|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 13 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Radzio00pl
|
Napisane: 25.05.2010, 18:56 |
|
Dołączył: 25.05.2010 Posty: 18
|
Witam, za niedługo stanę się prawdopodobnie nowym posiadaczem nowego Porsche Cayenne. Jednak jedynym dylematem który mam przed zamówienie samochodu to jaki wybrać silnik? nie ukrywam ,że jest to moje pierwsze takie luksusowe auto, lecz nie chciałbym mieć zaraz szatana
Silnik który mnie interesuje i pomiędzy którymi wybieram to:
V6 Diesel 240KM 550NM
i V6 Benzyna 300KM 400NM.
Testowałem jedynie Porsche Cayenne S 400KM, jednak nie zachwyciła mnie aż tak ta moc tzn jakoś tak nie odczuwałem,że mam w ręku 400KM, i trzeba było wysoką ją kręcić aby odczuć kopa.
Czekam na jakieś sugestie.
Pozdrawiam.
|
|
Góra |
|
borysek
|
Napisane: 25.05.2010, 18:58 |
|
Dołączył: 4.04.2009 Posty: 579
|
podaj ceny - disel , benzyna
iile km będziesz nim robił średnio miesięcznie ?
|
|
Góra |
|
Radzio00pl
|
Napisane: 25.05.2010, 18:59 |
|
Dołączył: 25.05.2010 Posty: 18
|
Cena za Benzynę to zaczyna się od 260tyś standard a Diesel od 280tyś też standard.
Większość po mieście a rocznie to tak z 30tyś-40tyś km.
|
|
Góra |
|
borysek
|
Napisane: 25.05.2010, 19:02 |
|
Dołączył: 4.04.2009 Posty: 579
|
myśle ze jednak disel , bo sam napisałeś że nie szatana
w PC to TURBO to szatan a on ci nie potrzebny
no i zwróć uwage na dane techniczne disla 
|
|
Góra |
|
Radzio00pl
|
Napisane: 25.05.2010, 19:06 |
|
Dołączył: 25.05.2010 Posty: 18
|
No w sumie racja, bo osiągi Benzyny i Diesla są takie same więc faktycznie nie ma co się wkopywać w benzynę którą będzie więcej Palić.
No zgadzam się Turbo to szatan nie miałem przyjemności jechać ale sam wygląd silnika i tych 4 końcówek wydechu robią swoje;p
|
|
Góra |
|
borysek
|
Napisane: 25.05.2010, 19:07 |
|
Dołączył: 4.04.2009 Posty: 579
|
końcówki i ty możesz zmienić  z tylnej klamy zdejmuje sie łatwo znaczek i nikt nic nie wie
a i kiedyś zapewne łatwiej go w dislu sprzedaż
|
|
Góra |
|
Radzio00pl
|
Napisane: 25.05.2010, 19:21 |
|
Dołączył: 25.05.2010 Posty: 18
|
Nie no jestem zwolennikiem auta oryginalnego takiego jakie wyszedł z fabryki  zresztą Diesel nie będzie tak źle brzmiał może coś tam zmienili
To prawda Diesla szybciej.
|
|
Góra |
|
newada
|
Napisane: 25.05.2010, 19:30 |
|
Dołączył: 3.09.2007 Posty: 911
|
Witaj , zdecydowanie w Twoim wypadku brałbym diesla / masz wyższy moment obrotowy i powinien na wyższych biegach lepiej się zbierać niż benzyna a nowej generacji diesle to inna bajka niż te znane nam z przed innej epoki
Pozdrowionka
borysek napisał(a): końcówki i ty możesz zmienić  z tylnej klamy zdejmuje sie łatwo znaczek i nikt nic nie wie 
mało nie umarłem 
|
|
Góra |
|
borysek
|
Napisane: 25.05.2010, 19:35 |
|
Dołączył: 4.04.2009 Posty: 579
|
oj newada  wiesz ile tego widuję latając po naszym kraju hehe
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 25.05.2010, 19:38 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2051 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
cena v6 to 68k euro a diesla niecale 74 co daje na dzis za diesla niestety w podstawie ponad 300tys zl.
Co do osiagow to silnik benzynowy musi miec 20-30ps wiecej zeby dorownywac dieslowi. Poza tym jest wysoki moment co sprawi ze w miescie bedzie sie duzo lepiej prowadzil od v6.
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 25.05.2010, 19:47 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134
|
dawaj diesla, ten silnik 3.0 TDI po lifcie bardzo ladnie sie tuninguje, po chipie masz spokojne 300-310KM oraz 620-650Nm, wiec naprawde bedzie auto ladnie smigac....
ja bym jeszcze zastanawial sie nad Touaregiem 4.2 TDI, cenowo tylko troszke wyzej niz Cayenne, ale auto tez bardzo ladne i ma super silnik....
ale jesli ma to byc koniecznie Cayenne, to bierz TDI, ten V6 benzyna to do dupy silnik, auto z tym silnikiem to juz w ogole nie jedzie, a pali jak smok....
za dobrze wyposazonego diesla bedziesz musial zaplacic 90-100k Euro...jak konfigurowalem sobie diesla to mi wyszlo wlasnie cos kolo 100-105k EUR...
|
|
Góra |
|
Radzio00pl
|
Napisane: 25.05.2010, 22:43 |
|
Dołączył: 25.05.2010 Posty: 18
|
No wybiorę Diesla, z tym tuningiem to faktycznie może być bardzo wesoło ;p
Co do VW to oglądałem owszem pięknie wygląda i silnik no miodzio,ale jest no optycznie w środku troszkę za duży , a Cayenne jakby to powiedzieć , ma wszystko pod ręką i czuje się w niej jakoś inaczej .
No Obecnie ten którego mam na oku kosztuje 111tyś euro.
|
|
Góra |
|
pit
|
Napisane: 25.05.2010, 23:38 |
|
Dołączył: 25.11.2009 Posty: 678
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 13 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum klubowego
Przyklejone
English information
Ostatnie posty forum PCP
|