Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 18.06.2018, 7:09 

Dołączył: 17.06.2018
Posty: 23
Witam,
Zamierzam kupić Porsche 944 s2 z 3.0l bez turbo cabrio, skrzynia manualna. Chcialbym się dowiedzieć czy auto jako pierwsze Porsche jest wyborem słusznym. Cena około 40 tys. Technicznie sprawne do wymiany częściowo tapicerka.
Z góry dziękuję za odpowiedź


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.06.2018, 8:36 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5199
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Wygląda na dobrą ofertę jeżeli to są wszystkie koszta.
Mechanicznie - sprawdź rozrząd pomiędzy wałkami (łańcuszek i ślizgi) po/przed
zakupem, bo to jeden z newralgicznych punktów. Zdarzają się też porysowane
gładzie cylindrów (jak masz taką możliwość to zerknij endoskopem do środka).




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.06.2018, 8:53 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5045
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Jeżeli to to z Koszalina to w końcu ktoś się zdecydował :-)
Zakładam, że oglądałeś już auto na żywo a nie dywagujesz czy kupić na podstawie zdjęć...
Bardzo ważne jest by było kompletne jeżeli chodzi o wszystkie elementy specyficzne dla cabrio. Wyprodukowano ich niecałe 7.000 sztuk więc części te potrafią być abstrakcyjnie drogie :-(




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.06.2018, 9:51 

Dołączył: 17.06.2018
Posty: 23
W Koszalinie kupilem juz 560 sl. Przy okazji zainteresowali mnie to Porsche. Samochód kompletny , wszystko działa, zero wycieków wiec tez uwazam ze cena atrakcyjna. Pan sprzedający tez kilka złotówek cenę obniżył bo jednak auto trochę stoi. Czy ktoś poza mną oglądał ten egzemplarz?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.06.2018, 15:00 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5045
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Znając życie pewnie nikt nie dojechał na miejsce.
Jeżeli go widziałeś i jest tylko to co piszesz to bierz go.
Miałem 944 S2 Cabrio w manualu i jest to super auto :-)
Ps. A potem inni będà cmokać i mówić, że mogli brać...




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.06.2018, 17:36 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1541
Doprowadzenie tego do dobrego stanu też będzie kosztowało kilka złotówek.
Dodatkowo przy tym przebiegu chyba zbliża się remont silnika?
Wielu to kalkulowało i wyszło że lepiej kupić gotową do jazdy bez stresu,ujebanych łap i ogólnego złego samopoczucia .Moim zdaniem żadna to okazja była.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.06.2018, 17:49 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5045
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Arekk napisał(a):
Wielu to kalkulowało i wyszło że lepiej kupić gotową do jazdy bez stresu,ujebanych łap i ogólnego złego samopoczucia .Moim zdaniem żadna to okazja była.

@Arekk
Czasem łatwiej jest komuś wydać 80k pln w ratach niż na raz. Niektórym z nas jest to łatwiej ogarnąć mentalnie. Ja jestem w stanie to zrozumieć :-)
Pozdrawiam serdecznie
Mata




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.06.2018, 20:22 
Avatar użytkownika

Dołączył: 7.10.2016
Posty: 781
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 490
Tu jest meritum, że nie można mieć złudzeń, że 40k starcza na auto w dobrym stanie. Jeżeli jest świadomość, że skończy się na 80k to można takie brać i stopniowo robić. Takich za 80k z tego co wiem to obecnie na sprzedaż w Polsce nie ma, no może jedno w warszawie ale nie wiem na 100% czy właściciel nadal chce je sprzedać / kiedyś chciał /




_________________

Mateusz

http://www.pba.pl
http://www.balticlodge.pl
http://www.lidiakalita.pl
http://www.rehasport.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.06.2018, 20:36 

Dołączył: 17.06.2018
Posty: 23
Nie chodzi o to czy trzeba duzo włożyć i w jakim czasie. Kupując ten model bardziej chcę się skupic na szukaniu czegos rzadko spotykanego. I ten samochód w tej konfiguracji uwazam ze jest wart takich pieniędzy. Czy jestem w błędzie i jest ich mnóstwo? A tego co szukałem to chyba 7 tys sztuk.
Dalej nikt nie odpowiedział czy oglądał auto i czy do czegoś się przyczepił


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.06.2018, 21:22 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1541
@mata70 to?

https://www.mobile.de/pl/Samochod/Porsc ... 74864.html

https://1drv.ms/f/s!Aqo-hR0ZXdAUgb0sLdV1HaNgBX90cg


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.06.2018, 21:23 

Dołączył: 17.06.2018
Posty: 23
Taki model dokladnie


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.06.2018, 21:30 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5045
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
6.980 sztuk wyprodukowanych - warto ratować każdy egzemplarz :-)
A co do dostępności do sprzedaży to warto zajrzeć na mobile.de... W tej chwili jedynie 34 egzemplarze w całej Europie i raczej w wyższych cenach...




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.06.2018, 21:58 

Dołączył: 17.06.2018
Posty: 23
Zatem do sedna. Planuje pojechać tam w czwartek i obejrzeć na chłodno na kanale jeszcze raz. Proszę Was o listę konkretną elementow/ rzeczy na które powinienem zwrócić szczegolnie uwagę.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.06.2018, 22:08 

Dołączył: 23.04.2017
Posty: 683
A to?
https://classics.autotrader.com/classic ... /100982386


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.06.2018, 22:18 
Avatar użytkownika

Dołączył: 7.10.2016
Posty: 781
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 490
Arekk napisał(a):


pierwsze widzę, na pierwszy ogląd ładne, ale jak za 25 eur to... zderzak tył chyba ameryka a reszta europa, brak na środkowym panelu przykrywki schowka, radio straszy, nie widać windshota, pokrowca na dach - to wszystko buduje potem tysiąc do tysiąca, nie wiem jak z historią, lakierem, itp. itd




_________________

Mateusz

http://www.pba.pl
http://www.balticlodge.pl
http://www.lidiakalita.pl
http://www.rehasport.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.06.2018, 22:19 
Avatar użytkownika

Dołączył: 7.10.2016
Posty: 781
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 490
Lukasz_944 napisał(a):
Zatem do sedna. Planuje pojechać tam w czwartek i obejrzeć na chłodno na kanale jeszcze raz. Proszę Was o listę konkretną elementow/ rzeczy na które powinienem zwrócić szczegolnie uwagę.


wyżej Qbak podał kluczowe kwestie rozrząd i gładzie cylindrów, reszta jak w każdym aucie przy zakupie.




_________________

Mateusz

http://www.pba.pl
http://www.balticlodge.pl
http://www.lidiakalita.pl
http://www.rehasport.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.06.2018, 22:25 
Avatar użytkownika

Dołączył: 7.10.2016
Posty: 781
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 490
BAWARIA M 5 napisał(a):


z tym dealerem byłbym ostrożny skoro ma 6-cylindrowe 944 w ofercie :banghead:

https://classics.autotrader.com/classic ... /100855850

no ale ostatnio nasi motoryzacyjni dziennikarze widzieli 3-cylindrowe wiec wszystko możliwe :)




_________________

Mateusz

http://www.pba.pl
http://www.balticlodge.pl
http://www.lidiakalita.pl
http://www.rehasport.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.06.2018, 0:20 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5199
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
mata70 napisał(a):
Lukasz_944 napisał(a):
Zatem do sedna. Planuje pojechać tam w czwartek i obejrzeć na chłodno na kanale jeszcze raz. Proszę Was o listę konkretną elementow/ rzeczy na które powinienem zwrócić szczegolnie uwagę.


wyżej Qbak podał kluczowe kwestie rozrząd i gładzie cylindrów, reszta jak w każdym aucie przy zakupie.


W przypadku cabrio dodałbym też ogólną kompletność. Nawet takie detale
jak chwytaki osłon przeciw słonecznych są inne niże std (320zł netto/szt.).
W bagażniku w jednej z bocznych skrytek powinien być zdaje się
amortyzator nadwozia, nazywają to tłumikiem drgań skrętnych.

Ta reszta jak pisze mata70, to w szczególności historia wypadkowa auta,
a raczej jej brak. To auto ma tak jakby podwójną podłogę. Nie chciałbym
żeby tam ktoś ingerował.

Jeżeli masz możliwość i czas to może jeszcze geometria auta?
Wszystko inne możesz zrobić/zlecić.
Tak naprawdę dobrze jakbyś pojechał z kimś kto takie auta zna i widział
ich kilka w życiu. Mechanik byłby najlepszy. W okolicy Zbyszek ze
Szczecina. Od lat naprawia Porsche, tylko nie wiem czy zgodzi się
na taką wycieczkę.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.06.2018, 9:17 

Dołączył: 17.06.2018
Posty: 23
A jakiś namiar na p. Zbyszka, nazwa firmy?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.06.2018, 11:38 

Dołączył: 11.05.2014
Posty: 1930
To auto zeby wygladalo i jezdzilo to wyjdzie w okolicach 100tys.. nie wiem czy nie lepiej kupic w de.. carfax sprawdzales? Ja bym zaczal od tego zamiast fatygowac kogokolwiek do tego auta..


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum









cron