Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 19.03.2011, 18:20 

Dołączył: 19.03.2011
Posty: 6
Witam! Tak jak nakazuje regulamin, jak rowniez i bon ton, przywitalem sie w odpowiednim dziale, a teraz pisze juz o sednie mej sprawy.

Otoz, po wielu milach i kilometrach nawinietych na kola przeroznymi autami, czasami mniej, czasami bardziej sportowymi, przyszedl czas, ze co raz czesciej mysle o Porsche, baa nawet zaczynam przegladac otchlanie internetu w poszukiwaniu wszelakich informacji. Tak wlasnie trafilem tutaj, z czego jestem zadowolony.

Ale do rzeczy: chce zaczac przygode z Porsche, a musze przyznac ze jestem dosc zielony jesli chodzi o te marke. Co prawda mam juz za soba mocne Mercedes-Benz, Nissan, Acura, Lexus czy Chrysler, ale doskonale zdaje sobie sprawe z tego, iz kazda marka wymaga czegos innego od kierowcy, a zwlaszcza ta. Jako ze budzet mam dosc ograniczony do powiedzmy 70-80 tys pln, a owe Porsche bedzie rownorzednie moim drugim autem, dosc powaznie rozgladam sie za 996. Nie szukam auta do szpanu, a do czerpania czystej przyjemnosci z jazdy. Nie pytam czy warto, bo napewno tak. Prosze Was jednak o przyblizenie mi spraw obcowania z tym autem na codzien, kosztow jakie ponosi kazdy uzytkownik , czego sie wystrzegac a czym nie przejmowac, a moze i o polecenie konkretnego egzemplarza.

Za wszystkie rady i sugestie bede niezmiernie wdzieczny.

Pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.03.2011, 22:03 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1196
Witaj,

hm 80 tys. to dużo na 996 albo za mało na 996FL.

Na silniki 3,4 w 996 trzeba bardzo uważać.

A może jakieś 964 lub Carrera 3,2 za te pięniądze, będzie klasycznie i z klimatem?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.03.2011, 0:13 

Dołączył: 16.12.2010
Posty: 34
Dlaczego na silniki w 996 trzeba uwazac? - bo ja, szczerze mówiąc też nie wiem...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.03.2011, 0:36 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1196
jakkkub napisał(a):
Dlaczego na silniki w 996 trzeba uwazac? - bo ja, szczerze mówiąc też nie wiem...


Witam,

silnik 3,4 przy bardziej sportowej jeździe - wykazuje tendencje do zacierania panewek, pękania cylindrów itd.
Sam widziałem jak na Poznaniu 2 silniki 3,4 poszły sobie. :(


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.03.2011, 0:37 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
Nie wiem z jakimi obcowałeś Mercedesami - jeżeli z klasą S/SL/CL koszta obsługi 911 są (przynajmniej) porównywalne, często jednak wyższe...

W budżecie 70-80t. - auto na codzień - w zasadzie w grę wchodzi tylko model 996 przed FL, jeżeli 2/3 auto w rodzinie - model 964 vel wiatrak (mocno klasycznie)
Niestety w 996 (pre-2002) silniki 3.4l. są podatne na poważne usterki mechaniczne, dopiero po lifcie silniki zostały przekonstruowane na 3.6l. i ich awaryjność znacznie spadła.
Ma to wprost-poroporcjonalne odzwierciedlenie w cenach na rynku.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.03.2011, 0:45 

Dołączył: 16.12.2010
Posty: 34
O masz... :(
Mam taki silnik. Szkoda, że wcześniej nie wiedziałem...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.03.2011, 18:08 

Dołączył: 19.03.2011
Posty: 6
Czyli przedliftingowe 996 nalezy omijac?

pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum