Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 3.07.2011, 21:47 

Dołączył: 3.07.2011
Posty: 5
Witam wszystkich:)
Noszę się z zamiarem kupna dużego rodzinnego auta. Myślełem o BMW X5, VW Touareg, ale patrząc na ceny zauważyłem, że mogę mieć coś naprawdę wyjątkowego:) Wybór zatem pada na... Porsche Cayenne:)
Prośba z mojej strony do Was jako ludzi, którzy mają już z samochodami tej marki do czynienia jest następująca: jak wygląda awaryjność tego auta, czy często coś sie w jich dzieje, jak sprawuje się zawieszenie pneumatyczne no i rzecz jasna części zamienne. Wiem, że jest to Porsche atem trzeba dbać o to auto ze szczególną starannością (jak o każde auto).
Rzecz jasna wolałbym silnik V8 340 KM niż V6. V6 w benzynie miałem okazję jeżdzić i nie zrobiła na mnie piorunującego wrażenia, ale jestem w stanie to znieść byle mieć na kierownicy przed oczami ten właśnie znaczek- Porsche:)
Pozdrawiam i dzięki wielkie za pomoc


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.07.2011, 21:59 

Dołączył: 25.11.2009
Posty: 678
Cayenne i Panamera to nie Porsche. ;-)

A z aut rodzinnych, większe i fajniejsze jestVolvo V70.. ;-))


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.07.2011, 22:12 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2504
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Volvo to taczka.
Cayenne jest bardzo fajnym autem life style'owym.
Volvo jest nudne w porównaniu z nim.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.07.2011, 22:16 

Dołączył: 3.07.2011
Posty: 5
Jak Cayenne i Panamera to nie Porsche chyba, że coś przeoczyłem;) Volvo jest dla dziadków więc to auto stanowczo sobie odpuszczam:)
Poza tym wybór już padł i czekam na pomoc a nie na krytykę mojego wyboru;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.07.2011, 22:21 

Dołączył: 25.11.2009
Posty: 678
żart. :)

szczerze mówiąc nawet v6 daje radę.
zawieszenie jest bardzo fajne. może podnieść auto w terenie,
albo nieco usportowić na szosie. żaden ścigacz, ale pewnie najlepszy
w swojej klasie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.07.2011, 22:30 

Dołączył: 3.07.2011
Posty: 5
Fajny jest rzeczywiście, ale V6 szału nie robi ;) A jak jest z tymi autami, wiem że Porsche cieszy się małą awaryjnością czy tak też jest i w tym modelu? No i jak z pneumatyką, czy jest awaryjna? Miałem Mercedesa S Klase i w tym aucie pneumatyka była awaryjna!!!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 3.07.2011, 22:45 
[admin: usunięto]


Góra
   
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.07.2011, 22:50 

Dołączył: 3.07.2011
Posty: 5
No właśnie takiej opinii potrzebowałem. Dzieki wielkie, ale teraz mam jeszcze większy dylemat. Lexusa nie chcę. Wizualnie może jest fajny, ale środek!!! Ja bardziej myślałem o Cayenne z początków produkcji. Diesel mnie nie pociąga tym bardziej, że jeżdżę coraz mniej.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 3.07.2011, 22:59 
[admin: usunięto]


Góra
   
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 3.07.2011, 23:00 
[admin: usunięto]


Góra
   
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.07.2011, 7:27 

Dołączył: 3.07.2011
Posty: 5
No niestety nie miałem ani V70 ani Cayenne, ale zgodzę się w 100%, że tych dwóch samochodów nie można ze sobą porównać. Poza tym rozróżniam pojęcie normalna eksploatacja i awaryjność :wink: Nie mniej jednak masz rację, że wiele osób myli oba pojęcia.
Powiedz mi w takim razie co jest najczęstszą bolączką tego akurat Porsche??


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.07.2011, 11:03 

Dołączył: 4.07.2011
Posty: 13
ja od 2 lat mam wersję z USA (340KM, przebieg 90tyś)i powiem szczerze - zero problemów, - czeka mnie tylko teraz wymiana rurek plastikowych na aluminiowe układu chłodzenia, aktualna cena zestawu to 2200 - 2300zł w zależności od serwisu porsche,
w modelach do 2006 montowano plastiki i to jest bolączka tego modelu


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.07.2011, 19:43 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.11.2009
Posty: 2237
Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
Jeśli Cayenne to tylko V8 a najlepiej model GTS .
Idealne auto na co dzień a także na tor = super się prowadzi jak na "autobus" a ten dzwięk z tłumików nie da się opisać - moim i innych "słuchaczy" zdaniem najpiękniejszy ze wszystkich modeli Cayenne , nawet Turbo nie ma takiego wygaru ! Niesamowity !
Ze spalaniem trochę przesadził bo mój ( a nie chwaląc się mój GTS jest świetnie dotarty ) obecnie nie spala więcej niż 17l/100 km i to jest max. Na trasie przy normalnej jeździe spala ( z ręką na sercu ) 13l/100 km.
Awarii nie miałem - obecnie stan licznika 35000 km ( raz tylko na gwarancji wymienili pompę wspomagania bo na pewnym zlocie jak dawałem w palnik to padła :D )
Ogólnie mega kozak - świtne auto a do tego perfekcyjnie wykończone !
Nie znajdziesz nigdzie takiego auta jak Porsche Cayenne które by tyle wytrzymało co moje ( klubowicze wiedzą o co biega :lol: )




_________________

www.911classic.pl zawsze piękne 911 :)

Krzysztof


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.12.2011, 23:04 

Dołączył: 8.12.2011
Posty: 2
Witaj.Jeżeli chcesz cos wiedzieć o cayenne S 4,5 to powiem tak,zostałem zrobiony w konia z takim właśnie samochodem przez pana [admin: usunięto] z Krakowa.kręt i oszust więc uważajcie chcąc kupić od niego jakikolwiek samochód.A odnośnie problemu to tak stuki w silniku nawet delikatne to silnik złom chyba że masz 42tys na wymianę bo nie da się naprawić wiem co mówię a używany 25 tys i tez nie wiesz ile pochodzi plus wymiana.Sprawdzenie tego samochodu tylko w serwisie Porsche nigdzie indziej bo skończysz tak jak Ja.I nie daj się nabrać że te silniki tak chodzą g...o prawda.ja się tak nabrałem i nie mogłem oddać samochodu bo był zarejestrowany na ojca tego pana a kasę wziął pan [admin: usunięto].No i samochód był w kredycie,wiec duży problem 80tys do spłacenia plus 42 tys silnik a samochód warty może 70.Pozdrawiam i ostrzegam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.12.2011, 7:46 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1196
Witam,

rafałek76- nie jest i nigdy nie był członkiem Porsche Club Polska.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.12.2011, 8:35 

Dołączył: 12.08.2010
Posty: 469
Lokalizacja: Gliwice
Nr klubowicza: 260
Witaj od kilkunastu lat miałem okazje jeździć jak nie ja to najbliższa rodzina SUVami to opisze po krótce co się z nimi działo.
Land cruiser 90 diesel -2000r - 260 000 km bezawaryjny
Land cruiser 120 diesel- 2005r - 207 000 km padł silnik - fabryczna wina Toyoty
Renault RX4 benzyna 2000r - 120 000km - kilkanaście usterek włącznie z wałem napędowym.
Honda CRV benzyna 2004r - 150 000 km bezawaryjne
Honda CRV benzyna 2008r - 100 000km bezawaryjny
Toyota RAV4 benzyna 2001r - 120 000 km bezawaryjny
Mercedes GL 320 diesel 2009r - 110 000 km bezawaryjny
Lexus 350 benzyna 2010r - 50 000 km bezawaryjny
Porsche cayenne diesel 2010r - 50 000 km 6 razy w serwisie

Opisywałem moje przygody na forum już kilkakrotnie tak z cayenne jak i z panamera wiec przepisywanie tego nie ma sensu wejdź na archiwum. Ostatnio się jednak uspokoiło z awariami.Mam nadzieje ze na dłużnej bo w czerwcu kończy się gwarancja na cayenne.
Jenak z wszystkich tych samochodów najlepiej jeździ mi się cayenne - moim zdaniem ma wystarczające osiągi jak na auto na codzień do pracy.
Pali wg komputera ok9l/100 km ale po litrażowaniu trzeba dodać 1 litr.
Póki co nie zmieniłbym cayenne na żadne inne z w/w aut - może zmienię zdanie jak zacznę płacić z własnej kieszeni za usterki.Oby nie.
P.S. jeżeli chodzi o auto rodzinne to trochę mały ma bagażnik.Landek to miał stodołę za tylnymi fotelami.




_________________

9964S manual/2003 była
cayenne diesel/2012, panamera4S/2011
9974S PDK cabrio/2010, 993C2 aut coupe/1995
caymanS987 manual/2006


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum klubowego








Przyklejone




English information
Ostatnie posty forum PCP