Jasmin napisał(a):
Kurde co wam jest?
Tak na poważnie: ja jestem dumny, że firma z Polski odnosi taki sukces i stawia na marketing z Porsche gdzieś tam w tle a wy ciągle narzekacie.
Pomyślcie czy to nie jest aby przykład naszego 'polskiego piekiełka'?
Ja jestem pod wrażeniem sukcesu tej firmy a z racji branży, w której pracuję, mam okazję obserwować rozwój tej firmy już od dawna.
Tiger na początku wyglądał na hobbystyczne przedsięwzięcie a teraz przyznaję: czapki z głów.
Inna sprawa czy repozycjonowanie Tigera się uda ale z mojego punktu widzenia ciekawa próba.
Porsche spowszedniało w porównaniu z latami 80/90 a i dowodem jest to że jest tyle członków naszego klubu. A jeszcze wygląda na to, że niektórzy z nas chcą żeby PCP stało się ruchem masowym.
Musze w calosci poprzec ta wypowiedz i co najwazniejsze nawet jesli w toalecie miejskiej mojego 'grajdolu" beda wisialy wieszaki na papier toaletowy sygnaowane PorscheDS to i tak nie zamienie swojego auta na inna marke.