Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 10.09.2012, 13:43 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Prosze znawcow starszych wiatrakow (jak w temacie) o podzielenie sie uwagami na temat tego modelu. Wiem, ze mialy silniki od 180 do 204 KM. To byl tez model, ktory mial jakoby zakonczyc produkcje 911 na rzecz 928. Sprzedalo sie go 50 tys. egzemplarzy i dzieki temu mielismy kolejne odslony ikony. Bede wdzieczny za uwagi techniczne oraz za komentarze bardziej emocjonalne.




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.09.2012, 13:53 

Dołączył: 18.03.2007
Posty: 1378
uśmiechnij się do Piotra (PDMobil)

na temat tego modelu wie na pewno DUŻO i na pewno emocjonalnie... :)

pozdr, Jacek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.09.2012, 13:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Wiem, wiem. :wink: Wrzucilem na forum, zeby wiecej osob, ktorych nie znam osobiscie, moglo dorzucic swoje uwagi.




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.09.2012, 14:39 

Dołączył: 11.06.2011
Posty: 859
Cześć.
Zagłębiałem się w temat dość mocno jakieś pół roku temu bo byłem na kupnie takiego autka oglądałem,pytałem,czytałem i parę wniosków wysnułem.Jeśli chodzi o silnik to wszyscy a zwłaszcza Radwański polecali 3,2 litra.Wtrysk,moc,bezawaryjność.
Trzeba też dokładnie pooglądać pod kątem rudej bo lubi blachę z tych roczników.
Masę aut ze stanów ,nawet w niemczech a i u zachodniego sąsiada sporo jest aut w turmo looku.
Generalnie przy moim wzroście trochę było mi ciasno.
Tyle ode mnie :D :D udanych łowów.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.09.2012, 20:15 

Dołączył: 24.01.2010
Posty: 133
BT napisał(a):
Prosze znawcow starszych wiatrakow (jak w temacie) o podzielenie sie uwagami na temat tego modelu. Wiem, ze mialy silniki od 180 do 204 KM. To byl tez model, ktory mial jakoby zakonczyc produkcje 911 na rzecz 928. Sprzedalo sie go 50 tys. egzemplarzy i dzieki temu mielismy kolejne odslony ikony. Bede wdzieczny za uwagi techniczne oraz za komentarze bardziej emocjonalne.

Ogólnie polecam motor 3.2 dużo trwalszy i bardziej elastyczny od 3.0
Jeżeli auto nie miało wypadku to problem rdzy nie istnieje. Mam 85 rok bez grama rdzy.
Czesci dostępne bez problemu w serwis lub Ebay.
Skrzynia 915 bardzo trwala ale lubi cieżko chodzić - kwestia przyzwyczajenia.
Zawieszenie jest dużo bardziej niewygodne niż w 964. Brak wspomagania, niska waga, super prowadzenie.
Ogólnie bardzo dobra inwestycja - te auta tylko zyskują na wartości w przeciwieństwie do 996, 997.......


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.09.2012, 20:22 

Dołączył: 16.12.2010
Posty: 867
Lokalizacja: Radomsko
Nr klubowicza: 296
Ja na poczatku poszukiwań też chciałem kupić 3,2 ale postanowiłem sie wyżyłować i kupić 930 Turbo i do końca życia nie będę tego żałwał warto było oj warto jak masz troche grosza na czarną godzinę to polecam turbo coś niesamowitego frajda z jazdy super :D




_________________

997.2 GT3 RS TP:1,41,5
944 S2 CUP JPS TP:1,44,7
Puchar PCP 2015


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.09.2012, 20:34 
Klubowicz

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 2915
Sonda, widzialem twoje turbo w weekend w krakowie. .. Sliczne! To oryginalny lakier? Prezentowal sie swietnie. ..


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: mm
PostNapisane: 10.09.2012, 20:45 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
piekny pomysl i homologowany
Homologation: 2687cc 911 SC 01.03.1982 (B207)




_________________

Marcin
----------------

http://aidi.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.09.2012, 20:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
No coz, okazja, ktora sie trafila zupelnie nagle i przypadkiem, ma silnik 3,0 i podobno czysta historie. Warto brac pod uwage? Kolor kilkugodzinnego startego jablka.




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.09.2012, 21:32 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1541
3.0 podobno lepszy od 2.7 :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.09.2012, 21:38 

Dołączył: 24.01.2010
Posty: 133
BT napisał(a):
No coz, okazja, ktora sie trafila zupelnie nagle i przypadkiem, ma silnik 3,0 i podobno czysta historie. Warto brac pod uwage? Kolor kilkugodzinnego startego jablka.

Wersja Europa czy USA ?
Jak silnik i skrzynia suche a cena poniżej 70000 to bym brał.....


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.09.2012, 21:49 

Dołączył: 7.07.2009
Posty: 207
SC to relatywnie proste auto w konstrukcji wiec jesli nie mialo dzwona i wszystko jest proste i intact, silnik nie dymi i nie kapie za bardzo to bieri. pomierz cisnienia na cylindrach.
a jak nawet kapie to da sie uszczelnic tylko cena powinna odpowiednio nizsza byc.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.09.2012, 22:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Wersja EU. Zwykly, waski.




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.09.2012, 22:13 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1196
Witaj,

jak bezwypadkowy, coupe, to brać! :)
wrzuć jakieś foto... napewno masz... :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.09.2012, 22:32 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
ja tam wole zielonką jeżdzić niż 965
brać nie ma co się zastanawiać


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.09.2012, 22:35 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1541
hehe,fajny temat.
sami ziomale :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.09.2012, 23:10 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3928
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Arekk napisał(a):
3.0 podobno lepszy od 2.7 :wink:


2.7 mocno odstaje od 3.o, a 3.0 to "stara" generacja i kłopotliwy przy 3.2 Silniki 3.0 są bardzo sprawne i dobre 3.0 wiele nie ustępuje 3.2 itd. Jak coś tam w Porsche zmieniali to raczej na lepsze :wink: Ale, ale....to są trudne do prowadzenia samochody...oj trudne i tego się nie zmodernizuje tak jak 964 i pózniejsze...no chyba, żeby przebudować auto...... :wink:




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.09.2012, 23:34 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5198
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
BT napisał(a):
Kolor kilkugodzinnego startego jablka.


Odpowiem Ci za kilka godzin ;) :lol:

A tak serio - mniej więcej tak jak napisał Długi.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.09.2012, 23:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
To autko powinno pozostac w wersji oryginalnej, tak jak jest. Czekam na zdjecia i dluzsza rozmowe z wlascicielem. Faktyczny stan auta wciaz do potwierdzenia. Dzieki za rady, pracuje nad tematem. :wink:




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.09.2012, 0:33 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1589
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
Z Porsche jest tak że jeśli rzeczywiście trafia się okazja to trzeba brać...

Ja tak raz zrobiłem i nie żałowałem a raz nie zrobiłem i żałuję do dziś :oops:

Natomiast jeśli chodzi o moje preferencje to każdy model wyprodukowany między 1984 a 1997 brałbym w ciemno. Ale ładnym SC zwłaszcza z silnikiem 204KM też bym nie pogardził...




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum