Autor |
Wiadomość |
mans
|
Napisane: 20.03.2019, 20:14 |
|
Dołączył: 20.03.2019 Posty: 5
|
Witam Ostatnio wpadłem na ogłoszenie i spodobał mi się ten samochód. Pytam znawców tematu.. na co zwrócić uwagę przy zakupie, Nie chciałbym zakupić skarbonki raczej wozu który sprawi radość od świeta Obecnie posuadam youngtimera jako 3 samohcód ale chce go zmienić. Poniżej link do ogłoszenia które znalazłem, czy naprawy blacharskie/lakiernicze w tym przypadku jak mniemam dokupienie części jest możliwe? Wiem, że Audi posiada swój sklep z częściami do klasyków jak jest w przypadku Porsche? Z góry dziękuję za informacje... https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... 4f9651addd
|
|
Góra |
|
mata70
|
Napisane: 20.03.2019, 21:09 |
|
Dołączył: 7.10.2016 Posty: 781 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 490
|
Hej, 968 dobry kierunek, ale ja bym szukał koniecznie w manualu w tym przypadku. Ta akurat skrzynia mocno zamula to auto, chyba, że chcesz tylko czerpać przyjemność z POMu
|
|
Góra |
|
tsubasa
|
Napisane: 20.03.2019, 21:14 |
|
Dołączył: 11.05.2014 Posty: 1930
|
To auto odpusc. Brak klimy, automat, uszkodzone przodem.. sprzedaje sie od roku i sie sprzedac nie moze
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 20.03.2019, 21:18 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2931
|
partsy, partsy, partsy... drogie, do 968 zwłaszcza. Ceny części będziesz miał zbliżone do cen elementów do 964/993. Przy czym dostępność tych z 968 będzie mniejsza... Fajne auto, ale może okazać się właśnie tą 'skarbonką'. Z podobnym budżetem atakowałbym raczej ładne boxstery pierwszej serii
|
|
Góra |
|
mans
|
Napisane: 20.03.2019, 22:54 |
|
Dołączył: 20.03.2019 Posty: 5
|
Witam Ponownie Reczywiscie nie zauważyłem braku klimatyzacji 🤪 Będę szukał dalej w takim razie. A co do skrzyni to mi nie robi jakoś szczególnie Tak czy siak baaardzo Wam dziękuję
|
|
Góra |
|
tsubasa
|
Napisane: 20.03.2019, 23:24 |
|
Dołączył: 11.05.2014 Posty: 1930
|
Robi nie robi.. popatrz jaka jest roznica w przyspieszeniu 6,5 vs 7,9.. w F1 to cala wiecznosc
|
|
Góra |
|
mata70
|
Napisane: 20.03.2019, 23:46 |
|
Dołączył: 7.10.2016 Posty: 781 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 490
|
Skrzynie miej jednak na uwadze. Jak kupisz z taką, a potem się przejedziesz 968 z manualem to będziesz żałował.
|
|
Góra |
|
mans
|
Napisane: 21.03.2019, 0:15 |
|
Dołączył: 20.03.2019 Posty: 5
|
No dobrze, ale o jedną rzecz nie spytałem... Jaki powinien być budżet przy zakupie „nie skarbonki” ? Bo rozumiem z Waszego forum że 944 w cenie 40tys da sie kupic... Tyle że wizualnie 968 bardziej mi odpowiada a ono jest znaxznie droższe...
Przy okazji czy 968 miała tempomat ?
Dziekuje Wam bardzo
|
|
Góra |
|
mans
|
Napisane: 21.03.2019, 0:16 |
|
Dołączył: 20.03.2019 Posty: 5
|
tsubasa napisał(a): Robi nie robi.. popatrz jaka jest roznica w przyspieszeniu 6,5 vs 7,9.. w F1 to cala wiecznosc Zdecydowanie masz racje... w F1 😂😂😂
|
|
Góra |
|
mata70
|
Napisane: 21.03.2019, 0:21 |
|
Dołączył: 7.10.2016 Posty: 781 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 490
|
mans napisał(a): tsubasa napisał(a): Robi nie robi.. popatrz jaka jest roznica w przyspieszeniu 6,5 vs 7,9.. w F1 to cala wiecznosc Zdecydowanie masz racje... w F1 😂😂😂 zrobisz jak będziesz chciał, ale proponuję abyś zanim kupisz przejechał się tiptronikiem i manualem, wtedy podejmij decyzję. Moim zdaniem realnie jeżeli myślisz o 968 nie skarbonce to szykuj minimum 60k
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 21.03.2019, 0:42 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Tiptronic w 968 znośny jest niestety tylko w Cabrio Osobiście nie wyobrażam sobie kupna 968 Coupé w automacie. Mówię to jako właściciel Cabrio w Tiptronicu i były właściciel 944 S2 Cabrio w manualu...
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
sonda
|
Napisane: 21.03.2019, 8:33 |
|
Dołączył: 16.12.2010 Posty: 865 Lokalizacja: Radomsko
Nr klubowicza: 296
|
60 tys to będzie mega okazja Ja swoje sprzedałem dwa lata temu za tyle
_________________
997.2 GT3 RS TP:1,41,5 944 S2 CUP JPS TP:1,44,7 Puchar PCP 2015
|
|
Góra |
|
Pan Jasiek
|
Napisane: 21.03.2019, 9:54 |
|
Dołączył: 28.11.2016 Posty: 264
|
simprez napisał(a): partsy, partsy, partsy... drogie, do 968 zwłaszcza. Ceny części będziesz miał zbliżone do cen elementów do 964/993. No, to chyba nie jest jednak prawda. Ewentualnie karoseria typowo do 968 jest droga. Wspólna konstrukcja z 924, 944 sprawia, że mechanika jest o wiele bardziej przystępna. simprez napisał(a): Z podobnym budżetem atakowałbym raczej ładne boxstery pierwszej serii +1
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 21.03.2019, 10:29 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Pan Jasiek napisał(a): simprez napisał(a): partsy, partsy, partsy... drogie, do 968 zwłaszcza. Ceny części będziesz miał zbliżone do cen elementów do 964/993. No, to chyba nie jest jednak prawda. Ewentualnie karoseria typowo do 968 jest droga. Wspólna konstrukcja z 924, 944 sprawia, że mechanika jest o wiele bardziej przystępna. No nie wiem. Fakt, auta mają podobną konstrukcję, ale większość elementów mechanicznych jest stosowana wyłącznie w 968.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Pan Jasiek
|
Napisane: 21.03.2019, 10:50 |
|
Dołączył: 28.11.2016 Posty: 264
|
NO cóż - czy większość, to bym jednak polemizował. Myślę, że warto, żeby Qbak się wypowiedział.
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 21.03.2019, 11:33 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2931
|
Zastanówmy się, co wspólnego z 924 lub 944 może mieć 968. Hmmm... Z 924? chyba tylko pływak w zbiorniku paliwa (choć i tu nie jestem pewien). I może szpilki kół jeszcze. I chyba tyle? Z 944? tylne wahacze zamienne z 944turbo'88 wzwyż/944S2. Amortyzatory? Tudzież klocki, tarcze, zaciski przód/tył z tych modeli? ABS? Trochę uszczelek i elementów rozrządu z silników 944 16v? Tylną kanapę z oparciem? Trochę elektryki wnętrza?
Nie miałem nigdy 968 w całości. Ale miałem często styczność z 968 mojego bardzo dobrego kolegi. I miałem sporo części z 968 takoż. I jestem naprawdę w szoku jak wiele podzespołów różni się od tych z 944'2. Szukanie wspólnych części między 924 a 968 to trochę tak jak porównywanie pierwszych 911 z lat 60tych do 993. Da się? Da się. Ale na siłę.
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 21.03.2019, 12:20 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
No i z tego co czytałem 968 ma bardziej skomplikowany silnik niz 944 (połowa z 928?) a to najtrudniej ogarnąć mechanikowi, który nie miał do czynienia z Porsche lub z modelem .
_________________
|
|
Góra |
|
Pan Jasiek
|
Napisane: 21.03.2019, 12:28 |
|
Dołączył: 28.11.2016 Posty: 264
|
Nie zamierzam się z Tobą kłócić, bo na każdy element wspólny pewnie można znaleźć taki, który wspólny nie jest.
Bardzo wiele części eksploatacyjnych, jak klocki, rozrząd, drążki kierownicze, poduszki skrzyni, wymienione przez Ciebie wahacze - są wspólne z innymi transaxle.
Moim zdaniem eksploatacja tego auta nie powinna być przesadnie droga (są też zamienniki), a awarie - drogie. W sumie ko każdym Porsche można to powiedzieć.
No i ja tak samo jak Ty tylko trochę obcowałem z 968 - nigdy nie posiadałem, bo poszedłem proponowaną przez Ciebie drogą i zamieniłem miejscem 6 z 8... Zanim jednak to się stało zgłębiłem temat eksploatacji tego auta (teoretycznie). A tak na marginesie - części do Boxstera też jakieś szczególnie tanie nie są.
|
|
Góra |
|
Pan Jasiek
|
Napisane: 21.03.2019, 12:30 |
|
Dołączył: 28.11.2016 Posty: 264
|
Daro. napisał(a): No i z tego co czytałem 968 ma bardziej skomplikowany silnik niz 944 (połowa z 928?) a to najtrudniej ogarnąć mechanikowi, który nie miał do czynienia z Porsche lub z modelem . Ma bardziej skomplikowany niż 944, ale naprawa tego silnika i tak powinna być sporo tańsza niż jakiegokolwiek boxera.
|
|
Góra |
|
waldi
|
Napisane: 21.03.2019, 12:49 |
|
Dołączył: 15.10.2013 Posty: 408 Lokalizacja: Kutno
Nr klubowicza: 368
|
Jestem akurat w trakcie przygotowań swojego 968 cabrio do sezonu. Części nie są tanie ale też w porównaniu z 911 potrafią mile zaskoczyć. Zależy co się robi, ja budżet na rozrząd weryfikuje już trzeci raz ale ze względu na to , że jest bardzo skomplikowany a wymieniam wszystko co wydaje się podejrzane. Natomiast zamiana 968 na boxstera jakoś mnie nie przekonuje. 968 jest samochodem nietuzinkowym w cabrio wręcz rzadkim (4000szt) spełniającym wszystkie kryteria młodego klasyka. A Boxster, to całkiem inna bajka też fajny ale inaczej i dla mnie klasyk dość naciągany
_________________
993 cabrio 968 cabrio 911 sc (weissach edition) 991 Carrera 4S Cayenne (ostatnie V8 diesla) Były: Cayenne IID, Carrera 4 997 lift. ,Cayenne S x 2, Carrera S 997, Carrera 4 996
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|