Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 25.05.2010, 18:56 

Dołączył: 25.05.2010
Posty: 18
Witam, za niedługo stanę się prawdopodobnie nowym posiadaczem nowego Porsche Cayenne. Jednak jedynym dylematem który mam przed zamówienie samochodu to jaki wybrać silnik? nie ukrywam ,że jest to moje pierwsze takie luksusowe auto, lecz nie chciałbym mieć zaraz szatana ;)

Silnik który mnie interesuje i pomiędzy którymi wybieram to:
V6 Diesel 240KM 550NM
i V6 Benzyna 300KM 400NM.

Testowałem jedynie Porsche Cayenne S 400KM, jednak nie zachwyciła mnie aż tak ta moc tzn jakoś tak nie odczuwałem,że mam w ręku 400KM, i trzeba było wysoką ją kręcić aby odczuć kopa.

Czekam na jakieś sugestie.

Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.05.2010, 18:58 

Dołączył: 4.04.2009
Posty: 579
podaj ceny - disel , benzyna

iile km będziesz nim robił średnio miesięcznie ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.05.2010, 18:59 

Dołączył: 25.05.2010
Posty: 18
Cena za Benzynę to zaczyna się od 260tyś standard a Diesel od 280tyś też standard.

Większość po mieście a rocznie to tak z 30tyś-40tyś km.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.05.2010, 19:02 

Dołączył: 4.04.2009
Posty: 579
myśle ze jednak disel , bo sam napisałeś że nie szatana
w PC to TURBO to szatan a on ci nie potrzebny

no i zwróć uwage na dane techniczne disla :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.05.2010, 19:06 

Dołączył: 25.05.2010
Posty: 18
No w sumie racja, bo osiągi Benzyny i Diesla są takie same więc faktycznie nie ma co się wkopywać w benzynę którą będzie więcej Palić.

No zgadzam się Turbo to szatan nie miałem przyjemności jechać ale sam wygląd silnika i tych 4 końcówek wydechu robią swoje;p


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.05.2010, 19:07 

Dołączył: 4.04.2009
Posty: 579
końcówki i ty możesz zmienić :wink: z tylnej klamy zdejmuje sie łatwo znaczek i nikt nic nie wie :D

a i kiedyś zapewne łatwiej go w dislu sprzedaż


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.05.2010, 19:21 

Dołączył: 25.05.2010
Posty: 18
Nie no jestem zwolennikiem auta oryginalnego takiego jakie wyszedł z fabryki :) zresztą Diesel nie będzie tak źle brzmiał może coś tam zmienili :P

To prawda Diesla szybciej.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.05.2010, 19:30 

Dołączył: 3.09.2007
Posty: 911
Witaj , zdecydowanie w Twoim wypadku brałbym diesla / masz wyższy moment obrotowy i powinien na wyższych biegach lepiej się zbierać niż benzyna a nowej generacji diesle to inna bajka niż te znane nam z przed innej epoki :D

Pozdrowionka

borysek napisał(a):
końcówki i ty możesz zmienić :wink: z tylnej klamy zdejmuje sie łatwo znaczek i nikt nic nie wie :D


mało nie umarłem :lol: :lol: :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.05.2010, 19:35 

Dołączył: 4.04.2009
Posty: 579
oj newada :D wiesz ile tego widuję latając po naszym kraju hehe


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.05.2010, 19:38 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2029
Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
cena v6 to 68k euro a diesla niecale 74 co daje na dzis za diesla niestety w podstawie ponad 300tys zl.

Co do osiagow to silnik benzynowy musi miec 20-30ps wiecej zeby dorownywac dieslowi. Poza tym jest wysoki moment co sprawi ze w miescie bedzie sie duzo lepiej prowadzil od v6.




_________________

in: Rally,Mezgers
Nobody is born a legende, you race to become one.

Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r.
Carting Cup PCP 2015r.
----------------------------------------------------
Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla.
https://futureoze.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.05.2010, 19:47 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
dawaj diesla, ten silnik 3.0 TDI po lifcie bardzo ladnie sie tuninguje, po chipie masz spokojne 300-310KM oraz 620-650Nm, wiec naprawde bedzie auto ladnie smigac....
ja bym jeszcze zastanawial sie nad Touaregiem 4.2 TDI, cenowo tylko troszke wyzej niz Cayenne, ale auto tez bardzo ladne i ma super silnik....
ale jesli ma to byc koniecznie Cayenne, to bierz TDI, ten V6 benzyna to do dupy silnik, auto z tym silnikiem to juz w ogole nie jedzie, a pali jak smok....
za dobrze wyposazonego diesla bedziesz musial zaplacic 90-100k Euro...jak konfigurowalem sobie diesla to mi wyszlo wlasnie cos kolo 100-105k EUR...




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.05.2010, 22:43 

Dołączył: 25.05.2010
Posty: 18
No wybiorę Diesla, z tym tuningiem to faktycznie może być bardzo wesoło ;p

Co do VW to oglądałem owszem pięknie wygląda i silnik no miodzio,ale jest no optycznie w środku troszkę za duży , a Cayenne jakby to powiedzieć , ma wszystko pod ręką i czuje się w niej jakoś inaczej .

No Obecnie ten którego mam na oku kosztuje 111tyś euro.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.05.2010, 23:38 

Dołączył: 25.11.2009
Posty: 678
http://www.topgear.com/UK/porsche/cayen ... test/turbo


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum