David napisał(a):
wszystko zalezy do czego auto ma służyć ?
trzeba pamietać że inne elementy zawieszenia szybciej się zużywają
prowadzenie znacznie sie poprawia
komfort znacznie spada
http://www.powerflex.co.uk/Raczej do normalnej jazdy i nie na tor, więc najlepiej gdyby twardość pozostała bez zmian w stosunku do oryginału.
Po ostatnim przeglądzie u Rafała Duszy wyszło , że dwa elementy w przednim zawieszeniu powoli trzeba będzie wymienić. Wprawdzie nic się jeszcze nie tłucze, ale wyraźnie czuć , że autko już nie jedzie taj jak powinno.
Uważam, że jeżeli brać się za zawieszenie to kompleksowo, bo tak na raty to można co chwilę potem do warsztatu jeździć.
Od tulei poli najbardziej oczekiwał bym zwiększonej wytrzymałości ale bez zmiany twardości zawieszenia , nawet jeżeli miało by to oznaczać brak poprawy trakcji w stosunku do oryginału.
Oczywiście mogę wymienić wszystko na oryginały i na pewno będzie ok, ale nawet jak części będą oryginalne, to temat wróci z pewnością dużo szybciej niż na częściach z produkcyjnego montażu.
Drogi w kraju mamy wprawdzie coraz lepsze ale do ideału wciąż daleko , dlatego dobre i wytrzymałe zawieszenie to bardzo ważna kwestia.
Producenci poli podają że wytrzymałość jest większa do 5 razy, ale nawet gdyby to było 2 razy, to myślę że już warto.
Pytanie tylko czy jest to marketing czy fakt.
Jeżeli , jest tak jak David piszesz, że przy poli inne elementy zawieszenia bardziej się zużywają to trochę dyskwalifikuje przy moich założeniach (jedno poprawię a drugie zniszczę). Rozumiem jednak, że gdybym zastosował tuleje o twardości takiej jak standardowe gumy to tego problemu nie ma ?
Qbak napisał(a):
Ja też jestem na TAK Smile
Mam u siebie i też mam wrażenie że auto lepiej się prowadzi,
ale może to placebo? W końcu kasa wydana i miało być lepiej
to jest? Very Happy
Także polecam Powerflex. Innych nie próbowałem.
A jak długo je masz i czy potwierdzasz zwiększoną wytrzymałość ?
Samochód jest bardziej twardy ?