Autor |
Wiadomość |
BT
|
Napisane: 10.09.2012, 13:43 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Prosze znawcow starszych wiatrakow (jak w temacie) o podzielenie sie uwagami na temat tego modelu. Wiem, ze mialy silniki od 180 do 204 KM. To byl tez model, ktory mial jakoby zakonczyc produkcje 911 na rzecz 928. Sprzedalo sie go 50 tys. egzemplarzy i dzieki temu mielismy kolejne odslony ikony. Bede wdzieczny za uwagi techniczne oraz za komentarze bardziej emocjonalne.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
Vjackmax
|
Napisane: 10.09.2012, 13:53 |
|
Dołączył: 18.03.2007 Posty: 1378
|
uśmiechnij się do Piotra (PDMobil)
na temat tego modelu wie na pewno DUŻO i na pewno emocjonalnie...
pozdr, Jacek
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 10.09.2012, 13:58 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Wiem, wiem. Wrzucilem na forum, zeby wiecej osob, ktorych nie znam osobiscie, moglo dorzucic swoje uwagi.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
Adi_rallye
|
Napisane: 10.09.2012, 14:39 |
|
Dołączył: 11.06.2011 Posty: 859
|
Cześć.
Zagłębiałem się w temat dość mocno jakieś pół roku temu bo byłem na kupnie takiego autka oglądałem,pytałem,czytałem i parę wniosków wysnułem.Jeśli chodzi o silnik to wszyscy a zwłaszcza Radwański polecali 3,2 litra.Wtrysk,moc,bezawaryjność.
Trzeba też dokładnie pooglądać pod kątem rudej bo lubi blachę z tych roczników.
Masę aut ze stanów ,nawet w niemczech a i u zachodniego sąsiada sporo jest aut w turmo looku.
Generalnie przy moim wzroście trochę było mi ciasno.
Tyle ode mnie udanych łowów.
|
|
Góra |
|
hans
|
Napisane: 10.09.2012, 20:15 |
|
Dołączył: 24.01.2010 Posty: 133
|
BT napisał(a): Prosze znawcow starszych wiatrakow (jak w temacie) o podzielenie sie uwagami na temat tego modelu. Wiem, ze mialy silniki od 180 do 204 KM. To byl tez model, ktory mial jakoby zakonczyc produkcje 911 na rzecz 928. Sprzedalo sie go 50 tys. egzemplarzy i dzieki temu mielismy kolejne odslony ikony. Bede wdzieczny za uwagi techniczne oraz za komentarze bardziej emocjonalne.
Ogólnie polecam motor 3.2 dużo trwalszy i bardziej elastyczny od 3.0
Jeżeli auto nie miało wypadku to problem rdzy nie istnieje. Mam 85 rok bez grama rdzy.
Czesci dostępne bez problemu w serwis lub Ebay.
Skrzynia 915 bardzo trwala ale lubi cieżko chodzić - kwestia przyzwyczajenia.
Zawieszenie jest dużo bardziej niewygodne niż w 964. Brak wspomagania, niska waga, super prowadzenie.
Ogólnie bardzo dobra inwestycja - te auta tylko zyskują na wartości w przeciwieństwie do 996, 997.......
|
|
Góra |
|
sonda
|
Napisane: 10.09.2012, 20:22 |
|
Dołączył: 16.12.2010 Posty: 867 Lokalizacja: Radomsko
Nr klubowicza: 296
|
Ja na poczatku poszukiwań też chciałem kupić 3,2 ale postanowiłem sie wyżyłować i kupić 930 Turbo i do końca życia nie będę tego żałwał warto było oj warto jak masz troche grosza na czarną godzinę to polecam turbo coś niesamowitego frajda z jazdy super
_________________
997.2 GT3 RS TP:1,41,5 944 S2 CUP JPS TP:1,44,7 Puchar PCP 2015
|
|
Góra |
|
yoshi
|
Napisane: 10.09.2012, 20:34 |
|
Dołączył: 15.08.2007 Posty: 2915
|
Sonda, widzialem twoje turbo w weekend w krakowie. .. Sliczne! To oryginalny lakier? Prezentowal sie swietnie. ..
|
|
Góra |
|
Duc748
|
Napisane: 10.09.2012, 20:45 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
|
piekny pomysl i homologowany
Homologation: 2687cc 911 SC 01.03.1982 (B207)
_________________ Marcin ---------------- http://aidi.pl
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 10.09.2012, 20:57 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
No coz, okazja, ktora sie trafila zupelnie nagle i przypadkiem, ma silnik 3,0 i podobno czysta historie. Warto brac pod uwage? Kolor kilkugodzinnego startego jablka.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
Arekk
|
Napisane: 10.09.2012, 21:32 |
|
Dołączył: 11.07.2011 Posty: 1541
|
3.0 podobno lepszy od 2.7
|
|
Góra |
|
hans
|
Napisane: 10.09.2012, 21:38 |
|
Dołączył: 24.01.2010 Posty: 133
|
BT napisał(a): No coz, okazja, ktora sie trafila zupelnie nagle i przypadkiem, ma silnik 3,0 i podobno czysta historie. Warto brac pod uwage? Kolor kilkugodzinnego startego jablka.
Wersja Europa czy USA ?
Jak silnik i skrzynia suche a cena poniżej 70000 to bym brał.....
|
|
Góra |
|
albin 911S
|
Napisane: 10.09.2012, 21:49 |
|
Dołączył: 7.07.2009 Posty: 207
|
SC to relatywnie proste auto w konstrukcji wiec jesli nie mialo dzwona i wszystko jest proste i intact, silnik nie dymi i nie kapie za bardzo to bieri. pomierz cisnienia na cylindrach.
a jak nawet kapie to da sie uszczelnic tylko cena powinna odpowiednio nizsza byc.
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 10.09.2012, 22:09 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Wersja EU. Zwykly, waski.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
Długi
|
Napisane: 10.09.2012, 22:13 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1196
|
Witaj,
jak bezwypadkowy, coupe, to brać!
wrzuć jakieś foto... napewno masz...
|
|
Góra |
|
kacper
|
Napisane: 10.09.2012, 22:32 |
|
Dołączył: 19.03.2007 Posty: 1122
|
ja tam wole zielonką jeżdzić niż 965
brać nie ma co się zastanawiać
|
|
Góra |
|
Arekk
|
Napisane: 10.09.2012, 22:35 |
|
Dołączył: 11.07.2011 Posty: 1541
|
hehe,fajny temat.
sami ziomale
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 10.09.2012, 23:10 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3928 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Arekk napisał(a): 3.0 podobno lepszy od 2.7
2.7 mocno odstaje od 3.o, a 3.0 to "stara" generacja i kłopotliwy przy 3.2 Silniki 3.0 są bardzo sprawne i dobre 3.0 wiele nie ustępuje 3.2 itd. Jak coś tam w Porsche zmieniali to raczej na lepsze Ale, ale....to są trudne do prowadzenia samochody...oj trudne i tego się nie zmodernizuje tak jak 964 i pózniejsze...no chyba, żeby przebudować auto......
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 10.09.2012, 23:34 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5198 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
BT napisał(a): Kolor kilkugodzinnego startego jablka.
Odpowiem Ci za kilka godzin
A tak serio - mniej więcej tak jak napisał Długi.
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 10.09.2012, 23:58 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
To autko powinno pozostac w wersji oryginalnej, tak jak jest. Czekam na zdjecia i dluzsza rozmowe z wlascicielem. Faktyczny stan auta wciaz do potwierdzenia. Dzieki za rady, pracuje nad tematem.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
piterson
|
Napisane: 11.09.2012, 0:33 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1589 Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
|
Z Porsche jest tak że jeśli rzeczywiście trafia się okazja to trzeba brać...
Ja tak raz zrobiłem i nie żałowałem a raz nie zrobiłem i żałuję do dziś
Natomiast jeśli chodzi o moje preferencje to każdy model wyprodukowany między 1984 a 1997 brałbym w ciemno. Ale ładnym SC zwłaszcza z silnikiem 204KM też bym nie pogardził...
_________________
Piotrek 944 '86 3.0 wydmucha 996.2 C4 cabrio '02 997 TT '06 Cayenne Diesel S '14 Macan GTS '16
ex: 944 S2 '89
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|