Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 1.11.2016, 10:19 

Dołączył: 5.05.2016
Posty: 580
Dzień dobry wszystkim.

Proszę was o poradę która mam nadzieje pomoże w problemie jaki mam z pocztex.



Dnia 26.10 ( środa ) wysłałem kurierem pocztex 24 4 nowe opony Dunlop do klienta z Gorzowa Wielkopolskiego o wartości 1800 zł ( koszt przesyłki 85 zł za ktory ja zapłaciłem )



Kurier podczas odbioru stwierdził że opony są bardzo dobrze zapakowane ( kilkanaście razy mocno owinięte folią stretch ) po czym powiedział że dotrą do klienta na drugi dzień czyli w czwartek.



W czwartek opony dotarły do klienta po czym okazało się że brakuje jednej opony a więc klient ich nie przyjął.



Po rozmowie z kurierem ten zasugerował mi abym zadzwonił na magazyn w celu wyjaśnienia sytuacji.



Po rozmowie z magazynierem okazało się że po drodze jedna opona zagineła a więc napisałem do poczty polskiej reklamacje opisując całą sytuacje.



Klient który miał odebrać opony dalej jest nimi zainteresowany ale okazuje się że pocztex chce mi zwrócić opony ( 3szt ) powiedzieli że jeżeli do środy nic się nie zmieni to muszą mi je wysłać spowrotem.



Jak z nimi dalej walczyć?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.11.2016, 11:25 

Dołączył: 21.07.2015
Posty: 81
Zagubili część kompletu bez którego całość nic juz nie jest warta.Nawet jesli zwrocą ci jedną taką samą nową oponę to ona nie będzie juz tworzyła tego kompletu.(nie rowne zuzycie bieznika)
Ja bym reklamował aby zwrocili całą wartość przesyłki czyli 1800zl plus te 80 .
Jak odbierzesz tą wybrakowaną paczke to juz dupa.Dostaniesz co najwyzej jedną nową oponę i juz nie sprzedasz tego kompletu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.11.2016, 11:49 

Dołączył: 5.11.2012
Posty: 249
Ale Bristol napisał, że opony były nowe, więc na szczęście aż takiego problemu nie ma :roll:

Rozumiem, że przesyłka nie była ubezpieczona ale mimo wszystko domagać się zadośćuczynienia... no I jak najdalej od Pocztexu :banghead:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.11.2016, 23:44 

Dołączył: 12.08.2012
Posty: 560
Nie ogarniam po co to pytanie jest na tym forum? Ani kurierów poczty polskiej czy prezesa tu nie ma. Współczuję Ci Twojej straty ale każdy ma jakieś problemy.

p.s.
Dzisiaj nam we Włoszech pod Adria Raceway na stacji paliw automat zabrał 50 euro a paliwa nie dal :(


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.11.2016, 9:57 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3928
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Że Rafałowi automat nie zwróci 50 E to pewne niestety, też to przeżyłem, choć na 20 E. Poza tym komentarz trafny.
Natomiast po co komu jedna opona ? Pewno się znajdzie i tą droga idzmy do szczęśliwego finału. Jak się znajdzie to prosimy o wiadomość.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.11.2016, 14:57 

Dołączył: 5.05.2016
Posty: 580
Oczywiście dam znać jak sprawa się zakończyła.

Póki co dowiedziałem się że paczka była ubezpieczona na 1000zł i wróci do mnie a wtedy w obecności kuriera zostanie sporządzony protokół o niekompletnej paczce..


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum









cron