|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 11 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Zozol
|
Napisane: 3.08.2014, 1:28 |
|
Dołączył: 3.08.2014 Posty: 3
|
Witam. Noszę się z zamiarem zakupu Porsche Cayenne 1 z silnikiem 4.5 V8 lub ewentualnie 3.2 V6. Co mi powiecie o tym autku? Obecnie jeżdżę Audi A8 D2, jest duża przepaść cenowa (części) itp?
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 3.08.2014, 9:09 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
Chociaz Cayenne I gen. jest obarczony ponad przeciętną awaryjnością, polecam model S ( V8 )
V6 jest dużo słabszy przy zbliżonym zużyciu paliwa i cenie.
Nie wiem jak kształtują się ceny (nowych) części do A8, ale myślę że poziom jest porównywalny.
|
|
Góra |
|
Zozol
|
Napisane: 3.08.2014, 12:46 |
|
Dołączył: 3.08.2014 Posty: 3
|
No właśnie. Ja dopiero może zacznę przygodę z Porsche, lecz wszyscy odradzają mi Cayenne ponieważ jest tam jakiś problem, że w silniku zaczyna stukać i autko zaczyna kopcić czy jakoś tak i szykuje się remont. Jak to wygląda? Ponieważ nie chcę kupić auta za 40+ tyś i po iluś tysiącach robić remontu silnika. Co tam się dzieje? Na drugi rok chciałbym zmienić auto ponieważ w tym roku pośmigam jeszcze moją A8.. Biorę pod uwagę auta takie jak: Audi A8 D3 4.2PB (po lifcie na dużym grillu), Porsche Cayenne 1 generacji 4.5PB, no i ewentualnie (ale w to raczej wątpie) BMW X5 E53 też jakaś benzynka 4.4 lub 4.8
|
|
Góra |
|
Yurek
|
Napisane: 3.08.2014, 21:41 |
|
Dołączył: 18.04.2012 Posty: 91
|
Jestem posiadaczem Cayenne S od dwóch lat,zadnych problemów,dzisisiaj wróciłem z Mazur, do Gdyni 3,5 godziny.Jeżeli mogę zasugerować nic lepszego od Cayenne.Pozdrawiam.
|
|
Góra |
|
marvii
|
Napisane: 3.08.2014, 22:14 |
|
Dołączył: 24.10.2010 Posty: 15
|
a czy modele wyprodukowane od roku 2007 z silnikiem 4,8 też są tak awaryjne jak egzemplarze z przed liftingu? wydawało mi się że nie, ale podczas moich ostatnich poszukiwań natrafiłem na takie ogłoszenie sprzedaży: http://otomoto.pl/porsche-cayenne-s-eur ... 19231.html co o
|
|
Góra |
|
Filipson
|
Napisane: 4.08.2014, 19:15 |
|
Dołączył: 2.08.2014 Posty: 3
|
To i ja się podłączę do tematu. Też jestem w trakcie poszukiwań...
1.Co powiecie na Cayenne w dieslu?
2.Jeśli V8 to czy i jak można dobrze sprawdzić ten nieszczęsny silnik?
3.Czy kupić tanio uszkodzony i zaoszczędzoną kasę przeznaczyć od razu na porządny remont silnika?
Jeśli takie remonty ktoś wogóle dobrze zrobi?
|
|
Góra |
|
964coupe
|
Napisane: 4.08.2014, 20:16 |
|
Dołączył: 2.08.2014 Posty: 99
|
Dołączę się do tematu.Co sądzicie o nowym modelu Cayenne w dieslu?czy ma jakieś bolączki,czy to raczej trwała konstrukcja?
|
|
Góra |
|
sojs
|
Napisane: 5.08.2014, 9:03 |
|
Dołączył: 2.01.2014 Posty: 149
|
Jeśli chcesz bezawaryjne auto kup Merca w 500
Jeśli chodzi o naprawę silników V8 to jest to tulejowanie na żeliwo czyli nie ma fabrycznego nikasilu
Żeby silnik był taki jak fabryczny trzeba kupić dobry używany bądź pojechać do Aso i zostawić fortunę
Nie kupisz Caynne za 40 k licz się że za rozsądne auto musisz dać około 60 k wiem bo przez to przechodziłem
Ja mam osobiście 4.5 V8 LPG odpukać chodzi wyśmienicie
|
|
Góra |
|
Marcin3107
|
Napisane: 8.08.2014, 12:38 |
|
Dołączył: 28.05.2013 Posty: 5
|
Do ponad roku jeżdżę Cayenne Turbo z 2004r, który od razu po zakupie zagazowałem u Sebastiana w Zbrosławicach (czyli jedynego który wie o co chodzi). Kupiłem go z przebiegiem 86tys km, teraz mam 133tys km. Przez ten czas absolutne ZERO problemów.
Na co trzeba uważać przy V8 4,5l:
- magistrala wodna - seryjnie jest plastikowa, trzeba wymienić na aluminiową (koszt około 2500zl)
- poziom oleju - szczególnie w Turbo
- w Turbo tradycyjnie odczekać chwilę po ostrej jeździe przed wyłączeniem
Szukając Cayenna, ASO przestrzegło mnie przed silnikami 4,8l, które lubią się zacierać.
|
|
Góra |
|
Krzychu
|
Napisane: 24.08.2014, 13:14 |
|
Dołączył: 23.01.2012 Posty: 13
|
Witam,
również jestem szczęśliwym posiadaczem (właściwie żona) Cayenna S4.5 z 2003. Do tej pory nie było żadnych problemów, zaraz po zakupie w aso zrobiliśmy pakiet pt. regulacja rozrządu + magistrala wodna. Ostatnio również wymiana rozrusznika. Przebieg w granicy 130tyś. Nic szczególnego się nie działo poza zwykłymi przeglądami i sprawami eksploatacyjnymi.
Odnośnie cen, mam porównanie do VW i Mercedesa, jedyne co się rzuca to bardzo wysoka cena r-b w ASO Porsche, części myślę że są na podobnym poziomie, może nieco drożej ale bez przesady.
Przed zimą planujemy sprzedaż autka żeby ustąpiło miejsca nowemu. Jak wystawię ogłoszenie dam znać
|
|
Góra |
|
jbond
|
Napisane: 26.08.2014, 22:48 |
|
Dołączył: 3.04.2014 Posty: 24
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 11 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|