|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 10 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Doggy Dogg
|
Napisane: 1.01.2014, 22:51 |
|
Dołączył: 1.01.2014 Posty: 99
|
Jeszcze raz witam wszystkich.
To mój dopiero drugi post i nie wiem czy we właściwym miejscu, jeżeli nie to sorry.
Przymierzam się do mojego pierwszego Porsche. Najpierw mocno myślałem nad 911-kami 997.2: C4GTS, potem nad trochę bardziej lajtową wersją C4S. Jednak w ostatnim czasie coraz bardziej chodzi mi po głowie Cayman 981. Nowej 911-tki nie biorę pod uwagę - stara bardziej mi się podoba no i cena. Pierwsze pytanie do Was: czy w dobrym "podryfowałem" kierunku jeżeli chodzi o wybór pierwszego w życiu porscha. Czy "stara 911" byłaby mimo wszystko lepszą opcją.
Wiadomo, 981 to świeże i nowoczesne auto z centralnym silnikiem i niezaprzeczalnymi zaletami (zwinność, prowadzenie), jednak urok 911 jest nie do przecenienia. Nie wiem czy w ogóle można porównywać te dwa modele: zalety jednego są często wadami drugiego.
Będzie to 5 auto w rodzinie, podejrzewam że rocznie nie zrobie nim więcej niż 8-10 tkm. Nie zależy mi koniecznie na oszałamiającej mocy i osiągach typu niskie 4s do setki, w końcu będzie to moje pierwsze auto stricte sportowe, na rakiety typu turbo czy gt3 jeszcze będę miał czas (mam nadzieję :) ). Rozważam nawet bazowego Caymana 2.7 i przy tej okazji moje drugie pytanie:
Czy ktokolwiek mógłby powiedzieć mi coś na temat tego egzemplarza:
http://www.porschewarszawa.com.pl/ofert ... ayman/296/
Może ktoś widział, jeździł i czy w ogóle według Was ten egzemplarz warty jest zainteresowania. Każde info i/lub uwaga będą cenne. Z góry dzięki za odpowiedzi.
Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 2.01.2014, 10:22 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Jeśli auto może być 2-osobowe wybór jest świetny. Natomiast co do wersji - z doświadczenia (nie tylko mojego) wynika, że szybko zaczyna brakować mocy Więc byś nie musiał zmieniać auta za szybko lepiej od razu wziąć 'S' Chyba że auto ma służyć do cruisingu. Ale jeśli planujesz wypady na tor (a chyba planujesz?) to zdecydowanie 'S'.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
mart2014
|
Napisane: 2.01.2014, 11:21 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 4091
|
wydaje mi się, że za taką kwotę powinieneś znaleźć 911 997 S z PDK i innym fajnym wyposażeniem i przebiegiem pewnie ok. 40-80tys km (rocznik 2008-2009/2010).
Jeździłem Caymanem S przez prawie 3 lata i to b. fajne auto na pierwsze Porsche. świetnie wyważone, w miarę komfortowe, i dla dwóch osób bardzo pakowne (2 bagażniki). sprawdzi się świetnie w slalomach; na torze w podstawowej wersji szybko zabraknie Ci mocy - szukałbym wersji S. Teraz mam 997 S z PDK i różnica jest duża, nadal jednak Caymana (S) będę darzył szacunkiem.
Jeśli chodzi o ten konkretny egzemplarz, to podjechałbym do PCW, obejrzał, i wypytał jak auto było używane (czy to nie przypadkiem wersja demo, używana na torze, lotniskach itp.). z drugiej strony zrobiłem swoim Caymanem ok. 34tys km i usterek było zero (poza jedną pękniętą linką od sprzęgła za 180zł ...).
|
|
Góra |
|
rafie
|
Napisane: 2.01.2014, 13:34 |
|
Dołączył: 18.01.2012 Posty: 1647 Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
|
Czy ten Cayman nie był na zlocie z okazji 50 rocznicy 911 ? Przyjechał nim były naczelny Top Gear p. Piotr Frankowski. Jeśli tak, to jednak DEMO.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 2.01.2014, 13:42 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Trzeba by poszukać w gazetach Na pewno jeździł nim David T
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Doggy Dogg
|
Napisane: 2.01.2014, 16:59 |
|
Dołączył: 1.01.2014 Posty: 99
|
Czyli generalnie od demówek trzymać się z daleka?? Czy zawsze regułą jest że nie mają lekko i są katowane do bólu przez dziennikarzy i potencjalnych klientów?? Słyszałem różne historie, np. o zatajaniu przez salon w dokumentacji ubezpieczeniowej napraw aut demo wystawianych na sprzedaż, ale wierze że tak szanowana marka by sobie na to nie pozwoliła, zresztą dziś pewne są tylko śmierć i podatki. Rok temu oglądałem w PCW zastępcze c4gts i Pan handlowiec z góry bez pytania zaznaczył, że samochód miał lakierowany zderzak i maskę. Więc spox.
Do Wa-wki nie mam blisko i pewnie do PCW podjadę dopiero przy jakiejś okazji.
Rozumiem, że sugerujecie zakup wersji S bez względu czy 981 czy 997, tak dla tzw. "świętego spokoju"?? Na jeździe po torze w każdym bądź razie mi nie zależy.
Wiem, że któryś z klubowiczów miał (może nadal ma?) ładną białą c4s '10 na pdk, ale musze mieć f-vat 23%... Gdyby wpadła Wam w oko jakaś fajna sztuka w przedziale 220 - 275 k pln będę wdzięczny za wiadomość.
A może ktoś z szanownych klubowiczów wymienia swojego Caymana na coś mocniejszego?!
PEACE
|
|
Góra |
|
TomRS
|
Napisane: 3.01.2014, 11:59 |
|
Dołączył: 16.12.2011 Posty: 825
|
Kolega Uluś zdaje się chciał sprzedać swojego Caymana, gdzieś na forum jest wątek, auto na pewno warte rozważenia. Dużą zaletą Caymana i Boxstera, są niskie jak na Porsche koszty części eksploatacyjnych, co jest dość istotne przy użytkowaniu na torze.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 3.01.2014, 13:04 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Tak Ci się tylko wydaje, że nie będziesz chciał jeździć po torze
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
uluś
|
Napisane: 4.01.2014, 23:02 |
|
Dołączył: 30.01.2011 Posty: 244
|
Moj cayman to nie 981 , tylko 987, czyli szukasz czegos innego i w innym przedziale cenowym.
Cayman jest u mnie 3 samochodem i robie nim 10 tys km rocznie, wiec jak to ma byc piąte auto dla ciebie, to chyba do 5 tys nie dobijesz
Wersje bazową raczej sobie odpusc, potrzeba mocy jest zawsze.
Demo, ktore ma 20 000 km tez bym odpuscil
a czy 981 czy 997 ? koniecznie musisz pojezdizc przede wszystkim. Cayman na pewno ci wiecej wybaczy, Cayman Ci prawie wszystko wybaczy, ciezko go wyprowadzic z rownowagi.
|
|
Góra |
|
Doggy Dogg
|
Napisane: 20.02.2014, 22:55 |
|
Dołączył: 1.01.2014 Posty: 99
|
Panowie, odgrzewam temat!!
Po jazdach 981 i 997 nie mam wątpliwości: 911 is the ONE. W związku z tym szukam:
- Carrera coupe GTS / 4GTS
- 100% bezwypadkowy, nielakierowany, zadbany, z historią serwisową, od niepalącego właściciela
- z polskiego salonu, od I właściciela, nie od handlarza
- przebieg poniżej 35 kkm udokumentowany
- koniecznie PDK ze Sport Chrono Plus + PSE, felgi RS Spyder, reszta wyposażenia mniej istotna
- preferowana Faktura VAT
Może zbyt dużo kryteriów i wymagań ale myślę, że nie są nierealne do spełnienia
Gdyby któryś z szanownych klubowiczów/forumowiczów posiadał na sprzedaż lub miał namiar na takową zabawkę proszę o ofertę lub wiadomość na skrzynkę.
Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 10 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|