Witam , jestem w poszukiwaniu Cayenne pierwszej generacji najlepiej poliftowej czyli <2007. Od ok 2 tygodni z poziomu goscia przeszukiwałem forum czytając wszystko co miało fraze cayenne . Efekt tego taki że zrobił mi się w głowie mętlik , a informacje zmieszały ze soba stąd ten temat .
Najlepiej kupiłbym wersje GTS same o niej dobre informacje . Ogólnie jest dla mnie idealnym kompromisem . Problemem jest jednak budżet , ponieważ poza zmianą samochodu żonie jestem w trakcie budowy domu .
Z moich obserwacji ogłoszeń internetowych zauważyłem że taniej można kupić wersję turbo niż GTS . Z czego to wynika ? Np poniżej ładnie wyglądająca jedna z wersji Turbo :
http://otomoto.pl/oferta/porsche-cayenn ... ypMpp.htmlJednak zakupu turbo nie biorę pod uwage . Mam spory dylemat . Dysponuje kwota ~70k zł . Widać w tej kwocie spokojnie wersje już poliftowe . Nie wiem czy skupić się na wersji poliftowej 4.8 czy patrzeć wersji 4.5 . Która jednostka jest lepsza , mniej awaryjna i jakie są bolączki wady obydwu ? Tą poliftową sztuke widziałem ostatnio w Gdańsku . Czy ktoś zna egzemplarz ?
http://otomoto.pl/oferta/porsche-cayenn ... yxQs7.htmlZ tego co widziałem progi przy tylnej osi są sporo jaśniejsze napewno wymaga to pracy . Myślę że egzemplarz wzięty przez nich zapewne w rozliczeniu był dobrze sprawdzony i byle czego by nie wzieli .
Dzisiaj zauważyłem takie coś w Warszawie . Ktoś zna ? Ewentualnie gdzie tam moge zabrać go na dokładniejsze sprawdzenie jego stanu .
http://otomoto.pl/oferta/porsche-cayenn ... yxVRH.htmlZ góry przepraszam za założenie wątku bardzo podobnego do innych tutaj o Porsche Cayenne . Jednak z mich obserwacji każdy jest ciut inny i będę wdzięczny za każdą pomoc