Autor |
Wiadomość |
senk
|
Napisane: 25.07.2019, 12:15 |
|
|
Witam,
Z góry zaznaczam, że spędziłem sporo czasu na forum, czytając różne wypowiedzi odnośnie 964, ale nie wyczerpały moich wątpliwości.
Przymierzam się do zakupu 964 i o ile początkowo byłem mocno nakierowany na C4 i manual pojawia się coraz więcej wątpliwości.
Obecnie mam nowego Cayenne + Audi z dsg i skrzynie działają super. Jednak w 964 myślałem o manualu, ponieważ po pierwsze to w końcu 911, po 2 wydaje mi się, że automaty z epoki są awaryjne i jeżeli chodzi o szybkość zmiany biegów na pewno są sporo wolniejsze niż obecne. Dodatkowo serwis skrzyni manualnej, na pewno jest mniej problematyczny? Chyba, że automat w 964 jest super i nie należy się go bać?
Druga sprawa to napęd. Nie mam doświadczenia z tył napędem, całe życie jeżdżę FWD albo 4x4. 964 nie będzie na codzień, ale myślałem o różnych wycieczkach więc chciałbym się czuć pewnie jeżeli będę podróżował np. w deszczu, dodatkowo będzie jeździła nim też moja żona. Pytanie brzmi czy upierać się na C4 czy C2 w zupełności jest OK. 4x4 pewnie jest bardziej kosztowne w utrzymaniu i bardziej awaryjne, ale samochod z 4x4 zachowuje się bardziej przewidywalnie. Pytanie brzmi czy napęd 4x4 sprzed 30 lat dobrze działa, czy może jest tylko dołączany i nie wiele wnosi do jazdy. Użytkuję w miarę nowe samochody, więc nie mam pojęcia jak działa napęd 4x4 w starszych modelach. Ktoś tu na pewno ma doświadczenie z jazdy C2 i C4.
|
|
Góra |
|
evan
|
Napisane: 25.07.2019, 12:26 |
|
|