Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 26.06.2016, 12:57 

Dołączył: 16.05.2015
Posty: 41
Witam serdecznie!

Tak jak w temacie wątku jestem poważnie zainteresowany zakupem PORSCHE CAYENNE TURBO lub GTS w cenie do 80 000 ZŁ.

Wiem, że to najbardziej odpowiednie miejsce żeby znaleźć taki samochód.

Czekam na oferty :)

Pozdrawiam
MM


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.06.2016, 13:17 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Poliftowe za mniej niż 80? I do tego Turbo/GTS? Wg mnie to niemożliwe.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.06.2016, 13:29 

Dołączył: 26.11.2012
Posty: 50
sprzedam-porsche-cayenne-tubro-2008-t12945.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.06.2016, 13:48 

Dołączył: 16.05.2015
Posty: 41
Pytanie czy oferta z linka jest aktualna ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.06.2016, 13:58 

Dołączył: 16.05.2015
Posty: 41
Dodatkowo zasugerowałem się właśnie powyższą ofertą, skoro wystawił ją forumowicz to zdaje się być realna taka transakcja.

Panie Witku proszę uwierzyć, że na allegro pełno takich chodzi :)

Właśnie ze względu na Waszą pomoc jestem tutaj zalogowany i oczekuję, że mi pomożecie.

Pozdrawiam
MM


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.06.2016, 15:55 

Dołączył: 8.11.2014
Posty: 72
"pełno" w przypadku GTS'a to chyba określenie mocno na wyrost…
Sam swego czasu szukałem ładnego i dobrze wyposażonego GTS i zanim znalazłem minęło ponad pół roku… a budżet miałem dwa razy większy.
Myślę, że 110-120 to jest kwota o której należy myśleć jeśli chce się znaleźć GTSa w ładnym stanie i z dobrą historią...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.06.2016, 16:07 

Dołączył: 16.05.2015
Posty: 41
jestem świadomy, że taki zakup może "trochę" potrwać. Jestem gotowy poczekać ( i jak będzie trzeba dozbierać gotówki ) byle samochód był tak jak napisałeś ładny i z dobrą historią. Czy oznacza to, że w kwocie o której wspomniałem nie znajdę nic godnego polecenia. A co przykładowo sądzicie na temat auta z linka: sprzedam-porsche-cayenne-tubro-2008-t12945.html

Dzięki za pomoc
MM


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.06.2016, 17:09 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Ogłoszenie było pilne, stąd cena. Raczej nie oczekiwałbym, że jest jeszcze aktualne. I ta cena tylko potwierdza regułę, że okazje zdarzają się rzadko. I nie znamy odpowiedzi na podstawowe pytanie - w jakim stanie był ten samochód.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.06.2016, 17:31 

Dołączył: 16.05.2015
Posty: 41
Ogłoszenie jest aktualne... :)

Proszę mi powiedzieć czym różnią się modele turbo przed liftem od tych po lifcie?

Orientuje się jeśli chodzi o pojawienie się wtrysku bezpośredniego w nowszych modelach.

Wizualnie też jest oczywiście zmiana.

Czy jest coś niepokojącego w wersjach przed i po liftowych ?

Generalnie proszę o poradę czy warto dołożyć więcej pieniędzy do nowszej wersji ?

Jak zwykle dziękuje za Wasze fachowe porady :)

Do napisania
MM


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.06.2016, 22:06 

Dołączył: 20.01.2015
Posty: 43
1. Czym różnią się modele przedlift. od polift. - wygląd zew., siliniki, PDCC. Zapewne też przebiegiem, co jest ważne.

2. Wtrysk bezpośredni - zdaje się, że do 2010 r. wszystkie silniki 4.8 były obarczone wadą. W dodatku bardzo kosztowną w naprawie.

Miałem podobny dylemat ja Ty. Przedlift czy polift. Turbo czy S. Zdecydowałem się na przedlift. Cayenna S.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.06.2016, 22:26 

Dołączył: 16.05.2015
Posty: 41
O jakiej wadzie fabrycznej mowa? A co jeśli chodzi o tą sławetną magistralę wodną - ten problem trapi starsze i nowsze modele?

Zanim zdecyduję się na zakup chciałbym wybadać temat?

Co nie przekonało Ciebie do wersji Turbo?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.06.2016, 9:30 

Dołączył: 20.01.2015
Posty: 43
Nie chodzi o magistralę. Problem jest w samym silniku. Mianowicie bezpośredni wtrysk paliwa sprawia, że wyciera się powłoka z tłoków (mniej więcej tak to zrozumiałem z tłumaczeń mechanika - Jacek Stachyra XAuto).

Jakie ma to konsekwencje?
Wyjęcie silnika, rozebranie go, wysłanie części do Niemiec w celu przeprowadzenia naprawy, złożenie silnika, wstawienie do auta.

Co z tego wynika?
Auto unieruchomione na około 4 tygodnie. Koszt od 20 000,00 zł do 35 000,00 zł (Cayenne Turbo S).

Powyższe skutecznie mnie zniechęciło do wersji poliftowej.

Odpowiadając na Twoje pytanie, dlaczego S, a nie Turbo - przeważyły koszty utrzymania (paliwo, naprawy, ogólna eksploatacja tj. olej, klocki...). Jeśli chodzi o S to też daje frajdę z jazdy i w moim odczuciu jest wystarczające na polskie drogi (oraz niemieckie autostrady).

Cayenne, którego kupiłem był 22 egzemplarzem, który obejrzałem. Ogłoszenie pojawiło się właśnie na tym forum. Nawiązuję do tego, że obecnie na otomoto są może 3,4 Cayenny warte uwagi, z którym sensownym może okazać się jeden... Daruj sobie handlarzy i komisy.

W razie czego pytaj śmiało.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.06.2016, 10:02 

Dołączył: 13.12.2014
Posty: 60
Krzysztof z Kimbexu nie tak dawno chciał sprzedać swojego GTSa. Cena wyższa niż opisywane przez ciebie 80 tys zł, ale miałbyś Prosiaka w idealnym stanie w pięknym kolorze.

Po raz kolejny przestrzegam przed "okazjami" z otomoto.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.06.2016, 11:37 

Dołączył: 16.05.2015
Posty: 41
Na wstępie dzięki serdeczne za Wasze odpowiedzi, w ten sposób się dokształcam ;)

Mam do Was zapytanie co do samego wyposażenia poszczególnych modeli.

Czy dobrze rozumuję, że topowa wersja silnikowa Cayenne'a - wersja Turbo będzie lepiej wyposażona niż S?

Czy nie ma na to reguły?

A co z wersjami GTS - jeśli one to dlaczego ?

Do napisania
MM


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.06.2016, 20:24 

Dołączył: 20.01.2015
Posty: 43
- wyposażenie - nie ma reguły
- gts - brzmienie wydechu, podobno nieznacznie wolniejszy od wersji turbo, a spalanie 5 litrów mniejsze.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.06.2016, 20:34 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
No i chyba do dziś GTS jest jedynym "kioskiem", który na Poznaniu zszedł poniżej 2 minut :)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.06.2016, 20:42 

Dołączył: 16.05.2015
Posty: 41
OK.

Czy w wersjach GTS też są problemy silnikowe, o których wspominaliście w wersjach TURBO ?

A czy GTS'y są przed i poliftowe, czy tylko poliftowe ?

Jakaś znaczna różnica dzieli powyższe wersje ?

Dzięki !


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.06.2016, 20:52 

Dołączył: 4.08.2014
Posty: 1549
wit007 napisał(a):
No i chyba do dziś GTS jest jedynym "kioskiem", który na Poznaniu zszedł poniżej 2 minut :)

Czym to wytłumaczyć? Turbo czy turbo s jest teoretycznie sporo mocniejsze. Gts nie jest wcale duzo lżejszy... może ma bardziej sportowy zawias?

Kiedyś mialem okazję dłużej pojeździć przedliftingowym turbo z fabrycznym pakietem na 500PS i o ile nadmiar mocy był super (przy standardowych ustawieniach ruszal z 3 biegu :)) to w zakrętach wagę tych prawie 2,5 tony bylo bardzo czuć.

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.06.2016, 21:13 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Nie mam pojęcia, ale kiedyś bodaj na PWRS jeździłem po Poznaniu GTS i Turbo i jakoś lepiej się jechało właśnie GTSem. Nie wiem z czego to wynikało




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.06.2016, 21:48 

Dołączył: 8.11.2014
Posty: 72
GTS ma obniżone o 20mm zawieszenie…


GTSy są tylko poliftowe


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum