Może zacznę od uratowania reputacji tej biednej 911 bo z mojej osobistej już niewiele zostało
Odnośnie rejestracji – tak zgadza się. Samochód nie jest zarejestrowany w kraju ale ma aktualne badanie techniczne, ubezpieczenie, opłaconą akcyzę, VAT, zrobione tłumaczenia. Zatem pozostaje iść jedynie do wydziału komunikacji i zarejestrować. Sorry za polską tablicę. No ale poinformowałem Cię (kol. Lisek) o tym przed przyjazdem....
Plac na którym było kilka aut…. Tak. Mamy serwis samochodowy (nie blacharsko-lakierniczy) więc zawsze stoi tam kilka aut:D
Jedyne uszkodzone auto a raczej z odkręconym przednim pasem stało jedynie moje prywatne BMW Z4 Coupe. Nie na sprzedaż
Strasznie zakurzone… czy strasznie?? dla mnie nie… Myjnia za 5pln rozwiązałaby problem - zaproponowałem zresztą że podjedziemy żebyś mógł sobie spoookojnie wszystko zobaczyć
Zderzak i maska były lakierowane – maska blisko krawędzi była uszkodzona, tak, na powierzchni kilku centymetrów kwadratowych może znaleźć się szpachla. Mówiłem Ci o tym...
Przymazana krawędź drzwi czy jakaś ryska lakierem z pędzelkiem do zaprawek…. Tak. Detalingu tego auta nie robiłem. Zrobię w tygodniu zdjęcia tych wszystkich rysek to sobie sami zobaczycie ogrom problemu
Lakier mierzyłeś, mierzyłeś wreszcie powiedziałeś że jest trochę grubiej po bokach ale to nic nie znaczy... To jak wreszcie Ci wyszło?
Zrobię sam pomiary powłoki lakierniczej na całym aucie to się do tego odniosę.
Auto zostało wyprodukowane na początku roku 2000. Normalnym jest że szyby mogą mieć takie daty. Mylę się?
Felgi strasznie porysowane… Znów to słowo… No zdjęcia są… Ale mogę wrzucić jeszcze więcej i jeszcze bardziej szczegółowych
Silnik, napęd, podwozie – NIE SĄ UMYTE! mam zdjęcia w telefonie to zaraz wrzucę - zobaczycie sobie czy umyte czy może naturalnie zdrowe i nie upocone w oleju
Co Ty się uczepiłeś tej pracy na wolnych??
Pracujący na wolnych obrotach silnik może przecież sobie korygować obroty w malutkim zakresie – rzędu 50RPM. To jest normalne. Zgadza się?
Nie ma mowy o wypadaniu zapłonów!
Filmik mam nagrać i na YT wrzucic pod osąd forumowiczów??
Huczenie podczas jazdy…. Mamy zimowe opony... zweryfikuję to jeszcze - jeśli okaże się że łożysko któregoś koła się kończy to je wymienię.
911 nie jest tak wyciszone jak Twój Mercedes…
Skrzypek w tylnym zawieszeniu pojawiający się na głębszym dobiciu namierzyłem - to tuleja met-gum na wahaczu poprzecznym. Jeśli będzie irytować można wyrzucić bodaj cały wahacz. Koszt nie przekracza 500PLN
Dokumentacja serwisowa
Kolego… Wyjąłem z etui jeden tylko kwit żeby pokazać Ci jakość spalin jaką utrzymuje to auto na przestrzeni lat. Porsche w Szwajcarii do końca było serwisowane w ASO! Jest przecież książka serwisowa której nawet nie otworzyłeś. Jest też dokument z opisem uszkodzenia auta. Wtedy też auto trafiło do ASO. Jest tam zapisany przebieg.
Sam przyznałeś że to pierwsze 911 które oglądasz… Doszukiwałeś się problemów tak gdzie ich nie ma!
Podważałeś autentyczność przebiegu… kiedy jest on potwierdzony na wielu dokumentach!
Przejmujesz się mega kosztownymi awariami napędu na 4 koła... Przyjacielu! Cena używanego dyfra to jeden tysiąc złotych!
Silnik jest suchy jak pieprz – dla Ciebie musiał być umyty... nie ma innej opcji...
Bałeś się strasznie, ciągle doszukując jakiegoś fuckup’u.
Wiem, opowiedziałeś mi swoją historię z Mercedesem. Może dlatego tak się obawiałeś że coś może być nie tak z silnikiem w 911….
To do czego się doczepiłeś jest niedorzeczne bo silnik pracuje wzorowo, tak samo jak cały układ napędowy.
Kolega rzeczowo napisał dlaczego nie kupił, nic nie pisał o przebiegu etc. za 80 k, nie można spodziewać się idealnego samochodu, chociaż Twój opis tak przedstawiał ten samochód, handel samochodami to profesja jak każda inna, jest rynek, więc ktoś inny kupi Twoją igielkę, a forum to miejsce wymiany poglądów, które często są subiektywne, trochę więcej dystansu do siebie.