|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 20 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
mailosss
|
Napisane: 26.06.2016, 12:57 |
|
Dołączył: 16.05.2015 Posty: 41
|
Witam serdecznie! Tak jak w temacie wątku jestem poważnie zainteresowany zakupem PORSCHE CAYENNE TURBO lub GTS w cenie do 80 000 ZŁ. Wiem, że to najbardziej odpowiednie miejsce żeby znaleźć taki samochód. Czekam na oferty Pozdrawiam MM
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 26.06.2016, 13:17 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Poliftowe za mniej niż 80? I do tego Turbo/GTS? Wg mnie to niemożliwe.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Mario_1983
|
Napisane: 26.06.2016, 13:29 |
|
Dołączył: 26.11.2012 Posty: 50
|
|
Góra |
|
mailosss
|
Napisane: 26.06.2016, 13:48 |
|
Dołączył: 16.05.2015 Posty: 41
|
Pytanie czy oferta z linka jest aktualna ?
|
|
Góra |
|
mailosss
|
Napisane: 26.06.2016, 13:58 |
|
Dołączył: 16.05.2015 Posty: 41
|
Dodatkowo zasugerowałem się właśnie powyższą ofertą, skoro wystawił ją forumowicz to zdaje się być realna taka transakcja. Panie Witku proszę uwierzyć, że na allegro pełno takich chodzi Właśnie ze względu na Waszą pomoc jestem tutaj zalogowany i oczekuję, że mi pomożecie. Pozdrawiam MM
|
|
Góra |
|
FilipN
|
Napisane: 26.06.2016, 15:55 |
|
Dołączył: 8.11.2014 Posty: 72
|
"pełno" w przypadku GTS'a to chyba określenie mocno na wyrost… Sam swego czasu szukałem ładnego i dobrze wyposażonego GTS i zanim znalazłem minęło ponad pół roku… a budżet miałem dwa razy większy. Myślę, że 110-120 to jest kwota o której należy myśleć jeśli chce się znaleźć GTSa w ładnym stanie i z dobrą historią...
|
|
Góra |
|
mailosss
|
Napisane: 26.06.2016, 16:07 |
|
Dołączył: 16.05.2015 Posty: 41
|
jestem świadomy, że taki zakup może "trochę" potrwać. Jestem gotowy poczekać ( i jak będzie trzeba dozbierać gotówki ) byle samochód był tak jak napisałeś ładny i z dobrą historią. Czy oznacza to, że w kwocie o której wspomniałem nie znajdę nic godnego polecenia. A co przykładowo sądzicie na temat auta z linka: sprzedam-porsche-cayenne-tubro-2008-t12945.html
Dzięki za pomoc MM
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 26.06.2016, 17:09 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Ogłoszenie było pilne, stąd cena. Raczej nie oczekiwałbym, że jest jeszcze aktualne. I ta cena tylko potwierdza regułę, że okazje zdarzają się rzadko. I nie znamy odpowiedzi na podstawowe pytanie - w jakim stanie był ten samochód.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
mailosss
|
Napisane: 26.06.2016, 17:31 |
|
Dołączył: 16.05.2015 Posty: 41
|
Ogłoszenie jest aktualne... Proszę mi powiedzieć czym różnią się modele turbo przed liftem od tych po lifcie? Orientuje się jeśli chodzi o pojawienie się wtrysku bezpośredniego w nowszych modelach. Wizualnie też jest oczywiście zmiana. Czy jest coś niepokojącego w wersjach przed i po liftowych ? Generalnie proszę o poradę czy warto dołożyć więcej pieniędzy do nowszej wersji ? Jak zwykle dziękuje za Wasze fachowe porady Do napisania MM
|
|
Góra |
|
MSINV
|
Napisane: 26.06.2016, 22:06 |
|
Dołączył: 20.01.2015 Posty: 43
|
1. Czym różnią się modele przedlift. od polift. - wygląd zew., siliniki, PDCC. Zapewne też przebiegiem, co jest ważne.
2. Wtrysk bezpośredni - zdaje się, że do 2010 r. wszystkie silniki 4.8 były obarczone wadą. W dodatku bardzo kosztowną w naprawie.
Miałem podobny dylemat ja Ty. Przedlift czy polift. Turbo czy S. Zdecydowałem się na przedlift. Cayenna S.
|
|
Góra |
|
mailosss
|
Napisane: 26.06.2016, 22:26 |
|
Dołączył: 16.05.2015 Posty: 41
|
O jakiej wadzie fabrycznej mowa? A co jeśli chodzi o tą sławetną magistralę wodną - ten problem trapi starsze i nowsze modele?
Zanim zdecyduję się na zakup chciałbym wybadać temat?
Co nie przekonało Ciebie do wersji Turbo?
|
|
Góra |
|
MSINV
|
Napisane: 27.06.2016, 9:30 |
|
Dołączył: 20.01.2015 Posty: 43
|
Nie chodzi o magistralę. Problem jest w samym silniku. Mianowicie bezpośredni wtrysk paliwa sprawia, że wyciera się powłoka z tłoków (mniej więcej tak to zrozumiałem z tłumaczeń mechanika - Jacek Stachyra XAuto).
Jakie ma to konsekwencje? Wyjęcie silnika, rozebranie go, wysłanie części do Niemiec w celu przeprowadzenia naprawy, złożenie silnika, wstawienie do auta.
Co z tego wynika? Auto unieruchomione na około 4 tygodnie. Koszt od 20 000,00 zł do 35 000,00 zł (Cayenne Turbo S).
Powyższe skutecznie mnie zniechęciło do wersji poliftowej.
Odpowiadając na Twoje pytanie, dlaczego S, a nie Turbo - przeważyły koszty utrzymania (paliwo, naprawy, ogólna eksploatacja tj. olej, klocki...). Jeśli chodzi o S to też daje frajdę z jazdy i w moim odczuciu jest wystarczające na polskie drogi (oraz niemieckie autostrady).
Cayenne, którego kupiłem był 22 egzemplarzem, który obejrzałem. Ogłoszenie pojawiło się właśnie na tym forum. Nawiązuję do tego, że obecnie na otomoto są może 3,4 Cayenny warte uwagi, z którym sensownym może okazać się jeden... Daruj sobie handlarzy i komisy.
W razie czego pytaj śmiało.
|
|
Góra |
|
MichałR
|
Napisane: 27.06.2016, 10:02 |
|
Dołączył: 13.12.2014 Posty: 60
|
Krzysztof z Kimbexu nie tak dawno chciał sprzedać swojego GTSa. Cena wyższa niż opisywane przez ciebie 80 tys zł, ale miałbyś Prosiaka w idealnym stanie w pięknym kolorze.
Po raz kolejny przestrzegam przed "okazjami" z otomoto.
|
|
Góra |
|
mailosss
|
Napisane: 27.06.2016, 11:37 |
|
Dołączył: 16.05.2015 Posty: 41
|
Na wstępie dzięki serdeczne za Wasze odpowiedzi, w ten sposób się dokształcam Mam do Was zapytanie co do samego wyposażenia poszczególnych modeli. Czy dobrze rozumuję, że topowa wersja silnikowa Cayenne'a - wersja Turbo będzie lepiej wyposażona niż S? Czy nie ma na to reguły? A co z wersjami GTS - jeśli one to dlaczego ? Do napisania MM
|
|
Góra |
|
MSINV
|
Napisane: 27.06.2016, 20:24 |
|
Dołączył: 20.01.2015 Posty: 43
|
- wyposażenie - nie ma reguły - gts - brzmienie wydechu, podobno nieznacznie wolniejszy od wersji turbo, a spalanie 5 litrów mniejsze.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 27.06.2016, 20:34 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
No i chyba do dziś GTS jest jedynym "kioskiem", który na Poznaniu zszedł poniżej 2 minut
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
mailosss
|
Napisane: 27.06.2016, 20:42 |
|
Dołączył: 16.05.2015 Posty: 41
|
OK.
Czy w wersjach GTS też są problemy silnikowe, o których wspominaliście w wersjach TURBO ?
A czy GTS'y są przed i poliftowe, czy tylko poliftowe ?
Jakaś znaczna różnica dzieli powyższe wersje ?
Dzięki !
|
|
Góra |
|
b0g0b0jny
|
Napisane: 27.06.2016, 20:52 |
|
Dołączył: 4.08.2014 Posty: 1549
|
wit007 napisał(a): No i chyba do dziś GTS jest jedynym "kioskiem", który na Poznaniu zszedł poniżej 2 minut Czym to wytłumaczyć? Turbo czy turbo s jest teoretycznie sporo mocniejsze. Gts nie jest wcale duzo lżejszy... może ma bardziej sportowy zawias? Kiedyś mialem okazję dłużej pojeździć przedliftingowym turbo z fabrycznym pakietem na 500PS i o ile nadmiar mocy był super (przy standardowych ustawieniach ruszal z 3 biegu ) to w zakrętach wagę tych prawie 2,5 tony bylo bardzo czuć. Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 27.06.2016, 21:13 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Nie mam pojęcia, ale kiedyś bodaj na PWRS jeździłem po Poznaniu GTS i Turbo i jakoś lepiej się jechało właśnie GTSem. Nie wiem z czego to wynikało
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
FilipN
|
Napisane: 27.06.2016, 21:48 |
|
Dołączył: 8.11.2014 Posty: 72
|
GTS ma obniżone o 20mm zawieszenie…
GTSy są tylko poliftowe
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 20 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|