Autor |
Wiadomość |
kacper
|
Napisane: 26.07.2019, 10:21 |
|
Dołączył: 19.03.2007 Posty: 1122
|
mata70 napisał(a): chris napisał(a): Na tor C2 manual Daily C2 automat Nie ma prawa być korozji na aucie bezkolizyjnym /mam 964 89 i 965 91/ Niby osiągi są bardzo zbliżone ale C4 sprawia wrażenie słabszego Chris ten manual moim zdaniem to nie tylko na tor,jak ktoś lubi pośmigać po zakrętach to zdecydowanie lepiej w manualu. Wszystko zależy kto co lubi. Co do jednego wszyscy chyba są zgodni, że C4 w automacie to zdecydowanie tylko dla tych co chcą zadawać szyku, a nie czerpać przyjemność z jazdy. C4 nigdy nie było w automacie zawsze manual
|
|
Góra |
|
kris_m
|
Napisane: 26.07.2019, 15:44 |
|
Dołączył: 8.06.2019 Posty: 77 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 646
|
mata70 napisał(a): chris napisał(a): Na tor C2 manual Daily C2 automat Nie ma prawa być korozji na aucie bezkolizyjnym /mam 964 89 i 965 91/ Niby osiągi są bardzo zbliżone ale C4 sprawia wrażenie słabszego Chris ten manual moim zdaniem to nie tylko na tor,jak ktoś lubi pośmigać po zakrętach to zdecydowanie lepiej w manualu. Wszystko zależy kto co lubi. Co do jednego wszyscy chyba są zgodni, że C4 w automacie to zdecydowanie tylko dla tych co chcą zadawać szyku, a nie czerpać przyjemność z jazdy. Jako daily, to nie wyobrazam sobie miec nic innego jak automat. Nawet gdybym kupowal teraz jako drugie auto (weekendowe) 996 czy 997, to tez bym chyba wybral automat, ale kupujac starsze jak 964 czy 993, to dla mnie bylo by absolutna kastracja kupowac w automacie
_________________
Krzysztof
|
|
Góra |
|
senk
|
Napisane: 26.07.2019, 17:33 |
|
Dołączył: 22.07.2019 Posty: 55
|
kris_m napisał(a): ...ale kupujac starsze jak 964 czy 993, to dla mnie bylo by absolutna kastracja kupowac w automacie Hehe tak mi się trochę wydawało, wiec już nad skrzynią nie muszę się zastanawiać. C2 w sumie też jest wyjściem. Teraz tylko pozostanie znaleźć coś... 🙄
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 26.07.2019, 19:15 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2932
|
Są istotne różnice konstrukcyjne pomiędzy C2 i C4 (sterowanie ABS, napędu 4x4, konstrukcja hamulców). Różnice są również pomiędzy kolejnymi rocznikami. Niby niewielkie, ale potrafią wpływać na komfort i koszty eksploatacji. Jako auto stricte turystyczno-wypoczynkowo-pokazowe proponowałbym C2cabrio w automacie. Wóz całoroczny (niemal) to c4 coupe. Inwestycyjnie - RS lub choćby C4 targa. Albo grubo, albo wcale - turbo AKA 965. Osobiście mam doświadczenia tylko z użytkowania 2 szt. c4 z wczesnych roczników. Mają swoje słabe strony, ale poziom frajdy z jazdy jest wprost nieziemski! Zwłaszcza na śliskich, krętych, górskich ścieżynach No i lód i śnieg! Tym autem? Bajka!
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 26.07.2019, 19:40 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2285 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
senk napisał(a): kris_m napisał(a): ...ale kupujac starsze jak 964 czy 993, to dla mnie bylo by absolutna kastracja kupowac w automacie Hehe tak mi się trochę wydawało, wiec już nad skrzynią nie muszę się zastanawiać. C2 w sumie też jest wyjściem. Teraz tylko pozostanie znaleźć coś... 🙄 Zapraszam 964 C2 manual /turbo/ stan perfekcyjny
|
|
Góra |
|
senk
|
Napisane: 27.07.2019, 2:17 |
|
Dołączył: 22.07.2019 Posty: 55
|
chris napisał(a): Zapraszam 964 C2 manual /turbo/ stan perfekcyjny Coś czuje że to ten egzemplarz oznaczony numerem 699 😳
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 27.07.2019, 9:23 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2285 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
senk napisał(a): chris napisał(a): Zapraszam 964 C2 manual /turbo/ stan perfekcyjny Coś czuje że to ten egzemplarz oznaczony numerem 699 😳 Raczej 66
|
|
Góra |
|
senk
|
Napisane: 27.07.2019, 20:01 |
|
Dołączył: 22.07.2019 Posty: 55
|
Rafał-El napisał(a): Dostałeś od Porsche opinię na papierze czy tylko jakiś mechanik, który pierwszy raz widział 964 coś chlapną? Ciężko mi uwierzyć że samochód miał wymieniane dwie tylne ćwiartki. Może to tylko pomówienie? Mam opinię, jak ktoś zainteresowany zapraszam n PW. Dopiero dzisiaj dostałem zdjęcia, nie będę wstawiał tu 100, ale kilka, więc jednak chyba był pocięty.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
and6412
|
Napisane: 27.07.2019, 20:31 |
|
Dołączył: 7.04.2015 Posty: 950
|
Ale masakrycznie to jest zrobione.
|
|
Góra |
|
asmo
|
Napisane: 28.07.2019, 17:38 |
|
Dołączył: 14.01.2019 Posty: 21
|
W aucie za 240tys zł taka rzeźba?? Profesjonalizm i uczciwość pełną gębą
|
|
Góra |
|
janiak78
|
Napisane: 28.07.2019, 18:47 |
|
Dołączył: 12.10.2018 Posty: 56
|
asmo napisał(a): W aucie za 240tys zł taka rzeźba?? Profesjonalizm i uczciwość pełną gębą a widziałeś dobre 964 za 240 kafli ? mobile.de i zobacz jak chodzą ceny... u nas w PL te za 200-250 wszystko odpicowane na handel, zajechane, zameczone.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 28.07.2019, 19:15 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Porównywanie rynków PL i DE nie ma sensu. U nas są zupełnie inne realia. I tak, da się kupić dobre 964 za mniej niż 200k.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
janiak78
|
Napisane: 28.07.2019, 19:26 |
|
Dołączył: 12.10.2018 Posty: 56
|
wit007 napisał(a): Porównywanie rynków PL i DE nie ma sensu. U nas są zupełnie inne realia. I tak, da się kupić dobre 964 za mniej niż 200k. Żadnego nie widziałem, na dzień dobry skręcone liczniki, nawet te z Kraju Kwitnącej Wiśni, nie mówiąc o reszcie... wystarczy dobrze się zapoznać z osobnikami pracującymi w tym i owym handlu takich aut, czyt. % dowiesz się moment co robione, a nawet niekiedy za ile kupione EDIT: i nie rynek aż tak inny nie jest... tyczy sie to Pasków b5 czy 911 u nas "hondlorz" kupuje jak najtaniej skreca i pasek 20 letni jest za (nie wiem strzelam) 10 tys zł, to samo jest z Porsche BMW M, AMG, co jakiś czas coś przyciagne na handel to bez skręcenia licznika mozna sie bujac rok-dwa z autem... Jedno auto z salonu z 2006 sprzedaje juz pol roku, mimo ze 1 wlasciciel, wszystkie faktury itp... bezwypadek, ale cena wyzsza od najtanszych... dlatego jak klasyk Porsche to lepiej doplacic to stówke i kupic cos od wujka Adolfa.
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 29.07.2019, 23:04 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Miałem jednocześnie 964 C2 i 964 C4, obydwa z ręczną skrzynią.
Dynamika przy legalnych prędkościach podobna, bo C4 ma lepszą przyczepność, co niweluje 150 kg dodatkowej masy. Przyspieszenie do 100 km/h jest identyczne w obu modelach.
W zimie C4 był rewelacyjny. Na Bemowie na krętej trasie radził sobie z nowoczesnymi konstrukcjami (997tt), śmigał po śniegu bez problemu. Spora podsterowność wymagała cierpliwości w ujarzmianiu.
C2 lepsze na dohamowaniach i przy większych prędkościach. Bez względu na opony, przyczepność tyłu łatwo zerwać, szczególnie na mokrym, a o śniegu nawet nie wspomnę. Więcej radości z jazdy, niż C4.
Obywda modele łatwe w prowadzeniu, trudne do zajechania. Fotele w moim C2 (280 tys przebiegu) wyglądają znacznie lepiej, niż te z ogłoszenia ("70 tys km...").
Automatu nie miałem, bo faktycznie pogarsza dynamikę i daje mniej poczucia jedności z samochodem.
Kup najlepszy egzemplarz, jaki znajdziesz. Potem ewentualnie zamienisz na lepszy model, jeśli będziesz tego potrzebował. A w międzyczasie będziesz cieszył się jazdą pięknym klasykiem.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
senk
|
Napisane: 30.07.2019, 11:18 |
|
Dołączył: 22.07.2019 Posty: 55
|
|
Góra |
|
evan
|
Napisane: 30.07.2019, 14:35 |
|
Dołączył: 25.09.2014 Posty: 499
|
Te zdjęcia to jakiś dramat Auto jest z Japonii więc obstawiam, że tam to zrobili....? Widziałem już kilka perełek z Japonii bezwypadkowych z pękającym kitem więc te legendy o samych igłach z Japonii też są naciągane.
|
|
Góra |
|
piterson
|
Napisane: 30.07.2019, 23:29 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1589 Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
|
evan napisał(a): Te zdjęcia to jakiś dramat Szczerze to wstydziłbym się wystawiać to auto w takim stanie za takie pieniądze. Albo robią blacharkę na tip top i wtedy taka cena albo 1 z przodu. W sumie dlatego nie jestem handlarzem
_________________
Piotrek 944 '86 3.0 wydmucha 996.2 C4 cabrio '02 997 TT '06 Cayenne Diesel S '14 Macan GTS '16
ex: 944 S2 '89
|
|
Góra |
|
Mikołaj
|
Napisane: 31.07.2019, 8:06 |
|
Dołączył: 18.07.2018 Posty: 862 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 805
|
piterson napisał(a): W sumie dlatego nie jestem handlarzem Mam ten sam problem zawsze
_________________
MB W126 260SE '87 MB C126 560SEC '90 MB R129 SL500 '99 MB W204 C63 AMG '09 Porsche 911 996.2 C2 '01 Honda CRX ED9 K20 track tool '90 BMW S1000R '17
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 1.08.2019, 19:24 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2932
|
BT napisał(a): Miałem jednocześnie 964 C2 i 964 C4, obydwa z ręczną skrzynią.
Dynamika przy legalnych prędkościach podobna, bo C4 ma lepszą przyczepność, co niweluje 150 kg dodatkowej masy. Przyspieszenie do 100 km/h jest identyczne w obu modelach.
W zimie C4 był rewelacyjny. Na Bemowie na krętej trasie radził sobie z nowoczesnymi konstrukcjami (997tt), śmigał po śniegu bez problemu. Spora podsterowność wymagała cierpliwości w ujarzmianiu.
C2 lepsze na dohamowaniach i przy większych prędkościach. Bez względu na opony, przyczepność tyłu łatwo zerwać, szczególnie na mokrym, a o śniegu nawet nie wspomnę. Więcej radości z jazdy, niż C4.
Obywda modele łatwe w prowadzeniu, trudne do zajechania. Fotele w moim C2 (280 tys przebiegu) wyglądają znacznie lepiej, niż te z ogłoszenia ("70 tys km...").
Automatu nie miałem, bo faktycznie pogarsza dynamikę i daje mniej poczucia jedności z samochodem.
Kup najlepszy egzemplarz, jaki znajdziesz. Potem ewentualnie zamienisz na lepszy model, jeśli będziesz tego potrzebował. A w międzyczasie będziesz cieszył się jazdą pięknym klasykiem. Brawa dla tego Pana! Bartek, ostatni akapit to najlepsze co mogłeś doradzić!
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|