Mam ogromny problem z moim Cayenne GTS 2013, dotyczy on czujnika kata skrętu. Oddałem auto do ASO Porsche gdzie kazali mi kupić nowa taśmę w kierownice z czujnikiem kata skrętu, oddałem auto do elektronika Który podczas wymiany i kalibracji odkrył ze stary czujnik działa, ale po założeniu obu w kolumnie kierownicy tracą kalibrację ustawiają jakiś dziwny kat skrętu 825* stopni. Nie daje się tego skalibrować ani skasować przez co auto wariuje i oczywiście nie działa esp start stop psm i inne
Pytanie, czy taśma podczas zakładania była ustawiona w połowie? Miałem podobny problem z PSM w 987. Wymieniłem taśmę i też nie działało, serwisówka ustawienie taśmy do znacznika w środkowej pozycji i dopiero było ok. Skalibrowało się automatycznie podczas jazdy.
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników