Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]

Autor Wiadomość
PostNapisane: 1.08.2016, 21:48 

Witaj, jestem studentem w Warszawie i piszę końcową pracę na temat potencjalnego nowego produktu ubezpieczenia samochodowego. Stworzyłem ankietę żeby zrobić dalszą statystyczną analizę która pozwoli mi zrozumieć i opisać demograficzny rynek Polski i opinie o takim produkcie. Ankieta jest anonimowa, tworzona przeze mnie, nie służy do celów marketingowych i zajmuje 3 minuty. Byłbym wdzięczny za udział. Mam obecnie 60 odpowiedzi i muszę osiągnąć 200. Dziękuję z góry!

https://demo-account.onlinesurveys.ac.u ... nected-car

PostNapisane: 1.08.2016, 23:45 

fajne, prosze.

PostNapisane: 2.08.2016, 9:23 

Wypełnione, jednakże jeżeli faktycznie chcesz zamieścić treść i wyniki tej ankiety w pracy dyplomowej, radzę zmienić możliwe odpowiedzi w pytaniu dotyczącym wykształcenia, licencjat to wykształcenie wyższe, a wykształcenie "ponad wyższe" nie istnieje. Dodatkowo moim zdaniem warto dodać opcje: inżynier, mgr inż., oraz dr inż. Możesz się dowiedzieć się dzięki temu czy "techniczni" bardziej czy mniej się rozbijają. Pozdrawiam i życzę powodzenia.

Aktualne odpowiedzi na to pytanie w ankiecie to:

poniżej średniego
średnie
student
licencjat
wyższe
ponad wyższe

EDIT:
Pierwszy wynik google: https://pl.wikipedia.org/wiki/Wykszta%C5%82cenie

PostNapisane: 2.08.2016, 11:37 

Zrobione. Rozumiem, że rodzaj ceny ubezpieczenia będzie się różnić z wmontowanym urządzeniem szpiegowskim. Akurat pracuje w takiej firmie co produkujemy takie urządzenia. Aktualnie nic to nie wnosi do kwoty ubezpieczenia, a jest traktowany jako dodatek. utrzymanie takiego urządzenia to koszt 30-40 zł miesięcznie gdyż urządzenie musi posiadać kartę SIM, która pobiera dane na serwer korzystając przy tym z internetu. Prywatnie nie opłacalne. Zaś jak ma się firmę i własną flotę - bardzo dobra sprawa.