Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 6.07.2016, 14:29 

Dołączył: 25.09.2014
Posty: 498
Faktycznie pomyłka :oops: sorrka :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.07.2016, 15:38 

Dołączył: 1.07.2011
Posty: 417
komplementujecie czasami detale w swoich Porsche?
Który dla Was jest najpiękniejszy?
Ja faworyzuję śrubę centralną w kołach i kierownicę...
http://freshfuel.pl/porsche-pamietnik-w ... ak-detali/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.07.2016, 18:42 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Ale cię wzięło!

No cóż, masz najbardziej dopracowany model z serii 911 więc detale muszą się podobać.
A jak się komuś nie podoba to się nie zna! :-)

Mi tylko nie pasują centralne nakrętki. Nie ze względu na wygląd tylko ich utrudnione użytkowanie.
Lakier jest po detailingu?




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.07.2016, 18:48 

Dołączył: 1.07.2011
Posty: 417
Chyba kiedys mial detailing, natomias na tych zdjeciach jest akurat brudny po dwochtygodniach jezdzenia, co nie przeszkadza lustrzane odbicia robic na foto :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.07.2016, 20:44 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Dzięki centalnej nakrętce sprawdziłem działanie Porsche Assistance kilka godzin po odebraniu auta z salonu...
Rzeczywiście jakość usługi super ale zdecydowałem się w następnym aucie nie mieć tego pięknego skąd inąd rozwiązania.
Alternatywą oczywiście jest kupienie składanego klucza - tak do około 130 cm (nawet nie musi być dynamometryczny). Mimo, że przygodę miałem tylko raz to jednak polecam to rozwiązanie.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.07.2016, 9:37 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3734
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Masz autko bardzo pięknie wykończone :)
Jest parę detali, które mi się w nim bardzo podobają i takie które są zrobione przez producenta trochę "na siłę"
Kierownica w tym aucie to zdecydowanie wg mnie najładniejsza jaką zrobiło Porsche w nowoczesnych autach. Zimna i siermiężna z odlewu amelanium :) szkoda, że już korka paliwa nie zrobili z tego materiału a plastik fantastik.
Boczne wloty powietrza mają tą dziwną niepotrzebną do niczego półkę , no chyba, że mieści się tam puszka z piwem ;)a podcięcia tylnych lamp wyglądają jak worki pod oczami (w poprzedniku były takie ładne , ech poprawianie bo musi być coś nowego)
Mierzyłeś szerokość tyłu auta? w moim 184 cm :shock: to więcej niż ja mam wzrostu :P widok Porsche od tyłu chyba jest najpiękniejszy.




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.07.2016, 16:42 

Dołączył: 28.02.2015
Posty: 274
herrkam zechcesz porównać E63 AMG S z 911 turbo S ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.07.2016, 21:47 

Dołączył: 1.07.2011
Posty: 417
Paweł50 napisał(a):
herrkam zechcesz porównać E63 AMG S z 911 turbo S ?


czemu miałbym porównywać?? to dwa zupełnie inne samochody :mrgreen:
nie bardzo jest jak je porównać tylko przyspieszenie (drag race w sensie)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.07.2016, 21:57 

Dołączył: 28.02.2015
Posty: 274
Ok, chodzi mi o wrażenia z jazdy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.07.2016, 22:19 

Dołączył: 1.07.2011
Posty: 417
tak po krótce:
E63S
3,6 do setki i to prawdziwe, dźwięk powalająco piękny, bardzo wygodny samochód, jego ciężar czuć dopiero na hamowaniach, bardzo zwarty w handlingu (znaczy jedzie tam gdzie chcemy)
911 turbo S 997.2
około 3,6 i to czuć także, nawet bardziej niż w E63s, mega zwarty, dość twardy, siedzi się niżej niż w E63, dźwięk ma gorszy wg mnie od AMG.
Obydwa jadą mega szybko i sprawnie, Porsche lepiej hamuje ze względu na wagę i ceramikę, zużycia paliwa dość podobne, choć Porsche na co dzień wydaje się być oszczędniejsze.
E63s Można jechać na tor, Porsche oczywiście także :mrgreen:

natomiast ze względu na przytulniejsze wnętrze, częściej jeżdżę teraz 911stką :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.07.2016, 22:35 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Ee, Porsche 3,6 s do 100? No way, jest duuużo szybsze




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.07.2016, 22:38 

Dołączył: 1.07.2011
Posty: 417
ok sprawdziłem, katalogowo 3,1 piszą...aż sobie pomierzę obydwa gdzieś na drodze 8)

jeden minus dla Porsche...przy 310 jest mniej stabilne niż E63 w taka samą pogodę na autostradzie :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.07.2016, 22:47 

Dołączył: 28.02.2015
Posty: 274
Dzięki.
Nadal sprzedajesz Mercedesa ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.07.2016, 22:51 

Dołączył: 1.07.2011
Posty: 417
Jest taka opcja jak by co pisz PW. :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.07.2016, 10:15 

Dołączył: 1.07.2011
Posty: 417
wrzucam link o szkole, co prawda nie Porsche (szkoda że nie Porsche nie szkoli w Polsce). Ale może kogoś zainteresuje :)
http://freshfuel.pl/fabryka-adrenaliny-amg/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.07.2016, 9:58 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Porsche też robi :) W Poznaniu na Torze. Ostatnio byliśmy we wrześniu,
było świetnie, także polecam.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.07.2016, 11:58 

Dołączył: 1.07.2011
Posty: 417
Ale to jakis staly temat czy jak z Porsche?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.07.2016, 16:23 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4091
tu masz całą ofertę. i od czasu do czasu Porsche Polska, w ramach Porsche Sport Driving / Experience organizuje też coś w Polsce. ale fakt, że nie ma w tym jakiejś regularności.
polecam wyprawę zimą do Finlandii i jazdę po lodzie.

https://drivingexperience.porsche.com/de/home


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.08.2016, 22:58 

Dołączył: 1.07.2011
Posty: 417
@Don_Tomas zakończył świetną podróż przez Europę (czytałem wszystko, niezły trip), a ja teraz zabieram się także za Outlaw czy DriveItorSellIt, jak kto woli...czyli używanie 911 jako Granturismo.
Na razie przygotowania sprzętowe (gdzieś ostatnio był temat o kamerkach.
@JERZY - celna uwaga z centralna śrubą na kole, tam gdzie jadę mogę mieć z tym problem - odrobiłem lekcje mam nadzieję :)

noo a gdzie jadę :mrgreen: :?: :?: :?:

http://porschedriver.pl/2016/08/06/jak- ... e-podroze/

PS powstał porschedriver.pl zapraszam na Instagram i na bloga oczywiście...tam będzie tylko o Porsche nnoo i odczuciach jego kierowcy 8) :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.08.2016, 9:01 

Dołączył: 1.07.2011
Posty: 417
Porsche 911 Turbo S to doskonała terenówka, przekonaliśmy się o tym w Rumunii, z której właśnie wróciliśmy...więcej wieczorem na blogu porschedriver.pl
zapraszam :wink:


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum