|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 7 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Kolpieczyk
|
Napisane: 19.03.2011, 18:20 |
|
Dołączył: 19.03.2011 Posty: 6
|
Witam! Tak jak nakazuje regulamin, jak rowniez i bon ton, przywitalem sie w odpowiednim dziale, a teraz pisze juz o sednie mej sprawy.
Otoz, po wielu milach i kilometrach nawinietych na kola przeroznymi autami, czasami mniej, czasami bardziej sportowymi, przyszedl czas, ze co raz czesciej mysle o Porsche, baa nawet zaczynam przegladac otchlanie internetu w poszukiwaniu wszelakich informacji. Tak wlasnie trafilem tutaj, z czego jestem zadowolony.
Ale do rzeczy: chce zaczac przygode z Porsche, a musze przyznac ze jestem dosc zielony jesli chodzi o te marke. Co prawda mam juz za soba mocne Mercedes-Benz, Nissan, Acura, Lexus czy Chrysler, ale doskonale zdaje sobie sprawe z tego, iz kazda marka wymaga czegos innego od kierowcy, a zwlaszcza ta. Jako ze budzet mam dosc ograniczony do powiedzmy 70-80 tys pln, a owe Porsche bedzie rownorzednie moim drugim autem, dosc powaznie rozgladam sie za 996. Nie szukam auta do szpanu, a do czerpania czystej przyjemnosci z jazdy. Nie pytam czy warto, bo napewno tak. Prosze Was jednak o przyblizenie mi spraw obcowania z tym autem na codzien, kosztow jakie ponosi kazdy uzytkownik , czego sie wystrzegac a czym nie przejmowac, a moze i o polecenie konkretnego egzemplarza.
Za wszystkie rady i sugestie bede niezmiernie wdzieczny.
Pozdrawiam!
|
|
Góra |
|
Długi
|
Napisane: 19.03.2011, 22:03 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1196
|
Witaj,
hm 80 tys. to dużo na 996 albo za mało na 996FL.
Na silniki 3,4 w 996 trzeba bardzo uważać.
A może jakieś 964 lub Carrera 3,2 za te pięniądze, będzie klasycznie i z klimatem?
|
|
Góra |
|
jakkkub
|
Napisane: 20.03.2011, 0:13 |
|
Dołączył: 16.12.2010 Posty: 34
|
Dlaczego na silniki w 996 trzeba uwazac? - bo ja, szczerze mówiąc też nie wiem...
|
|
Góra |
|
Długi
|
Napisane: 20.03.2011, 0:36 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1196
|
jakkkub napisał(a): Dlaczego na silniki w 996 trzeba uwazac? - bo ja, szczerze mówiąc też nie wiem...
Witam,
silnik 3,4 przy bardziej sportowej jeździe - wykazuje tendencje do zacierania panewek, pękania cylindrów itd.
Sam widziałem jak na Poznaniu 2 silniki 3,4 poszły sobie.
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 20.03.2011, 0:37 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
Nie wiem z jakimi obcowałeś Mercedesami - jeżeli z klasą S/SL/CL koszta obsługi 911 są (przynajmniej) porównywalne, często jednak wyższe...
W budżecie 70-80t. - auto na codzień - w zasadzie w grę wchodzi tylko model 996 przed FL, jeżeli 2/3 auto w rodzinie - model 964 vel wiatrak (mocno klasycznie)
Niestety w 996 (pre-2002) silniki 3.4l. są podatne na poważne usterki mechaniczne, dopiero po lifcie silniki zostały przekonstruowane na 3.6l. i ich awaryjność znacznie spadła.
Ma to wprost-poroporcjonalne odzwierciedlenie w cenach na rynku.
|
|
Góra |
|
jakkkub
|
Napisane: 20.03.2011, 0:45 |
|
Dołączył: 16.12.2010 Posty: 34
|
O masz...
Mam taki silnik. Szkoda, że wcześniej nie wiedziałem...
|
|
Góra |
|
Kolpieczyk
|
Napisane: 20.03.2011, 18:08 |
|
Dołączył: 19.03.2011 Posty: 6
|
Czyli przedliftingowe 996 nalezy omijac?
pozdrawiam!
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 7 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|