Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 11.09.2016, 17:40 

Dołączył: 21.08.2013
Posty: 97
kilkuletni z przebiegiem 200-300k Cayenne Turbo to chyba najdrozszy w utrzymaniu model-zuzycie paliwa,opon,kolockow kosmiczne. do tego ew. naprawy rozwala Twoj portfel


zacznij od Boxtera lub 911 996 ale razcej boxsta


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.09.2016, 18:16 

Dołączył: 9.09.2016
Posty: 13
Ale Kian . Ja nie szukam Cayenne Turbo ... W pierwszym poście wkleiłem tylko przykładowego linka z zapytaniem czemu turbo jest tańsze niż GTS .

Nie szukam samochodu nawet dla siebie lecz dla żony . Ma to być SUV , w 911 nie zmieści ona wózka , a to główny powód zmiany samochodu .


Ad.2

Znalazłem na jednej z aukcji Cayenne z zepsutym silnikiem 4.8 S . Taki silnik wtedy lepiej naprawić w porządnym serwisie znającym się na tym , czy wywala się go i kupuje używany motor z pewnego żródła ?
Jaki wtedy jest koszt naprawienia tego porządnie jak należy ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.09.2016, 18:36 

Dołączył: 21.08.2013
Posty: 97
ad1 usiadz zobacz ile kosztuje opona i na ile starcza to samo klocki. ile oleju wchodzi.jakie jest spalanie , ile kosztuja drobne z pozoru usterki.

ad.2 jesli naprawa bylaby oplacalna to na pewno sprzedajacy naprawilby silnik lub wstawil inny.

nie zaczynaj z Porsche od takich numerow.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.09.2016, 19:00 

Dołączył: 30.05.2016
Posty: 152
Panowie nie przeginajmy. Oprócz silnika reszta rzeczy kosztowo jak Touareg i Q7. A że silniki jak napisalem sa z wieloma wadami to jeśli kolega chce SUVa z dobrym silnikiem benzynowym to trzeba uderzać do konkurencji i takie są fakty. Pierwsze z brzegu 4.2 grupy VW. Robi sie rozrząd za te 5 tys zł i spokój. Więcej do silnika sie praktycznie nie zagląda. Przebiegi rzędu 400-500 tys nie są niczym kosmicznym. To samo 4.4 czy 4.8 z BMW lub 5.0 5.5 z Merola.

Dla sprostowania pomijam Turbo/S/GTS. Wyłącznie "normalne" wersje


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.09.2016, 22:14 

Dołączył: 11.05.2014
Posty: 1930
Skoro dla zony to 3,2v6 albo 3,6v6 wystarczy.. Cayenne to nie rajdowka do przyjemnosci box albo 911.. Dla mnie bardzo komfortowe auto i nie ma kosmosu jesli chodzi o serwis. Wytrzymalosc na przyzwoitym poziomie i silniki grupy VW.. W 4,5 czy 4,8 osobiscie bym sie nie pchal chyba ze auto ze 100% historia serwisowa..


Sent from my iPhone using Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.09.2016, 13:15 

Dołączył: 9.09.2016
Posty: 13
Dostałem nr VIN Cayenne z gdańska . Czy jest na forum ktoś kto ma możliwość sprawdzenia go ?

http://otomoto.pl/oferta/porsche-cayenn ... yxQs7.html

Vin : WP1ZZZ9PZ8LA45013

Dowiedziałem się że mial lakierowane oba tylne błotniki i faktyczncznie kiedy się przyjrzałem z jednej strony schodzi klar . Ta wersja S mogła mieć fabrycznie takie zderzaki ? Przedni napewno jest od turbo , no i ten wydech też jakby nie od S


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.09.2016, 15:41 

Dołączył: 9.09.2016
Posty: 13
Orientuje sie ktos jaki jest orientacyjny koszt wymiany silnika cayenne gts ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.09.2016, 16:20 

Dołączył: 4.05.2016
Posty: 73
Od 12 do 20 tysięcy złotych. Zalezy co i jak chcesz zrobić.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.09.2016, 19:59 

Dołączył: 21.04.2016
Posty: 442
Marion napisał(a):
Najpierw ochłoń z zakupowego amoku bo jeśli sam się nie schłodzisz to zaraz schłodzi Cię serwis.

Myślę, że to dobra rada.

Już ktoś Ci napisał odnośnie 3,2 i 3,6 silnika.
Należy więc samemu sobie odpowiedzieć dlaczego chcesz mieć 4,5 albo 4,8? Czy jest Ci to potrzebne - tzn. Twojej żonie.
Ja miałem podobny dylemat kupując swoje auto.
Czy kupić 928 czy 911. Chciałbym mieć oba ale mnie na to nie stać - na razie :).
Spisałem sobie zalety i wady zakupu 928 i 911. Według mnie więcej zalet i wad miał zakup 911... Wybrałem 911 :).
Tutaj zrób podobnie. Spisz zalety samochodów z silnikami różnymi. Porównaj sobie ceny zakupu, serwisu ogólnie ujętego (wraz z częściami) (jeśli nie znasz cen części - wystarczy tel do dowolnego serwisu Porsche i w 30 minut będziesz znał ceny wszystkich części eksploatacyjnych - bo to jest najważniejsze).
Na koniec wybierz to co Wam pasuje najbardziej i nie rezygnuj...
Powodzenia


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum