Witam,
wiem że sezon na sprzedaż carbio już mija ale:
1. moje auto jest całoroczne (napęd na 4 łapy + hardtop)
2. to co chcę kupić to motocykl więc sezon na motocykle jeszcze słabszy i oferta czysto impulsywnie wystawiona
ale konkrety :
to 911 Carrera 4 Cabriolet 3.4
rocznik 2000
przebieg 234 000 (z czego ok 10 000 po remoncie dopiero
)
lakier arctic Silver
wnętrze czarne
kupiony 2,5 roku temu od michała z Porschepana ktory odkupil od klienta z padnietym motorem - wyremontował silnik i zaraz po dotarciu go mu zabrałem
wiec o to co było robione i stan najprościej tam pytać.
w cenie zresztą chciałbym zaoferować serwis tam od razu dla pełnej pewności.
skrzynia tiptornic, dach jak nowy, bezwypadkowy natomiast chyba miał odświeżany lakier i na pewno ma powłokę ceramiczną (jest certyfikat a na całym aucie mój czujnik pokazuje ok 240mikronów) - to wszystko jeszcze przed zakupem przez Michala wiec o tym więcej nie wiem. w każdym razie stan auta jest jak najbardziej godny polecenia.
wady to:
- kilka odprysków które chętnie sam pokażę
- pilot który się już kilka razy rozkodował (auto używane czasem bardzo rzadko z innymi na zmianę to dość standardowa przypadłość) wiec otwieram kluczykiem - w cenie ponowne zakodowanie pilota w PorschePana.
- i chyba tyle wad... no może że nic nie ma do zrobienia jak ktoś lubi dłubać to nie bardzo jest w czym
z plusów:
- pewne auto z pewnym silnikiem napędem serwisowane w Porshepana
- doskonałe auto całoroczne - automat, napęd na 4 koła, hardtop i 2 komplety kół czynią to całkiem sensowną opcją na każdą pogodę i waraunki (mam inne auta spokojnie w śniegu nim nie brodziłem ale spokojnie z tym sobie też by poradził
)
- bogate wyposażenie z navi i telefonem (totalnie bezużyteczne ale klimatyczne
)
- automatyczna klimatyzacja ( w tym sezonie serwisowana)
- oryginalna opcja sportowego zawieszenia 030 (fabrycznie obniżone i utwardzone zawieszenie)
- oryginalny opcjonalny wydech GENIALNIE brzmiący w tunelach
- oryginalne skręcane koła BBS 18" z GT3
- dodatki i gażety (makulatura, zapasowe dywanik, dystanse, itp nawet identyczny model 1:18 z hartopem)
cena może bez okazji za to uczciwa: ok 100 000 pln a w cenie serwis w PorschePana.
lub jak ktoś lubi okazje to mogę zejść pewnie i na 90 a moze i ciut niżej ale bez serwisu, letnich kół od GT3 itp - do dogadania z konkretnym chętnym.
co do ewentualnych zamian...
powód sprzedaży to pomysł zakupu HD Road King z Milwaukee Eight (nie ma to sensu bo 911 rosną a nowe HD jednak spadają ale pewien model bardzo mi przypasował) - jakby ktoś miał to mogę rozważyć ale mam już na oku wypatrzony egzemplarz.
jako że mam też inne porsche cabrio a w tym moje rosnące dzieci coraz gorzej się mieszczą to gdyby ktoś chciał poczuć wiatr we włosach a miał takie samo zadbane 911 coupe lub cayenne to też możliwe - tylko koniecznie automat, no i stan najlepiej też po remoncie już lub chociaż serwisowany w jednym z znanych na forum serwisów - najlepiej PorschePana (dla mnie pewność techniczna auta i spokój jest ważniejszy niż kilka pln i nerwy)
auta jestem w pełni pewien i polecam
- po prostu jak muszę wybrać to 968 Cabriolet kocham bardziej
a jak chcę kolejną zabawkę to potrzebuję jakiś ruch wykonać (rozważam jeszcze sprzedaż jednego z Ducati więc jak ono pójdzie wcześniej to też wycofam ofertę - lojalnie ostrzegam że mogę się też po prostu rozmyślić
).
zapraszam - telefon 88O 924 924 mieszkam w okolicy WWy