Autor |
Wiadomość |
herrkam
|
Napisane: 27.10.2016, 22:13 |
|
Dołączył: 1.07.2011 Posty: 417
|
|
Góra |
|
herrkam
|
Napisane: 7.11.2016, 21:27 |
|
Dołączył: 1.07.2011 Posty: 417
|
|
Góra |
|
mart2014
|
Napisane: 7.11.2016, 23:21 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 4091
|
co za poprawność polityczna - biała kochanka . cudna, szerokości !
|
|
Góra |
|
mata70
|
Napisane: 7.11.2016, 23:23 |
|
Dołączył: 7.10.2016 Posty: 781 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 490
|
No gratulacje białej damy. Przy kolejnej okazji trzeba będzie ją dobrze oblać "biała damą" aby koła nie odpadły
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 8.11.2016, 14:07 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3737 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Gratulacje pięknej porszawy Co do czarnej byłej piszesz, że bardziej hardcorowa, bo nie jeździłeś wcześniejszymi 997 ma praktycznie płynny przyrost mocy co nie idzie powiedzieć o wcześniejszych z załączaniem się turbin 0/1 Miłej zabawy z "Białą Damą"
_________________
|
|
Góra |
|
herrkam
|
Napisane: 8.11.2016, 17:36 |
|
Dołączył: 1.07.2011 Posty: 417
|
mogę tylko porównać do tej którą jeździłem
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 8.11.2016, 19:06 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Piękne auto i słuszny zestaw kolorów. Gratuluję!
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
herrkam
|
Napisane: 8.11.2016, 19:29 |
|
Dołączył: 1.07.2011 Posty: 417
|
Dziękuję baaardzo
|
|
Góra |
|
Maro
|
Napisane: 8.11.2016, 20:50 |
|
Dołączył: 20.03.2012 Posty: 143
|
|
Góra |
|
Ejzo
|
Napisane: 12.11.2016, 17:31 |
|
Dołączył: 27.10.2016 Posty: 17
|
|
Góra |
|
herrkam
|
Napisane: 14.11.2016, 10:09 |
|
Dołączył: 1.07.2011 Posty: 417
|
|
Góra |
|
Jarecki
|
Napisane: 14.11.2016, 12:49 |
|
Dołączył: 29.12.2013 Posty: 868 Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
|
Dzięki Tomek - bardzo nam miło. I tradycyjnie: czym chata bogata
_________________
*Porsche 911
|
|
Góra |
|
roco
|
Napisane: 25.11.2016, 21:10 |
|
Dołączył: 10.08.2016 Posty: 345
Nr klubowicza: 588
|
Herkam, pięknie piszesz, tak od serca...i te auta
|
|
Góra |
|
herrkam
|
Napisane: 4.12.2016, 10:01 |
|
Dołączył: 1.07.2011 Posty: 417
|
|
Góra |
|
michal928
|
Napisane: 4.12.2016, 11:28 |
|
Dołączył: 1.03.2008 Posty: 1391
|
Artykuł zawiera błędy! Dokręcenie śruby "na drodze" w sytuacji awaryjnej 100NM ręką na wyczucie? Później max doęcenie (ile to?), luzowanie i dokręcenie 100NM? Koło odpadnie po pierwszych kilku zakrętach! Prawidłowa procedura awaryjna jest opisana na nakrętce i wynosi 100Nm a później robimy kropkę na feldze tam gdzie pokazuje strzałka nakrętki i dokręcamy o kąt pokazany na nakrętce by zgrał się z kropką drugi kwadracik. Po takim dokręceniu należy jak najszybciej dokręcic nakrętkę prawidłowo w warsztacie prawidłowym momentem. Procedura jest wymyślona by była możliwość kontynuacji jazdy po demontażu felgi bez dostępu do dużego klucza gdyż posiada go stonunkowo niewiele warsztatów natomiast klucz 100Nm jest spotykany prawie wszędzie. Ten wstępny moment jest bardzo ważny gdyż wpływa na finalne dokręcenie nakrętki i nie można go wykonać na wyczucie. Nalezy również sprawdzić moment prawidłowego dokręcenia bo nie wiem czy nie było to 500Nm ale piszę na szybko z głowy wartości Newtonów natomiast chciałem zwrócić uwagę na błędnie podaną procedurę awaryjną w artykule. Również należało wspomnieć o konieczności użycia specjalnej pasty do centralnej nakrętki...
|
|
Góra |
|
raf86
|
Napisane: 4.12.2016, 12:04 |
|
Dołączył: 12.08.2012 Posty: 560
|
i Michał też już nie wytrzymał...
|
|
Góra |
|
herrkam
|
Napisane: 4.12.2016, 14:24 |
|
Dołączył: 1.07.2011 Posty: 417
|
Panowie nie ma żadnych błędów, wszystko napisałem z lekkim, że tak powiem sarkazmem i dużym uproszczeniem, to jest blog osobisty i nie będę w nim przepisywać instrukcji, która zacytowal kolega Michał 928. Moment dokręcania jest 600Nm (500 jest w gt3) Fakt zapomniałem napisać że do awaryjnego zakręcenia koła trzeba mieć w samochodzie pisak PS 100 Nm klucze może i mają wszyscy ale czy z redukcja 3/4? Raf86 co wnosi Twój komentarz bo nie bardzo rozumiem, albo Ty nie rozumiesz idei mojego swobodnego zapisywania przygód z Porsche? AA i oczywiście więcej luzu
|
|
Góra |
|
michal928
|
Napisane: 4.12.2016, 15:10 |
|
Dołączył: 1.03.2008 Posty: 1391
|
Z mojej strony luz zupełny - nie chcę tylko by ktoś przeczytał i zapamiętał bo tekstu wynika jakby centralną nakrętke dokręcać trzeba było na wyczucie momentem 100Nm. W końcu jest to koło...
|
|
Góra |
|
herrkam
|
Napisane: 4.12.2016, 15:16 |
|
Dołączył: 1.07.2011 Posty: 417
|
Słuszna uwaga Michał, dołączę foto instrukcji do tekstu
|
|
Góra |
|
raf86
|
Napisane: 4.12.2016, 16:00 |
|
Dołączył: 12.08.2012 Posty: 560
|
Nie chodziło mi Tomek o cały cykl czy ideę bloga/strony/reportażu itp, tylko o często pojawiające się na forum nie do końca zgodne z prawdą czy wręcz irracjonalne twierdzenia. Piszę z punktu widzenia użytkownika, który zagląda na forum w poszukiwaniu wiedzy czy rozwiązania problemu. Forum to mające cześć techniczną jest dla wielu osób źródłem takiej informacji. Akurat ten Twój artykuł o śrubie centralnej zareklamowany na forum wpisywał się w to, gdyż bagatelizował problem montażu koła w superszybkim samochodzie. Można mieć luz i fajnie, że on się objawia w kwestii mycia, podróży, imprez, ale kwestia dokręcenia koła w samochodzie który może jechać ponad 300km/h jest dosyć poważna i trzeba to traktować poważnie. Wg mnie to lepiej niech już ktoś sobie zamówi lawetę niż jeździ Turbo S z niedokręconym kołem.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|