Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 2.03.2018, 20:09 

Dołączył: 2.03.2018
Posty: 10
Witam jestem nowym uzytkownikiem Porsche 911 sc Targa auto przepiekne sprowadzone z USA niestety auto na zimnym silniku strzela w kolektor ssacy .Jest tak ,ze jak dopchne recznie klape spietrzajaca auto sie w kreca jak burza a jak nie pomoge auto strzela i gasnie i tak az sie nagrzeje dopiero w miare chodzi .Co moze byc autu ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.03.2018, 21:34 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5188
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Skoro to KJET to może być wiele rzeczy. Najlepiej udać się do osoby,
która specjalizuje się we wtrysku mechanicznym.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.03.2018, 10:16 

Dołączył: 2.03.2018
Posty: 10
Witam czy możecie kogoś polcić ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.03.2018, 10:27 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1541
Pewnie coś z mieszanką...u mnie podobne objawy występowały gdy była za bogata.Wiesz gdzie się ją ustawia?pokaż koniecznie fotki auta


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.03.2018, 14:28 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
Rozjechane zimne ciśnienie sterujące - za duże plus pewnie mieszanka złe ustawiona.
Generalnie za biednie jak zimny.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.03.2018, 15:28 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5188
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Trzeba zmierzyć wszystkie ciśnienia sterujące. Najpewniej jest WUR do
wymiany, bo skoro auto z USA to pewnie stało jakiś czas, a tego KJET
nie lubi, choć najbardziej nie lubi rozpiętego układu bez paliwa.

slawek154 napisał(a):
Witam czy możecie kogoś polcić ?


To zależy gdzie stacjonuje auto. Jeżeli nie masz daleko do Warszawy,
to Porschepana w Raszynie.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.03.2018, 16:20 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2284
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
Kacper Bełchatów -classicporsche.pl




_________________

-http://classic911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.03.2018, 17:09 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Rafał Dusza z Mikołowa ale nie wiem czy zajmuje się tym - trzeba by spytać.
Napisz skąd jesteś - będzie łatwiej pomóc.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.03.2018, 17:41 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5042
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Gdybyś był zlokalizowany bardziej na zachodzie to:
- Carrera Cars Service Puszczykowo k/ Poznania
- Reincarnation Szczecin




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.03.2018, 18:30 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
Qbak napisał(a):
Trzeba zmierzyć wszystkie ciśnienia sterujące. Najpewniej jest WUR do
wymiany, bo skoro auto z USA to pewnie stało jakiś czas, a tego KJET
nie lubi, choć najbardziej nie lubi rozpiętego układu bez paliwa.

slawek154 napisał(a):
Witam czy możecie kogoś polcić ?


To zależy gdzie stacjonuje auto. Jeżeli nie masz daleko do Warszawy,
to Porschepana w Raszynie.

Oj tam zaraz wymiana.
Trzeba sprawdzić ciśnienia a na początek.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.03.2018, 19:36 

Dołączył: 2.03.2018
Posty: 10
Witam wszystkich ja mam do Warszawy 160 km,jestem z okolic Brodnicy kujawsko-pomorskie .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.03.2018, 17:12 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Ogólna zasada mówi, że strzelanie w kolektor ssący (kiedyś w gażniki) to skutek zbyt ubogiej mieszanki. Więc jeżeli domkniesz klapę spietrzającą to teoretycznie ograniczasz ilość powietrza, czyli zmieniasz na + ilość benzyny w mieszance ( To daje do myślenia, chociaż jednocześnue powinno to ograniczyć dozowani5e benzyny). Jeżeli tak jest jedynie na zimnym silniku to wtedy może być problem z takim termicznym regulatorem (coś w rodzaju "ssania"), który jest po lewej stronie silnika, powiedzmy nad aparatem zapłonowym. Regulację składu mieszanki można zrobić małym wkrętem (ampul 3mm), który jest mocno schowany pomiędzy główką rzdzialacza wtrysku, a "kapeluszem" gumowym nad klapą spiętrzającą. Jednak taką regulację warto robić przy pewności, że cała reszta jest w porządku (a tej "reszty" jest trochę więcej niż wspomniałem !), i przy udziale analizatora spalin.
Sporo wiedzy na ten temat jest w publikacjach Haynesa o tym modelu, no i postawoa wiedza w książkach Kasedorfa o wtrysku benzynowym.
Temat powinien ogarnąć każdy mechanik nieco bardziej doświadczony z układem K-Jet. Dłubanie samemu może przynieść efekty, ale czasem przypadkowe. Ogólnie K-Jet. to cholera, od której odeszli, kiedy wymyślili luksus w postaci Motronika.
Do W-wy, albo Bełchatowa nie masz daleko.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.03.2018, 21:25 

Dołączył: 2.03.2018
Posty: 10
Dziekuje jutro zobacze moze cos z dzialam .Dam znać .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.03.2018, 18:23 

Dołączył: 2.03.2018
Posty: 10
Witam napewno zepsula sie jak czesc sterujaca iloscia paliwa jedno jest pewne ,auto nie chodzi na zimnym zamala dawka paliwa co jest za to odpowiedzialne? jak sie rozgrzeje po pieciu minutach kulawego chodzenia auto chodzi jak buza ,wkreca sie nie milosiernie poprostu jest szalone .Nie chciałbym dawac do goscia ktory mi moze go zepsuc albo wymieni pól silnika ,znam sie na mechanice współczesnej poprosze o jakas podpowiedz sam sobie naprawie mysle ze moze to byc elektryczny regolator przeplywu paliwa tylko nie wiem gdzie on jest nic nie widac.Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.03.2018, 20:55 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5188
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Czyli wygląda na WUR - WarmUpRegulator. Poczytaj o układzie wtrysku KJET
zanim zaczniesz kombinować. Obejrzyć filmy/poczytaj poradniki jak można
naprawić wur. Ja nie jestem tutaj ekspertem, więc więcej nie pomogę.
Dobrze by było sprawdzić te ciśnienia sterujące, żeby być w 100% pewnym.
Jest jeszcze zawór dodatkowego powietrza, ale to raczej nie on, choć warto
go przy okazji sprawdzić.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.03.2018, 21:26 

Dołączył: 2.03.2018
Posty: 10
Mercedesa 560 sl z 87 roku dostroilem zwyklym voltomierzem oczywiscie na odpowiednie parametry ale tam to wymagało bo ktoś wczesniej grzebal i go rozstroil tu jest inaczej poprostu padła jakas czesc i wyglada na wur tytlko jest problem ,ze w Porsche brak podejscia i widocznosci w przeciwienstwie do mercedesa .Gdzie dokladnie sie on znajduje?Za przepustnica i klapa ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.03.2018, 21:30 

Dołączył: 2.03.2018
Posty: 10
MIEDZY wtryskami według mie to chyba dziala jak to sprawdzic?WUR


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.03.2018, 21:32 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5188
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Patrząc na ten temat poniżej, wygląda że jest on bardzo na wierzchu.
Muszę się posiłkować internetem, bo kompletnie nie pamiętam rozkładu
komory silnika w SC :)

http://forums.pelicanparts.com/porsche- ... 911sc.html

slawek154 napisał(a):
MIEDZY wtryskami według mie to chyba dziala jak to sprawdzic?WUR


Tutaj musisz już dosiąść do książek. Ja Ci nie pomogę. Wiem, że musisz
sprawdzić ciśnienie sterujące. Jego wartości powinieneś znaleźć w manualu
serwisowym - upewnij się co do rocznika i rynku (USA może mieć inne?).




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.03.2018, 21:42 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Przecież napisałem gdzie jest.
Resztę, jak widać powinieneś wiedzieć.
O PODciśnieniach sterujących jest w literaturze.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.03.2018, 21:49 

Dołączył: 2.03.2018
Posty: 10
Tak oczywiscie widac gdzie jest .Jutro go wymontuje i sprawdze .Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum