Czesc, podepne się pod temat żeby nie zakładac nowego
Również planuje zakup Cayenne z 2011 roku. W moim przypadku w grę wchodzi tylko auto z Porsche Approved, kupione w salonie. Mam na oku pare egzemplarzy, wszystkie z przebiegiem ok 100 tys KM. Plauje werjsę S, 4.8 litra i 400 KM. Liczę, że auto pojezdzi ze 3-4 lata po czym je sprzedam (mysle ze nie zrobie wiecej niz 100 tys KM przez ten czas)
Przeczytałem dużo na forum nt potencjalnych problemów, więc wiem o co pytac mniej wiecej przed zakupem. Powstają jednak inne pytania, na które pewnie w ASO mi nie odpowiedzą:
- czy warto jest sprawdzić auto w innym ASO niż będzie kupowane lub innym serwisie np w PorchePana (jestem z Warszawy, wiec mam blisko) pomimo zakupu Porsche Approved? Mysle tutaj o dużych sprawach jak silnik, skrzynia biegów, korozja, stan felg ale też mniejsze jak np sprawdzenie ile przeżyją jeszcze tarcze hamulcowe, opony inne. Jestem niestety laikiem a nie chce wpakować się na zbyt dużą minę (bo, że koszty będą to wiadomo).
- czy da sie zabezpieczyc jakos z wyprzedzeniem przed remontem silnika w okolicach 200 tys KM o którym tak duzo osób pisze? Jakieś konkretne rodzaje konserwacji, wymiany olejów etc czy po prostu trzeba założyć w budżecie kase na remont?
- czy poza problemami z silnikiem należy sie spodziewać innych problemów np. z pneumatycznym zawieszeniem, skrzynią zmiany biegów, czymkolwiek?
Byłbym wdzięczny za pomoc
Kuba