Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 13.11.2016, 21:00 

Dołączył: 11.11.2016
Posty: 7
Witam. Po tygodniu użytkowania auta zauważyłem kilka problemów.
1) wyciek z uszczelki miski olejowej ( czy orientujecie się czy dużo jest rozbierania by to wymienić – patrzyłem od spodu to nie widziałem sposobu by to w miarę szybko zrobić)

Z góry dziękuje za pomoc


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.11.2016, 0:13 

Dołączył: 30.05.2016
Posty: 152
Z miską zabawy jest sporo. Dmuchawa - klasyka. Przeczysc, nasmaruj i powinno hulać dalej.
Śrubę rozwiercasz, nie ma wyjscia innego.

Co do błędów oba od sond lambda. Czy gasniecie auta można z tym połączyć - ciężko powiedzieć


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.11.2016, 9:28 

Dołączył: 11.11.2016
Posty: 7
proszę powiedzcie mi jak tą dmuchawę naprawić- dużo jest rozkręcania? Drugie pytanie -czy rozwierając lampę jest jakiś sposób by ją ponownie założyć?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.11.2016, 0:48 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5187
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Dmuchawa - jeżeli tak w tym samym miejscu co w 9PA1 (czyli poliftowym
Cayenne I ). Jest nad nogami pasażera. Łatwy dostęp. Co może być
przyczyną uciążliwych dźwięków z drugiej strony - nie wiem.

Miska oleju - ciężki temat na szybko. Tam nie ma uszczelki.

Lampa - nie wiem w jakich cenach są używane lampy - trzeba przekalkulować
co się bardziej opłaca. Naprawić da się wszystko, ale różny może być
finał.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.11.2016, 8:36 

Dołączył: 11.11.2016
Posty: 7
dziękuje za odpowiedź - w poniedziałek idzie na serwis -zobaczymy co powiedzą


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.11.2016, 16:23 

Dołączył: 11.11.2016
Posty: 7
Witam. Mam pytanie dotyczące hamulców- święci mi się komunikat brake pads workshop. Klocki wymieniłem, nowe czujniki a komunikat nie zniknął. trzeba go skasować komputerowo?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.11.2016, 23:16 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5187
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Nie kasuje się go komputerowo.
Pewnie jest któryś przewód gdzieś uszkodzony lub wtyczka.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.11.2016, 11:22 

Dołączył: 7.11.2016
Posty: 27
Ja co prawda jestem po 2 tygodniach użytkowania;)

swieci sie airbag fault i kontrolka poduchy na desce,
Mam problem z parktronikiem,
Rzyga mi spod pokryw zaworow,
Znalazlem olej w zbiorniczku wyrownawczym plynu,
Musze wymyslic jakis sposob na polaczenie bluetooth z telefonem (mam tylko opcje karty sim),
Bardzo slabo dziala mi xenon (lampy do regeneracji?)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.11.2016, 13:49 

Dołączył: 4.05.2016
Posty: 73
Ojej. Słabo to wygląda. Niestety samochód niezadbany chyba jest. Normalnie żadnej z powyższych awarii nie powinno być. Potrzebny gruntowny przegląd i oby nie remont silnika.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.11.2016, 14:02 

Dołączył: 5.05.2016
Posty: 580
dziękuje za takie porsche...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.11.2016, 9:52 

Dołączył: 17.05.2015
Posty: 62
słabo działające ksenony to najprędzej wypalone odbłyśniki (plus możliwe że i żarnik już niedomaga), ale to akurat fraszka jest bo wystarczy wyjąć lampy, wymontować odbłyśniki i oddać do ponownego naniesienia warstwy odbłyśnika - robiłem to u siebie koszt 123 zł z VAT za dwa odbłyśniki plus koszty transportu jakieś 20 zł. Wymontowanie lamp, rozebranie ich i ponowne złożenie jest łatwe do ogarnięcia samemu. przy takiej operacji warto też wymyć klosze od środka.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.11.2016, 10:02 

Dołączył: 12.01.2015
Posty: 231
rodan.555 napisał(a):
słabo działające ksenony to najprędzej wypalone odbłyśniki (plus możliwe że i żarnik już niedomaga), ale to akurat fraszka jest bo wystarczy wyjąć lampy, wymontować odbłyśniki i oddać do ponownego naniesienia warstwy odbłyśnika - robiłem to u siebie koszt 123 zł z VAT za dwa odbłyśniki plus koszty transportu jakieś 20 zł. Wymontowanie lamp, rozebranie ich i ponowne złożenie jest łatwe do ogarnięcia samemu. przy takiej operacji warto też wymyć klosze od środka.


Jak są klejone tym samym klejem co w 996 to wcale nie tak łatwo, klej nawet przy mocnym podgrzaniu nie staje się plastyczny, i przy sklejaniu trzeba cały stary usunąć i zastosować nowy. Trzeba również bardzo uważać na mycie szybki od środka bo ekstremalnie łatwo się rysuje :!:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.11.2016, 10:28 

Dołączył: 17.05.2015
Posty: 62
W cayenne pierwszej generacji nie trzeba rozklejać lamp. Odbłyśnik razem z soczewką wyjmujesz przez otwór do wymiany żarówek.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.11.2016, 18:35 

Dołączył: 2.05.2016
Posty: 240
czy w po lifcie też można wyjąc odbłyśnik tyłem? 2007r


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.11.2016, 20:57 

Dołączył: 4.09.2015
Posty: 626
Lockbud napisał(a):
czy w po lifcie też można wyjąc odbłyśnik tyłem? 2007r

Nie można.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.11.2016, 21:00 

Dołączył: 2.05.2016
Posty: 240
czyli rozklejanie, kiepsko.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.12.2016, 0:32 

Dołączył: 7.11.2016
Posty: 27
rodan.555 napisał(a):
słabo działające ksenony to najprędzej wypalone odbłyśniki (plus możliwe że i żarnik już niedomaga), ale to akurat fraszka jest bo wystarczy wyjąć lampy, wymontować odbłyśniki i oddać do ponownego naniesienia warstwy odbłyśnika - robiłem to u siebie koszt 123 zł z VAT za dwa odbłyśniki plus koszty transportu jakieś 20 zł. Wymontowanie lamp, rozebranie ich i ponowne złożenie jest łatwe do ogarnięcia samemu. przy takiej operacji warto też wymyć klosze od środka.



Polecasz moze jakas konkretna firme?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.12.2016, 11:03 

Dołączył: 17.05.2015
Posty: 62
Teoretycznie bym mógł polecać tą w której robiłem ale szczerze to musiałbym sprawdzić na fakturze gdzie to wysyłałem, bo nie pamiętam. Wiesz wyczyściłem lampy założyłem zregenerowane odbłyśniki i nowe żarniki (to było jakieś półtora roku temu) i od tego czasu już tam nie zaglądałem. żeby sprawdzić jakość trzeba by znów otworzyć lampę i spojrzeć na odbłyśniki czy są nadal dobre.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.12.2016, 16:41 

Dołączył: 5.01.2015
Posty: 114
rodan 555 daj namiary na firmę od regeneracji lamp. Ja wysłałem kiedyś do speca i spasował bo bał się że uszkodzi lampę przy "rozklejaniu"...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.12.2016, 16:55 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Ja robiłem z rozklejaniem w Warszawie, na Syreny. Firma nazywa się Multiglas. Ale to nie są tanie rzeczy ;)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum