Nie wiem czy tutaj znajdzie odbiorców, ale zostawię chociaż w ramach ciekawostki.
Rozważam sprzedaż swojego 944 ze względu na chęć przesiadki do 928 (zamiana wchodzi w grę) Jest to wersja poliftowa rocznik 86, silnik zwykła 2.5 litrówka. Samochód kompletny w dobrym stanie, bez problemu pokonuję nim trasy po 500-600km.
Sprowadzony do Polski z Niemiec (tam też był w całości lakierowany - są zdjęcia) Sporo części nowych jak uszczelka targi, kostka na skrzyni biegów itp. Nowy aktywny układ wydechowy przzelotowy na jednym tłumiku sterowany przepustnicą podciśnieniową. Nowe dedykowane zawieszenie pneumatyczne + nowy komputer sterujący tym zawieszeniem (airlift 3p) pozwala w czasie rzeczywistym monitorować ciśnienie, ustawiać dowolną wysokość, sterować każdym kołem osobno. Sam zestaw to koszt ponad 3 tyś euro. Auto stoi na Japońskich felgach skręcanych 3 częściowych work VSKF 18x 9.5/11.
Na czerwiec umówiony termin u tapicera na naprawę deski rozdzielczej, poprawienie podsufitki oraz obszycie kierownicy. (posiadam oryginalną, atiwe z wersji club sport oraz bardzo rzadką kierownicę momo mod 09 szyta w alkantarze + gałka z mieszkiem żeby obszyć w ten sam kolor, można sobie wybrać zestaw dla siebie
) Oczywiście koszty u tapicera po mojej stronie.
Najważniejsze czyli cena, za wszystko opisane wyżej 70 tyś zł, istnieje możliwość zakupu samochodu na oryginalnych telefonach lub 16" azev A, wtedy 62 tyś zł