Autor |
Wiadomość |
slawek154
|
Napisane: 2.03.2018, 20:09 |
|
Dołączył: 2.03.2018 Posty: 10
|
Witam jestem nowym uzytkownikiem Porsche 911 sc Targa auto przepiekne sprowadzone z USA niestety auto na zimnym silniku strzela w kolektor ssacy .Jest tak ,ze jak dopchne recznie klape spietrzajaca auto sie w kreca jak burza a jak nie pomoge auto strzela i gasnie i tak az sie nagrzeje dopiero w miare chodzi .Co moze byc autu ?
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 2.03.2018, 21:34 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5188 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Skoro to KJET to może być wiele rzeczy. Najlepiej udać się do osoby, która specjalizuje się we wtrysku mechanicznym.
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
slawek154
|
Napisane: 3.03.2018, 10:16 |
|
Dołączył: 2.03.2018 Posty: 10
|
Witam czy możecie kogoś polcić ?
|
|
Góra |
|
Arekk
|
Napisane: 3.03.2018, 10:27 |
|
Dołączył: 11.07.2011 Posty: 1541
|
Pewnie coś z mieszanką...u mnie podobne objawy występowały gdy była za bogata.Wiesz gdzie się ją ustawia?pokaż koniecznie fotki auta
|
|
Góra |
|
kacper
|
Napisane: 3.03.2018, 14:28 |
|
Dołączył: 19.03.2007 Posty: 1122
|
Rozjechane zimne ciśnienie sterujące - za duże plus pewnie mieszanka złe ustawiona. Generalnie za biednie jak zimny.
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 3.03.2018, 15:28 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5188 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Trzeba zmierzyć wszystkie ciśnienia sterujące. Najpewniej jest WUR do wymiany, bo skoro auto z USA to pewnie stało jakiś czas, a tego KJET nie lubi, choć najbardziej nie lubi rozpiętego układu bez paliwa. slawek154 napisał(a): Witam czy możecie kogoś polcić ? To zależy gdzie stacjonuje auto. Jeżeli nie masz daleko do Warszawy, to Porschepana w Raszynie.
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 3.03.2018, 16:20 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2284 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
Kacper Bełchatów -classicporsche.pl
_________________
-http://classic911.pl
|
|
Góra |
|
michal928
|
Napisane: 3.03.2018, 17:09 |
|
Dołączył: 1.03.2008 Posty: 1391
|
Rafał Dusza z Mikołowa ale nie wiem czy zajmuje się tym - trzeba by spytać. Napisz skąd jesteś - będzie łatwiej pomóc.
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 3.03.2018, 17:41 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Gdybyś był zlokalizowany bardziej na zachodzie to: - Carrera Cars Service Puszczykowo k/ Poznania - Reincarnation Szczecin
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
kacper
|
Napisane: 3.03.2018, 18:30 |
|
Dołączył: 19.03.2007 Posty: 1122
|
Qbak napisał(a): Trzeba zmierzyć wszystkie ciśnienia sterujące. Najpewniej jest WUR do wymiany, bo skoro auto z USA to pewnie stało jakiś czas, a tego KJET nie lubi, choć najbardziej nie lubi rozpiętego układu bez paliwa. slawek154 napisał(a): Witam czy możecie kogoś polcić ? To zależy gdzie stacjonuje auto. Jeżeli nie masz daleko do Warszawy, to Porschepana w Raszynie. Oj tam zaraz wymiana. Trzeba sprawdzić ciśnienia a na początek.
|
|
Góra |
|
slawek154
|
Napisane: 3.03.2018, 19:36 |
|
Dołączył: 2.03.2018 Posty: 10
|
Witam wszystkich ja mam do Warszawy 160 km,jestem z okolic Brodnicy kujawsko-pomorskie .
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 4.03.2018, 17:12 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Ogólna zasada mówi, że strzelanie w kolektor ssący (kiedyś w gażniki) to skutek zbyt ubogiej mieszanki. Więc jeżeli domkniesz klapę spietrzającą to teoretycznie ograniczasz ilość powietrza, czyli zmieniasz na + ilość benzyny w mieszance ( To daje do myślenia, chociaż jednocześnue powinno to ograniczyć dozowani5e benzyny). Jeżeli tak jest jedynie na zimnym silniku to wtedy może być problem z takim termicznym regulatorem (coś w rodzaju "ssania"), który jest po lewej stronie silnika, powiedzmy nad aparatem zapłonowym. Regulację składu mieszanki można zrobić małym wkrętem (ampul 3mm), który jest mocno schowany pomiędzy główką rzdzialacza wtrysku, a "kapeluszem" gumowym nad klapą spiętrzającą. Jednak taką regulację warto robić przy pewności, że cała reszta jest w porządku (a tej "reszty" jest trochę więcej niż wspomniałem !), i przy udziale analizatora spalin. Sporo wiedzy na ten temat jest w publikacjach Haynesa o tym modelu, no i postawoa wiedza w książkach Kasedorfa o wtrysku benzynowym. Temat powinien ogarnąć każdy mechanik nieco bardziej doświadczony z układem K-Jet. Dłubanie samemu może przynieść efekty, ale czasem przypadkowe. Ogólnie K-Jet. to cholera, od której odeszli, kiedy wymyślili luksus w postaci Motronika. Do W-wy, albo Bełchatowa nie masz daleko.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
slawek154
|
Napisane: 4.03.2018, 21:25 |
|
Dołączył: 2.03.2018 Posty: 10
|
Dziekuje jutro zobacze moze cos z dzialam .Dam znać .
|
|
Góra |
|
slawek154
|
Napisane: 6.03.2018, 18:23 |
|
Dołączył: 2.03.2018 Posty: 10
|
Witam napewno zepsula sie jak czesc sterujaca iloscia paliwa jedno jest pewne ,auto nie chodzi na zimnym zamala dawka paliwa co jest za to odpowiedzialne? jak sie rozgrzeje po pieciu minutach kulawego chodzenia auto chodzi jak buza ,wkreca sie nie milosiernie poprostu jest szalone .Nie chciałbym dawac do goscia ktory mi moze go zepsuc albo wymieni pól silnika ,znam sie na mechanice współczesnej poprosze o jakas podpowiedz sam sobie naprawie mysle ze moze to byc elektryczny regolator przeplywu paliwa tylko nie wiem gdzie on jest nic nie widac.Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 6.03.2018, 20:55 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5188 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Czyli wygląda na WUR - WarmUpRegulator. Poczytaj o układzie wtrysku KJET zanim zaczniesz kombinować. Obejrzyć filmy/poczytaj poradniki jak można naprawić wur. Ja nie jestem tutaj ekspertem, więc więcej nie pomogę. Dobrze by było sprawdzić te ciśnienia sterujące, żeby być w 100% pewnym. Jest jeszcze zawór dodatkowego powietrza, ale to raczej nie on, choć warto go przy okazji sprawdzić.
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
slawek154
|
Napisane: 6.03.2018, 21:26 |
|
Dołączył: 2.03.2018 Posty: 10
|
Mercedesa 560 sl z 87 roku dostroilem zwyklym voltomierzem oczywiscie na odpowiednie parametry ale tam to wymagało bo ktoś wczesniej grzebal i go rozstroil tu jest inaczej poprostu padła jakas czesc i wyglada na wur tytlko jest problem ,ze w Porsche brak podejscia i widocznosci w przeciwienstwie do mercedesa .Gdzie dokladnie sie on znajduje?Za przepustnica i klapa ?
|
|
Góra |
|
slawek154
|
Napisane: 6.03.2018, 21:30 |
|
Dołączył: 2.03.2018 Posty: 10
|
MIEDZY wtryskami według mie to chyba dziala jak to sprawdzic?WUR
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 6.03.2018, 21:32 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5188 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Patrząc na ten temat poniżej, wygląda że jest on bardzo na wierzchu. Muszę się posiłkować internetem, bo kompletnie nie pamiętam rozkładu komory silnika w SC http://forums.pelicanparts.com/porsche- ... 911sc.htmlslawek154 napisał(a): MIEDZY wtryskami według mie to chyba dziala jak to sprawdzic?WUR Tutaj musisz już dosiąść do książek. Ja Ci nie pomogę. Wiem, że musisz sprawdzić ciśnienie sterujące. Jego wartości powinieneś znaleźć w manualu serwisowym - upewnij się co do rocznika i rynku (USA może mieć inne?).
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 6.03.2018, 21:42 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Przecież napisałem gdzie jest. Resztę, jak widać powinieneś wiedzieć. O PODciśnieniach sterujących jest w literaturze.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
slawek154
|
Napisane: 6.03.2018, 21:49 |
|
Dołączył: 2.03.2018 Posty: 10
|
Tak oczywiscie widac gdzie jest .Jutro go wymontuje i sprawdze .Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|