Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]

Autor Wiadomość
PostNapisane: 19.03.2011, 18:20 

Witam! Tak jak nakazuje regulamin, jak rowniez i bon ton, przywitalem sie w odpowiednim dziale, a teraz pisze juz o sednie mej sprawy.

Otoz, po wielu milach i kilometrach nawinietych na kola przeroznymi autami, czasami mniej, czasami bardziej sportowymi, przyszedl czas, ze co raz czesciej mysle o Porsche, baa nawet zaczynam przegladac otchlanie internetu w poszukiwaniu wszelakich informacji. Tak wlasnie trafilem tutaj, z czego jestem zadowolony.

Ale do rzeczy: chce zaczac przygode z Porsche, a musze przyznac ze jestem dosc zielony jesli chodzi o te marke. Co prawda mam juz za soba mocne Mercedes-Benz, Nissan, Acura, Lexus czy Chrysler, ale doskonale zdaje sobie sprawe z tego, iz kazda marka wymaga czegos innego od kierowcy, a zwlaszcza ta. Jako ze budzet mam dosc ograniczony do powiedzmy 70-80 tys pln, a owe Porsche bedzie rownorzednie moim drugim autem, dosc powaznie rozgladam sie za 996. Nie szukam auta do szpanu, a do czerpania czystej przyjemnosci z jazdy. Nie pytam czy warto, bo napewno tak. Prosze Was jednak o przyblizenie mi spraw obcowania z tym autem na codzien, kosztow jakie ponosi kazdy uzytkownik , czego sie wystrzegac a czym nie przejmowac, a moze i o polecenie konkretnego egzemplarza.

Za wszystkie rady i sugestie bede niezmiernie wdzieczny.

Pozdrawiam!

Tytuł:
PostNapisane: 19.03.2011, 22:03 

Witaj,

hm 80 tys. to dużo na 996 albo za mało na 996FL.

Na silniki 3,4 w 996 trzeba bardzo uważać.

A może jakieś 964 lub Carrera 3,2 za te pięniądze, będzie klasycznie i z klimatem?

Tytuł:
PostNapisane: 20.03.2011, 0:13 

Dlaczego na silniki w 996 trzeba uwazac? - bo ja, szczerze mówiąc też nie wiem...

Tytuł:
PostNapisane: 20.03.2011, 0:36 

jakkkub napisał(a):
Dlaczego na silniki w 996 trzeba uwazac? - bo ja, szczerze mówiąc też nie wiem...

Witam,