś mechanik, który pierwszy raz widział 964 coś chlapną? Ciężko mi uwierzyć że samochód miał wymieniane dwie tylne ćwiartki. Może to tylko pomówienie?


Mam opinię, jak ktoś zainteresowany zapraszam n PW.
Dopiero dzisiaj dostałem zdjęcia, nie będę wstawiał tu 100, ale kilka, więc jednak chyba był pocięty.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.07.2019, 20:31 

Dołączył: 7.04.2015
Posty: 950
Ale masakrycznie to jest zrobione.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.07.2019, 17:38 

Dołączył: 14.01.2019
Posty: 21
W aucie za 240tys zł taka rzeźba??
Profesjonalizm i uczciwość pełną gębą :shock:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.07.2019, 18:47 

Dołączył: 12.10.2018
Posty: 56
asmo napisał(a):
W aucie za 240tys zł taka rzeźba??
Profesjonalizm i uczciwość pełną gębą :shock:



a widziałeś dobre 964 za 240 kafli ? mobile.de i zobacz jak chodzą ceny... u nas w PL te za 200-250 wszystko odpicowane na handel, zajechane, zameczone.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.07.2019, 19:15 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Porównywanie rynków PL i DE nie ma sensu. U nas są zupełnie inne realia. I tak, da się kupić dobre 964 za mniej niż 200k.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.07.2019, 19:26 

Dołączył: 12.10.2018
Posty: 56
wit007 napisał(a):
Porównywanie rynków PL i DE nie ma sensu. U nas są zupełnie inne realia. I tak, da się kupić dobre 964 za mniej niż 200k.


Żadnego nie widziałem, na dzień dobry skręcone liczniki, nawet te z Kraju Kwitnącej Wiśni, nie mówiąc o reszcie... wystarczy dobrze się zapoznać z osobnikami pracującymi w tym i owym handlu takich aut, czyt. % ;) dowiesz się moment co robione, a nawet niekiedy za ile kupione ;)

EDIT: i nie rynek aż tak inny nie jest... tyczy sie to Pasków b5 ;) czy 911 ;) u nas "hondlorz" kupuje jak najtaniej skreca i pasek 20 letni jest za (nie wiem strzelam) 10 tys zł, to samo jest z Porsche BMW M, AMG, co jakiś czas coś przyciagne na handel to bez skręcenia licznika mozna sie bujac rok-dwa z autem... Jedno auto z salonu z 2006 sprzedaje juz pol roku, mimo ze 1 wlasciciel, wszystkie faktury itp... bezwypadek, ale cena wyzsza od najtanszych... dlatego jak klasyk Porsche to lepiej doplacic to stówke i kupic cos od wujka Adolfa.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.07.2019, 23:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Miałem jednocześnie 964 C2 i 964 C4, obydwa z ręczną skrzynią.

Dynamika przy legalnych prędkościach podobna, bo C4 ma lepszą przyczepność, co niweluje 150 kg dodatkowej masy. Przyspieszenie do 100 km/h jest identyczne w obu modelach.

W zimie C4 był rewelacyjny. Na Bemowie na krętej trasie radził sobie z nowoczesnymi konstrukcjami (997tt), śmigał po śniegu bez problemu. Spora podsterowność wymagała cierpliwości w ujarzmianiu.

C2 lepsze na dohamowaniach i przy większych prędkościach. Bez względu na opony, przyczepność tyłu łatwo zerwać, szczególnie na mokrym, a o śniegu nawet nie wspomnę. Więcej radości z jazdy, niż C4.

Obywda modele łatwe w prowadzeniu, trudne do zajechania. Fotele w moim C2 (280 tys przebiegu) wyglądają znacznie lepiej, niż te z ogłoszenia ("70 tys km...").

Automatu nie miałem, bo faktycznie pogarsza dynamikę i daje mniej poczucia jedności z samochodem.

Kup najlepszy egzemplarz, jaki znajdziesz. Potem ewentualnie zamienisz na lepszy model, jeśli będziesz tego potrzebował. A w międzyczasie będziesz cieszył się jazdą pięknym klasykiem.




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.07.2019, 11:18 

Dołączył: 22.07.2019
Posty: 55
Dzięki wielkie, właśnie czegoś takiego potrzebowałem :D :D :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.07.2019, 14:35 

Dołączył: 25.09.2014
Posty: 499
Te zdjęcia to jakiś dramat :shock: :shock:
Auto jest z Japonii więc obstawiam, że tam to zrobili....?
Widziałem już kilka perełek z Japonii bezwypadkowych z pękającym kitem więc te legendy o samych igłach z Japonii też są naciągane.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.07.2019, 23:29 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1589
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
evan napisał(a):
Te zdjęcia to jakiś dramat :shock: :shock:



Szczerze to wstydziłbym się wystawiać to auto w takim stanie za takie pieniądze. Albo robią blacharkę na tip top i wtedy taka cena albo 1 z przodu.
W sumie dlatego nie jestem handlarzem ;)




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.07.2019, 8:06 
Avatar użytkownika

Dołączył: 18.07.2018
Posty: 862
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 805
piterson napisał(a):
W sumie dlatego nie jestem handlarzem ;)


Mam ten sam problem zawsze 8)




_________________

MB W126 260SE '87
MB C126 560SEC '90
MB R129 SL500 '99
MB W204 C63 AMG '09
Porsche 911 996.2 C2 '01
Honda CRX ED9 K20 track tool '90
BMW S1000R '17


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.07.2019, 11:05 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2285
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
Uważam ,że obecnie dobre 964 to mocno poniżej 200k-Kacper sprzedawał i długo się bujał -trzeba szukać .
Fakt że trudno znaleźć laleczkę jak np moje 965 :D :D :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.08.2019, 19:24 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2932
BT napisał(a):
Miałem jednocześnie 964 C2 i 964 C4, obydwa z ręczną skrzynią.

Dynamika przy legalnych prędkościach podobna, bo C4 ma lepszą przyczepność, co niweluje 150 kg dodatkowej masy. Przyspieszenie do 100 km/h jest identyczne w obu modelach.

W zimie C4 był rewelacyjny. Na Bemowie na krętej trasie radził sobie z nowoczesnymi konstrukcjami (997tt), śmigał po śniegu bez problemu. Spora podsterowność wymagała cierpliwości w ujarzmianiu.

C2 lepsze na dohamowaniach i przy większych prędkościach. Bez względu na opony, przyczepność tyłu łatwo zerwać, szczególnie na mokrym, a o śniegu nawet nie wspomnę. Więcej radości z jazdy, niż C4.

Obywda modele łatwe w prowadzeniu, trudne do zajechania. Fotele w moim C2 (280 tys przebiegu) wyglądają znacznie lepiej, niż te z ogłoszenia ("70 tys km...").

Automatu nie miałem, bo faktycznie pogarsza dynamikę i daje mniej poczucia jedności z samochodem.

Kup najlepszy egzemplarz, jaki znajdziesz. Potem ewentualnie zamienisz na lepszy model, jeśli będziesz tego potrzebował. A w międzyczasie będziesz cieszył się jazdą pięknym klasykiem.


Brawa dla tego Pana! :)
Bartek, ostatni akapit to najlepsze co mogłeś doradzić! :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum