Teoretycznie powinno się tak robić, bo szpilki zmieniają trochę swoje wymiary podwpływem temperatury ( rozciągają się i kurczą ), ale się raczej tego nie praktykuje, bo są to różnice raczej nie mające ąz tak mocnego wpływu na prawidłowe trzymanie głowicy z blokiem.
Jak pisze drwal, tez zadko kiedy uzywalem nowe. Oczysc gwinty z obu stron i caly czpien, sprawdz czy nie maja pekniec i koniecznie jak wygladaja gwinty z obu stron. Przerwany gwint da niepoprawny odczyt na torque wrench. Na noc dobrze jest szpilki, nakretki i podkladki zanuzyc na tacy w czyms do hamulcow lub innym specifikiem twego gustu.
Pamietaj o poprawnej kolejnosci dokrecaniu jej przy montazu.
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników